aşağı yukarı quick shifter

Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
sonradan takılanlarda genellikle yukarı ama takmışken tam olsun, daha önce uğraşmış olan var mı
 
Katılım
25 Haz 2018
Mesajlar
19
Sonradan takılan derken? Motorun nedir? Bende africa twin dct var ben sonradan taktirdim orjinal parça taktirdim vites gibi aşağı yukarı oluyor.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Vites küçültürken ne işine yarayacak shifter ? Yarışlara mı katılıyorsun da devir hız kaybetmeden vites küçültme derdindesin ? gazı bırakma debriyajla vitesi küçült bedeva para harcıyorsunuz
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Asagi shifter upshiftten cok daha karmasik bir algoritmadir. Bu yuzden fabrikadan motorunuz ona uygun sekilde gelmiyorsa bulasmanizi onermem.

Debriyajsiz vites indirme ateslemeyi asagi vites icin kesme kisminda komplike bir islem oldugundan elektronik olarak bunu yapan bir urun edinseniz de cok yetkin birinin bunu motorunuza gore ayarlamasi gerekir. O urun ilk defa denenen motorlardan birine sahipseniz, sanzimani elinize almamaniz icin dogru degerleri ogrenip fabrikaya danismaya kadar gider o is.

Upshift ise cok basittir, herhangi bir urun otomatikman uygulanabilir.

Zaten halihazirda bu sistem motorunuzda yoksa bir zahmet sikiverin debriyaji vites indirirken :)
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Bu quick shifter zararlı bir zıkkım değil midir? Ben ustaya sordum, drag yapmıyorsan gerek yok, aktarmayı yorarsın dedi.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Asagi shifter upshiftten cok daha karmasik bir algoritmadir. Bu yuzden fabrikadan motorunuz ona uygun sekilde gelmiyorsa bulasmanizi onermem.

Debriyajsiz vites indirme ateslemeyi asagi vites icin kesme kisminda komplike bir islem oldugundan elektronik olarak bunu yapan bir urun edinseniz de cok yetkin birinin bunu motorunuza gore ayarlamasi gerekir. O urun ilk defa denenen motorlardan birine sahipseniz, sanzimani elinize almamaniz icin dogru degerleri ogrenip fabrikaya danismaya kadar gider o is.

Upshift ise cok basittir, herhangi bir urun otomatikman uygulanabilir.

Zaten halihazirda bu sistem motorunuzda yoksa bir zahmet sikiverin debriyaji vites indirirken :)

Valla ben bilmem ben assagiyada istiyorum, neden zorki gazi biraktigin gibi assagiya attiginda da geciyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vites küçültme işine genelde hiç bir firma standart olarak koymaz.pek o işe girmiyorlar çünkü küçültme demek yarış demek pist demek.sokakta pek iş yapmıyor.herkes ışıklardan kalkmayı hiç gecikme olarak istiyor ama neden küçültsün.ayrıca evet devri,vitesi,dişlileri çok daha yoran bir olay küçültmek.benim bildiğim ducati 1299 s corsa bilmem ne bmw hp4 modellerinde var.r1m de varmı bilmiyorum yani toplasan 5i bulmaz fabrikasyon motorlarında vites küçültme.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
vites küçültme işine genelde hiç bir firma standart olarak koymaz.pek o işe girmiyorlar çünkü küçültme demek yarış demek pist demek.sokakta pek iş yapmıyor.herkes ışıklardan kalkmayı hiç gecikme olarak istiyor ama neden küçültsün.ayrıca evet devri,vitesi,dişlileri çok daha yoran bir olay küçültmek.benim bildiğim ducati 1299 s corsa bilmem ne bmw hp4 modellerinde var.r1m de varmı bilmiyorum yani toplasan 5i bulmaz fabrikasyon motorlarında vites küçültme.

aynen en son modellerde var ama sonradan takmak istiyorum
 
Katılım
24 Kas 2016
Mesajlar
54
yukarı kaydırmada problem olmuyor. Fakat aşağı kaydırmada kısa kısa gaz vermesi gerek motorun. Bu da yazılımla olabilecek birşey. Bildiğim kadarıyla aşağı quickshifter aldığında bir elektronik modül çıkıyor. onu da motorun ecu'su ile TPS arasına baypas etmek gerekir. Tam emin olmamakla beraber birde yazılım yüklenmesi gerekiyor diye hatırlıyorum. Bu sebeplerden dolayı elektronikten anlamayan birine yaptırma bu işlemi. Yaklaşık olarak 2bin tl civarında bir masrafı vardı o zamanlar. Fakat şimdi nedir bilmiyorum. Birde bu arada debriyajı ayrıdan kablo çok çabuk kopuyormuş.
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
Bazaz qs kullanıyordum çok memnun kaldım tavsiye ederim sitesinden marka model seçerek olup olmadığına bakabilirsiniz şanzıman i sizden daha çok düşünüyor bazaz ;) www.bazzaz.net sitesi
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
benimki manuel kuyik şiftır. hem yukarı hem aşağı sorunsuz çalışıyor
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Naptın hocam buldun mu yukarı aşşağı çalışan quickshifter (bazzaz çalışıyormu yukarı aşağı)

hepsi yukarı çalışıyor ama aşağı geldimi iş orj kadar değil çünkü aragaz vermiyor o yüzden gaz açık olması gerekiyormuş, ben alıp takmadım henüz ama o kadar elektronik bağlıyoruz zaten neden aragaz veremiyorki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst