Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Siz hiç r25 kullandınız mı?
Bende r25 ten geçmek istiyorum kademeli yükselteyim diyorum cc olarak

Kullandım...beğenmiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

Siz hiç r25 kullandınız mı?
Bende r25 ten geçmek istiyorum kademeli yükselteyim diyorum cc olarak

Top speed hariç çok yetenekli bir motosiklet. Düşük yakıt tüketimi, uygun y.parça fiyatları, sıfır titreşim, sorunsuz ve çok uzun ömürlü bir bloka sahip. Ben 2 defa balkan turu yaptım. (Givi 3lü çanta seti,orta sehpa ve uzun tur camı takılabilen tam bir sport tour.)R25 ten kalite,sorunsuzluk gibi vb. birçok özelliyle üstün.
 
Katılım
10 Şub 2018
Mesajlar
11
cbr500 seni r25 ten sonra kesmez. 194 gördüğün r25 te burda öyle bir dünya yok. Bence sen mt7 ye yürü.

Benim için motosiklet sadece hızdan ibaret değil görünüş hoşuma gitmeli, naked model sevmiyorum. 2 Silindirli racing motosiklet aradığımda karşıma 500R çıkıyor baktığın zaman hoş makina. Şehir içi kullancağım içinde 4 silindir geçmek hiç istemiyorum
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Benim için motosiklet sadece hızdan ibaret değil görünüş hoşuma gitmeli, naked model sevmiyorum. 2 Silindirli racing motosiklet aradığımda karşıma 500R çıkıyor baktığın zaman hoş makina. Şehir içi kullancağım içinde 4 silindir geçmek hiç istemiyorum

Bunu bana yazdıysan zaten bir 500R sahibiyim.
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Arkadaşlar bir sorunum var bir arkadaşım motoru kullanmak istedi kıramadım 5 dk felan turkladı geldi direk garaja çekti motoru, sonraki gün motorumun zinciri gazyagı ile temizleyip tekrar yagladım vites geçişlerinde çat çat diye ses çıkıyor bir de zırıltı vardı yeni yağlandığından dolayı sandım sonra zırıltının kaynağını bulmaya çalıştım buldum arkadaki sanırım tekeri geri çekmeye yarayan somunlarla kapak arasında boşluk oluşmuştu. somunları biraz sıktım ama vites geçişlerindeki çat sesi devam ediyor sebebi ne olabilir.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Arkadaşlar bir sorunum var bir arkadaşım motoru kullanmak istedi kıramadım 5 dk felan turkladı geldi direk garaja çekti motoru, sonraki gün motorumun zinciri gazyagı ile temizleyip tekrar yagladım vites geçişlerinde çat çat diye ses çıkıyor bir de zırıltı vardı yeni yağlandığından dolayı sandım sonra zırıltının kaynağını bulmaya çalıştım buldum arkadaki sanırım tekeri geri çekmeye yarayan somunlarla kapak arasında boşluk oluşmuştu. somunları biraz sıktım ama vites geçişlerindeki çat sesi devam ediyor sebebi ne olabilir.
Teker denemiş arkadaşın, zincir bozulmuş (bir yerde gergin-bir yerde bol olur9.
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
arka tekeri sehpayla havaya kaldır, tekeri elle çevir zincire bak; eğer ki dediğim gibiyse, teker denemesi yapmış. Bir abey tavsiyesi motorunu kimseye verme..:cat:

Abi normalde vermem de o an mecbur hissettim kendimi, bu da son olur zaten.
birde sehpa aparatı da yok bulamadım da zaten oda ayrı bir muamma.
Onu nereden bulabilirim.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Tek tekerden değil. Çok zorlayarak kaldırsa da olur. Zinciri takalı ne kadar oldu? Belki ömrünü doldurdu yeni farkettin.
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Tek tekerden değil. Çok zorlayarak kaldırsa da olur. Zinciri takalı ne kadar oldu? Belki ömrünü doldurdu yeni farkettin.

akşam aradım sövdüm tekere denemiş 2-3 sefer sonra tekeri şasenin ucundan ölçerek hizaladık 0,5cm felan kayıktı ama ses yine var zinciride gerdik biraz üst alta göre daha gergin normal mi bilemiyorum, bazıları normal diyor o sese, birisi zincirin yagı az felan dedi motul ile yağlamıştım ama yağladıktan sonra baya tekere janta felan yağ atmıştı bana normal gibi gelmiyor ilk motorum olduğundan emin olamıyorum, agustos ayında bakımı var o zamana kadar idaremi etsem bilemedim, zincir ne zaman değiştiğini valla bilmiyorum alalı 1.5 ay oldu daha 170 km kullanmışım. 12,650 felan km. zaten en son bakıma da 12,400 de girmiş geçen yıl.
amatörlük başa bela :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

