Motosikleti parlatmak için karışım önerisi

Katılım
1 Tem 2017
Mesajlar
22
Arkadaşlar merhabalar, ben motosiklet için gerek yıkadıktan sonra parlaması, gerek boyayı biraz daha gösterişli kılmak için, gerekte hafif tozlu oldugunda ustune sıkıp silebilecegim bir karışım arıyorum, elimde gaz yagım var, sizin kullandıgınız kendi yaptıgınız, cam sil şişesine koyup uygulayacagım bir karışım öneriniz var mıdır?

Şimiden öneriler için teşekkurler.
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
131
Motul e1 tarzinda susuz temizleyiciler veya bimden highgenic adinda olan temizleyiciler iyi is cikartiyor.
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
temiz motor her zaman parlar arkadaşlar,gaz yağı biraz toz çeker ama boyayı besler.ben motorlarımda kullanıyordum ama mavi silikon sprey var onunla biraz beze sıkıyorum motoru güzel parlatıyor tavsiye ederim.
 
Katılım
30 Kas 2017
Mesajlar
265
Motosikleti
XMAX 300, MT 25, ARORA BEATRİX, HONDA FORZA 250
temiz motor her zaman parlar arkadaşlar,gaz yağı biraz toz çeker ama boyayı besler.ben motorlarımda kullanıyordum ama mavi silikon sprey var onunla biraz beze sıkıyorum motoru güzel parlatıyor tavsiye ederim.

Mavi silikon sprey dediğiniz şey nedir? Cam sil değil dimi :)
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
sonax sın kırmızı cilası ver bende. motoru şeker gibi parlatıyor.
 
Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motulün cilası var çok güzel kullanıyorum memnunum, pişman değilim, şimdi olsa tekrar alır kullanırım. saygılar.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Aradığın şey ciladır. Boyaya özel kaliteli bir cil alırsan iş görür. örn; turtle wax
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst