yeni ötv "düzenlemeleri" hayırlı olsun

Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Ben de o listeyi anlamadım, şarap ile bira arasındaki uçurum nedir ?
(Her şeyi de bilmek zorundayız :D )
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
sesimi duyan yoh mi?
yav kızıyonuz ya hani, niye birisi deyivermiyo suyun ötv'si şuydu şu oldu diye?
bilmeyince neye kızıyonuz?
vallahi anlamadım bu işi.

basliksiz-2-1.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
772
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"alkolle kederi unutacağını düşünüp ötv ye kederlenmek ne kısır döngüdür"
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
bence az bile. Yine Merhametli davranıyorlar. Bu millet Bence daha fazlasını hak ediyor
 
Katılım
28 Haz 2018
Mesajlar
138
Sözüm özellikle ‘evde biramı yapıyorum bana ne’ diyenlere .. üstad, dostum, güzel insan,, biz de peder ile 4-5 senedir evde rakı yapıyoruz ve tüketiyoruz lakin son uygulama ile migros gibi yerlerden yasal olarak belli oranda satılması mecburi alkolü alamamaya başladık neden mi? Hükümet evde rakı, vodka türevlerini yapanların önünü kesmek adına alkolün içine kokulu (parafindi sanırım) maddeler koyuyor ki ev yapımı olayı bitsin.. ben de birayı çok tüketmememe rağmen severim ama yakında kit kullananlara kendi birasını yapanlara da (bizim gibi rakıseverlere olduğu gibi) savaş açılabilir. Yani bu problem hepimizindir, ben yapıyorum bana ne diyerek bir yere varamayı, duyarlı olalım
İlaveten yaşadığım yer ve işim dolayısıyla yunanistan gibi kriz yaşayan ülke insanları ile içli dışlıyım, öngörüm ve onların da söyledikleri aynı yoldan gittiğimiz ve yakında benzer kriz ve büyük ekonomik çöküşleri yaşayacağımız yönünde. Şuanda gemi ile venezuela’da bulunuyorum yaklaşık 21 gündür yakından takip ediyorum yerel kanalları ve insanlar ile görüşüyorum durum inanılmaz kötü, sonumuz böyle olmaz umarım.. tedbiri elden bırakmamak gerek..
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Bi ara Finlandia diye bi votka vardı çok iyiydi, kaliteliydi ona ne oldu? Tek içebildiğim votkaydı.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Beni pek etkilemiyor. Evde bira yapımı tam gaz devam ediyor. Limanda balıkçılar 1,5 ton şarap yapmışlar, ücreti karşılığında bir bidon alacağım. Yunan dönüşü bol bol uzo stokladım ( 70 lik uzo 4 euro ) . Yeter ki para tayyip'e para kazandırmayalım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------



8 metre küçük sayılabilecek bir teknem var. Yıllık vergisi için liman başkanlığına gittim. AAA o da ne ?? Her yıl vergi alan devlet baba bana tam 5 yıllık vize bastı hem de bir kuruş almadan. Sadece alım satımda değil, yıllık vergisi de kalkmış teknenin. En iyisi herkes tekne alsın :mrgreen: . MTV , emlak vergileri, kira geliri vergisi gibi vergileri zaten aftan affa ödüyorum. 2 yılda bir de af çıkıyor nasılsa. Ortama uyun arkadaşlar.

600 cc tekne ile başlanır mı hocam?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

haber eksik,
bahsi geçen bu kalemlerin ötv oranı kaçmış da kaç olmuş?
daha net bilgilendiriniz ki ezberden laga luga yapıyor gibi olmasın.

maden suyu ve meyve sularında ötv sıfır kdv %8-18 arası idi...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Suyun ÖTV'sinin bahanesi olmaz. Neymiş ki şimdi ne olmuş denmez. Su bu.
Yoğurtçular zarar ediyor diye yakında evde yoğurt yapımını da yasaklamasınlar sakın?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şuanda gemi ile venezuela’da bulunuyorum yaklaşık 21 gündür yakından takip ediyorum yerel kanalları ve insanlar ile görüşüyorum durum inanılmaz kötü, sonumuz böyle olmaz umarım.. tedbiri elden bırakmamak gerek..
İçinde bulunduğumuz durum ve yönümüz Venezuela ile ciddi paralellik gösteriyor.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
haber eksik ve dezenformasyona açık arkadaş.
yav madem bi haber verip üstüne esip gürledik,
kaçmış kaç olmuş suyun, maden suyunun, meyve suyunun ötv'si?

