bunu görmemiştim. Nasıl abartan milletiz.
Öyle yol olmaz. Araçlar ne çıkabilir, ne de inebilir o yoldan. 30 derece bile inanılmaz dik bir yokuştur.
Bence de yol denemez ama belediye yapınca oluyor. Hatta ad bile veriyorlar, posta, fatura gibi şeyler geliyor, kaybolmuyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------
40 derece yokuşta; yokuş aşağı ön freni hemen her akşam bol bol kullanıyorum, henüz zararını görmedim. Ama ön fren manetine gerektiği kadar/yeterli güç uygulamak yerine abanmayı tercih edenler ön freni kullanmaktan korkar orası ayrı...:wiinkk::rendeer:siz,bu başlığı açan arkadaşın düşmanımısınız? sizin yazdıklarının aynısını yaparsa olacağı tek şey burnu üstü çakılmak olur.45 derecelik yokuştan bahsediyor arkadaş.en güvenli yöntemi zaten kendisi bulmuş.o da arka fren.bundan daha güvenlisi yok.yokuş aşağı ön fren direkt olarak tekerin kilitlenmesi demek kayması demek düşmesi demek.böyl bir yokuş bulup lütfen önce kendiniz deneyiniz ön freni
Fren yapnayı öğrenmek lazım..:cat:
Son düzenleme: