Siz hiç r25 kullandınız mı?
Bende r25 ten geçmek istiyorum kademeli yükselteyim diyorum cc olarak
Kullandım...beğenmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
Siz hiç r25 kullandınız mı?
Bende r25 ten geçmek istiyorum kademeli yükselteyim diyorum cc olarak
Top speed hariç çok yetenekli bir motosiklet. Düşük yakıt tüketimi, uygun y.parça fiyatları, sıfır titreşim, sorunsuz ve çok uzun ömürlü bir bloka sahip. Ben 2 defa balkan turu yaptım. (Givi 3lü çanta seti,orta sehpa ve uzun tur camı takılabilen tam bir sport tour.)R25 ten kalite,sorunsuzluk gibi vb. birçok özelliyle üstün.