devlet sırrı mı arkadaş? niye laf kalabalığı oluyor da oran veren yok?
yoksa neye kızdığınızdan bile haberiniz mi yok? :mrgreen:

Konuyu yeni gördüm. Senin bu cevabına kadar da okudum.
Kararım ben bu düğüne davetli değilim. Düğün sahibi,çalgı çengi, düğün salonu idarecileri, ve misafirler hala aynı oyunu oynuyor.... Ben artık her figürü ezberledim. Tadı kalmadı...

Bırak çalıp oynasinlar.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
İçinde bulunduğumuz durum ve yönümüz Venezuela ile ciddi paralellik gösteriyor.

hala kendileri çalıp kendileri oynuyor diyenlere, dış mihrak peşinde koşanlara, herkes aptal biz akıllıyız diyenlere gelsin. inşallah sizin bu aymazlığınız bizi şu hallere düşürmez

 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
hala kendileri çalıp kendileri oynuyor diyenlere, dış mihrak peşinde koşanlara, herkes aptal biz akıllıyız diyenlere gelsin. inşallah sizin bu aymazlığınız bizi şu hallere düşürmez

https://www.youtube.com/watch?v=Qqy8RD42HDQ

kendimiz çalıp kendimiz oynuyormuşuz öyle diyorlar, dünya yansa umurunda değil bu kesimdeki insanların ve bu yüzden kendilerine iğne ucu değmedikçe bir şeyleri sorgulamazlar.

evet, kimi ve kimleri kastettiğim ortada, şimdi bu insanlar kendilerini şu "şeker fabrikalarının satılması yüzünden mağdur olan insanlar"ın yerine koysunlar.

hadi bakalım cevap verin ne diyeceksiniz?

edit: cevap vermezler ki, ne diyecekler, "bize ne" derler. siz bu kadar insansınız işte.

memleketi jetfadıl gibi birine verdik gidiyoruz bakalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Bir konuda yanlışın var Fatih.met. Şeker fabrikaları satıldı diye kimse mağdur olmadı. Olsalar seçimde devam demezlerdi.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
şu habere bir göz at istersen

aklıma gelen en yeni olaylardan örnek vermek istedim yoksa geçmiş mağduriyetlerle dolu.

Sen bu habere dayalı olarak şu sorulara cevap verebilirmisin...
Devlet şartları yerine gelmemiş birini emekli eder mi. Haberde emekli edilmeyi haksızlık olarak vermişler. Emekliliği gelenin emekli edilmesi nasıl bir mağduriyet oluşturur....

Devlet çalışan işçisini işten çıkarmadan başka yerde iş verirse özlük haklarında herhangi bir kayıp olmaksızın bu sürgün mü yoksa tayin mı olur...

Bu kadar aslından sapmış bir haberi tartmadan düşünmeden şeker fabrikası mağduriyeti olarak paylaşarak aklını mağdur ediyorsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

Mağduriyetin önemi var mı ? Soma faciasından sonra orada ki oy oranlarına bakın dertlenen sadece sizlersiniz...

Demek ki oradakiler mağdur olmamış ki tercihlerini aynı doğrultuda kullanmış. Oradaki ben mağdur olmadim her hakkımı aldım diyor biz hiçbir şeye vakıf olmadan Soma mağdurları diyoruz.


Dayanamadım yine gördün mü. Hadi tutun halayın ucundan
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Tabii ki kimse kurulu düzenin bozulmasını istemez. Doğal olarak bazı zorluklar yaşar. Önemli olan hak mağduriyeti var mı yok mu. Buradaki ücreti, yada sosyal haklarında eksilme varmı. Varsa tabii ki mağdur denilebilir. Konu olan haber tamamen yorumdan ibaret
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Katılıyorum, seçim sonuçlarına göre mağduriyet hissetmiyorlar. Onlar için üzülmeyin yani.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence kim haklı kim haksız oylayalım. Doğru olan kazansın. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst