Sanırım Akü Yenilemem Lazım-Yardım Lütfen

Katılım
24 Kas 2017
Mesajlar
63
Arkadaşlar iyi akşamlar
Sanırım benim akü artık ömrünü tamamlamış. Yaklaşık iki yıldır kullanıyorum ve yaz döneminde çalıştığım için haftada anca bir iki kere çıkarabiliyorum. Onun dışında aktif bir şekilde kullanıyorum. . Son zamanlarda hep ayak marşıyla çalıştırıyorum. Sonuç olarak aküyü değiştireceğim sanırım.
Asıl sormak istediğim konu aküden çok fazla anlamıyorum. Yani birebir aynısını mı almalıyım amper değeri fazla ya da az olsa bir şey fark eder mi. Veya f/p ürünü diyebileceğimiz marka var mıdır.
Şu anki akü 12v 6.5amper. Motorda orjinali dışında elektrik harcayacak bir şey yok. Fiyatı ne kadar düşük tutabilirsem o kadar iyi olur benim için. Ama bir yıl sonra da beni yolda bırakmaması lazım. Bu şartlarda tavsiye edebileceğiniz bir akü var mı acaba. Bu arada motor mh drift.
Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
449
Servisinizi arayıp direk şase numarasından orijinal akü alabilirsiniz? Neden bu şekilde yapmıyorsunuz?
 
Katılım
24 Kas 2017
Mesajlar
63
Orjinali zaten var internette ama servisten alınca fiyat biraz yüksek kalıyo benim bütçeye. Ben biraz daha idare edecek bir şey arıyorum. Bulamazsam zaten mecburen alacağım orjinali.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------



Bu arada şu anki akü bu
 
Katılım
29 Haz 2015
Mesajlar
126
Mondial'in orjinal akülerinden sakın almayın, motoru sık kullanmazsanız çabuk ölüyor. 60 liraya Orbus marka 12v/6,5ah aküleri öneririm f/p olarak daha uygun olur sizin için.
 

''

Katılım
20 May 2018
Mesajlar
288
ayak marşı var. akü diğer konularda idare ediyorsa değiştirme, değiştirirken rahat ol. ayak marşına devam
 
Katılım
24 Kas 2017
Mesajlar
63
Mondial'in orjinal akülerinden sakın almayın, motoru sık kullanmazsanız çabuk ölüyor. 60 liraya Orbus marka 12v/6,5ah aküleri öneririm f/p olarak daha uygun olur sizin için.

Anladım hocam çok teşekkür ederim.

ayak marşı var. akü diğer konularda idare ediyorsa değiştirme, değiştirirken rahat ol. ayak marşına devam

Ayak marşıyla çalışıyor ama her seferinde de ayak marşıyla bi zararı olmaz mı acaba. İnsan hart diye basınca bi şeyler kırılmış gibi oluyor. Zor durumda olur da sürekli kullanmak sakat gibi geliyor bana. Yanlış biliyorsam düzeltin lütfen.
 
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
1,005
Ayak marşı varsa devam et, akü olmasa da olur.
Eski motorlarda yıllarca öyle kullanılırdı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst