sesimi duyan yoh mi?
yav kızıyonuz ya hani, niye birisi deyivermiyo suyun ötv'si şuydu şu oldu diye?
bilmeyince neye kızıyonuz?
vallahi anlamadım bu işi.
Beni pek etkilemiyor. Evde bira yapımı tam gaz devam ediyor. Limanda balıkçılar 1,5 ton şarap yapmışlar, ücreti karşılığında bir bidon alacağım. Yunan dönüşü bol bol uzo stokladım ( 70 lik uzo 4 euro ) . Yeter ki para tayyip'e para kazandırmayalım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------
8 metre küçük sayılabilecek bir teknem var. Yıllık vergisi için liman başkanlığına gittim. AAA o da ne ?? Her yıl vergi alan devlet baba bana tam 5 yıllık vize bastı hem de bir kuruş almadan. Sadece alım satımda değil, yıllık vergisi de kalkmış teknenin. En iyisi herkes tekne alsın :mrgreen: . MTV , emlak vergileri, kira geliri vergisi gibi vergileri zaten aftan affa ödüyorum. 2 yılda bir de af çıkıyor nasılsa. Ortama uyun arkadaşlar.
haber eksik,
bahsi geçen bu kalemlerin ötv oranı kaçmış da kaç olmuş?
daha net bilgilendiriniz ki ezberden laga luga yapıyor gibi olmasın.
İçinde bulunduğumuz durum ve yönümüz Venezuela ile ciddi paralellik gösteriyor.Şuanda gemi ile venezuelada bulunuyorum yaklaşık 21 gündür yakından takip ediyorum yerel kanalları ve insanlar ile görüşüyorum durum inanılmaz kötü, sonumuz böyle olmaz umarım.. tedbiri elden bırakmamak gerek..
haber eksik ve dezenformasyona açık arkadaş.
yav madem bi haber verip üstüne esip gürledik,
kaçmış kaç olmuş suyun, maden suyunun, meyve suyunun ötv'si?
devlet sırrı mı arkadaş? niye laf kalabalığı oluyor da oran veren yok?
yoksa neye kızdığınızdan bile haberiniz mi yok? :mrgreen:
İçinde bulunduğumuz durum ve yönümüz Venezuela ile ciddi paralellik gösteriyor.
hala kendileri çalıp kendileri oynuyor diyenlere, dış mihrak peşinde koşanlara, herkes aptal biz akıllıyız diyenlere gelsin. inşallah sizin bu aymazlığınız bizi şu hallere düşürmez
https://www.youtube.com/watch?v=Qqy8RD42HDQ
şu habere bir göz at istersen
aklıma gelen en yeni olaylardan örnek vermek istedim yoksa geçmiş mağduriyetlerle dolu.
şu habere bir göz at istersen
aklıma gelen en yeni olaylardan örnek vermek istedim yoksa geçmiş mağduriyetlerle dolu.
Mağduriyetin önemi var mı ? Soma faciasından sonra orada ki oy oranlarına bakın dertlenen sadece sizlersiniz...