link
Arkadaşlar facebook grubunda 2016 model 21 bin km de bir makina var adam yeni motor siparişi geçtiği için 22bine bırakıyor cbr500 arayan varsa kaçmayacak bir makina.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
12
akşam aradım sövdüm tekere denemiş 2-3 sefer sonra tekeri şasenin ucundan ölçerek hizaladık 0,5cm felan kayıktı ama ses yine var zinciride gerdik biraz üst alta göre daha gergin normal mi bilemiyorum, bazıları normal diyor o sese, birisi zincirin yagı az felan dedi motul ile yağlamıştım ama yağladıktan sonra baya tekere janta felan yağ atmıştı bana normal gibi gelmiyor ilk motorum olduğundan emin olamıyorum, agustos ayında bakımı var o zamana kadar idaremi etsem bilemedim, zincir ne zaman değiştiğini valla bilmiyorum alalı 1.5 ay oldu daha 170 km kullanmışım. 12,650 felan km. zaten en son bakıma da 12,400 de girmiş geçen yıl.
amatörlük başa bela :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

link
Arkadaşlar facebook grubunda 2016 model 21 bin km de bir makina var adam yeni motor siparişi geçtiği için 22bine bırakıyor cbr500 arayan varsa kaçmayacak bir makina.


facebook dışında ilanı var mı ordan bakalım fb kullanmıyorum
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
Arkadaşlar makineyi satan benim :)

Bir anda başka motor almaya karar verip satma kararı aldım. Piyasayı bilmiyordum 22 bin tl dedim gül gibi makine şahin adında bir arkadaşa yarın kısmet olursa satışı gerçekleşecek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------

Hocam mesajı buraya yazdıktan 2 saat sonra kaporasını verdiler. kenarda param olsa alır kendiminkini satardım temizdi makina :pale:

parayı hemen getirecek kişiler çok aradı ama kısmet işte. arkadaşımız 20 yaşında pırıl pırıl bir arkadaş, umarım motorla çılgınlık yapmaz. kız gibi yağmur çamur görmemiş hatta güneşte bile hemen gölgeye alınan makinedir kendisi:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------

yeni aldığım motoruda ilerde satmaya karar verirsem ilk önce burda ilgili başlıkta paylaşırım:cat:
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
400 km'dir bu motora biniyorum.Her şeyinden çok memnunum ama 2-3 sorunum var.Anahtar deliği olduğu yerde döndürebiliyorsun.Anahtarı girmesini zorlaştırıyor.Ayrıca gidonu kitleyemiyorum.Ne kadar uğraşsam da dönmüyor kilit.1-2 kişide daha duymuştum yabancı forumlarda bu kilit sorununu.Yardım edebilecek var mıdır?

Benim motorda da vardı bu dert. İlk başlarda kilitlemek, kilidi açmak zorlaşmıştı. Sonra daha da zorlaştı, kontağı çeviremez olmuştum. 1-2 dakika uğraştırdığı oluyordu.
Delikten içeri WD40 sıkmıştım, düzeldi.

Ama önerilen yöntem bu değildir. WD40 toz toprak toplar ve tekrar kötüleşir.
İşin doğrusu, grafit tozu kullanmak. Motorcyclist Magazine alternatif olarak kurşun kalem tıraşlamayı öneriyor.
Kuru yağlar da kullanılabilirmiş.

Dönme işini bilmiyorum.

Benim kontak bozuldu sonunda :salut: Bakım için servise götürmüştüm. Servis de kontağın sorunlu olduğunu fark edip, garantiden yenisini isteyeceklerini söyledi. 1 saat sonra aradılar, kontak tamamen bozulmuş."On" konumuna hiç geçmiyor, içeride bir şey dağılmış gibi. Mecbur yeni kontak bekliyoruz şimdi.

Kontağınıza iyi bakın, zorlamayın. Yoksa yedek parça beklersiniz uzun bir süre :jocolor:
 
Katılım
5 Mar 2018
Mesajlar
73
Merhaba arkadaşlar,

Eylül de kısmetse uzun yol planlıyorum. Ön camı givi marka ile değiştirmeyi düşünüyorum.

Aramızda ön camını givi ile değiştiren var mıdır acaba ? Var ise çok özellikle uzun yolda farketti mi ?

Teşekkürler.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Benim kontak bozuldu sonunda :salut: Bakım için servise götürmüştüm. Servis de kontağın sorunlu olduğunu fark edip, garantiden yenisini isteyeceklerini söyledi. 1 saat sonra aradılar, kontak tamamen bozulmuş."On" konumuna hiç geçmiyor, içeride bir şey dağılmış gibi. Mecbur yeni kontak bekliyoruz şimdi.

Kontağınıza iyi bakın, zorlamayın. Yoksa yedek parça beklersiniz uzun bir süre :jocolor:

Sıkıntı garanti yok şefim. Şimdi dediğin gibi bir şeyse çok güzel serviste yağlayıp öperler beni. Kaç kmdir sende hocam?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Sıkıntı garanti yok şefim. Şimdi dediğin gibi bir şeyse çok güzel serviste yağlayıp öperler beni. Kaç kmdir sende hocam?

16 bin KM'dir bende. 30 bin bakımına götürmüştüm.
Kontak setinin fiyatı, garantiden değişmezse sadece 1700 TL imiş :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst