AUX Kalite Sorunu

Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
298
Merhaba, aracım Opel Astra 2011 Sedan H kasa. Aracın fabrikasyon cd30 MP3 çalarını kullanıyorum ve şarkıları AUX üzerinden dinliyorum. Fakat CD ile karşılaştırdığımda ciddi anlamda ses kalitesinde ve şiddetinde kayıplar olduğunu farkettim. CDnin AUXa karşı daha iyi olduğunu biliyordum fakat bukadar kayıp beni şaşırttı. AUX bağlantısının kalitesini arttırma yöntemleri var mıdır ?


Aracında Kullandığım Parçalar :

CD30 Teyp
İNFİNİTY 6500CX REFERENCE 16CM COMPANENT
SOUNDMAGUS SM13C COMPANENT
ADS BK-C4065 AMFİ
PYLE 30CM 1000W SUBWOOFER
1 Adet Dönüştücü


Müzik Dinlediğim Cihaz :

Iphone 6s - Spotify


Kulaklıklar İçin Böyle Bir Ürün Buldum Araçtada AUXun Sinyal Kalitesini Arttırır Mı ?

http://s.aliexpress.com/yUvuui6Z



Yada alttaki linkteki Bluetooth v4.2 aptX cihazından alsam telefonu Bluetooth üzerinden bağlasan sizce ses kalitesinde iyileşme olur mu kablolu bağlantıya göre ? Kablo ile bağladığımızda direkt telefondan teybe gidiyor acaba bu ürün iyileşme yapar mı ?

http://s.aliexpress.com/BRbeuAzi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
772
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sorun, kaynak haklısın
farkında olmak güzel diyecektim, şiddetten yakınılmasa

ürünler: harmoni, volüm katabilir
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aracın amfisinin girişleri arasında fark olacağını zannetmiyorum. Ancak iPhone'un çıkışı kulaklık çıkışı. Yani "line level" sinyal, farklı tiplerde kulaklıkları sürebilecek küçük bir amfiden sonra kulaklık çıkışına yönlendiriliyor. O aradaki amfi de sese kendi problemlerini ekliyor (distortion vs.)

Çok eski ipod'larda hem "line level", hem de kulaklık çıkışı vardı. Artık kulaklık çıkışı bile yok.

Link verdiğiniz son ürün, eğer çıkışı "line level" ise faydalı olabilir. Onun yukarısındaki kulaklık amfisi, muhtemelen sesi daha da bozar.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
298
(ツ);4353705' Alıntı:
sorun, kaynak haklısın
farkında olmak güzel diyecektim, şiddetten yakınılmasa

ürünler: harmoni, volüm katabilir

Aracın amfisinin girişleri arasında fark olacağını zannetmiyorum. Ancak iPhone'un çıkışı kulaklık çıkışı. Yani "line level" sinyal, farklı tiplerde kulaklıkları sürebilecek küçük bir amfiden sonra kulaklık çıkışına yönlendiriliyor. O aradaki amfi de sese kendi problemlerini ekliyor (distortion vs.)

Çok eski ipod'larda hem "line level", hem de kulaklık çıkışı vardı. Artık kulaklık çıkışı bile yok.

Link verdiğiniz son ürün, eğer çıkışı "line level" ise faydalı olabilir. Onun yukarısındaki kulaklık amfisi, muhtemelen sesi daha da bozar.


Sağolun şimdilik amfinin ayarlarını yaptım memnunum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst