"Goldwing Retriever" Araba çeken motor

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442

Sıkışık bir trafikte aracınız yolda kaldı ... Çekici lazım ama o çekici o trafikte size ne kadar zamanda ulaşır ...Eloğlu çözümü bulmuş...Ne mi yapmış??
Hondanın efsane motoru goldwinge portatif bir çekici ilave etmiş...kaza yerine kadar rahatça ulaşan goldwing , olay yerinde arkasında bulunan portatif 3 tekerli çekiciyi açarak aracı gidilecek yere kadar çekiyor...maksimum çekme kapasitesi 2495 kg (5500 pound ) olarak belirlenmiş..buda hemen hemen tüm binek araçlara yetecek kapasitedir





2qtafkh.jpg

2d7ubd3.jpg

2hphyx1.jpg


3451ut3.jpg

4gs67wn.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
133
Çok abartılı motor arabayı çeksin diye bir sürü değişiklik yapmışlar dikkat ederseniz motorun arkasında denge demiri var, bana sorarsanız yazık o motora benim her zaman hayranlıkla baktığım bir motor, acabana bana da nasip olurmu, eğer kullanmadan ölürsem gözüm açık gidecek.:silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
motoru çeken araba ararkene arabayı çeken motor çıktı:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
56
Ztn kendide araba gibi bir motor. Gördügüme şaşırmadım. Her ne kdr konfor düzeyi çok fazla olmasına rağmen motosiklet damarlarıma kan doldurmuyor. Trafikte beni tatmin edemez. ama uzun yoldada üstüne yoktur herhalde. Yalnız o aparatı sırtıma taksalar bende cekerim o arabayı
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
bence motoro yazık karızması yeter o motorun ne alaka çekici yapmışlar canım motoru eloğlu kıymet bilmiyo bence ...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence otoban vb yerlerde cok kllanışlı.biliyorsunuz emniyet seridi ayısı cok bizde.olası bir kazanın enkaını cekmek saatler alabiliyor bu yuzden.cunku cekiciler ulaşamıyor.boyle bir durumla karşılaştık ve 3 saate yakın bekledik.bence faydalı bir araç
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Goldwing bu işe en uygun motor olmasından dolayı seçilmiştir ...ağır,güçlü bir motor... 6 silindirli motoru bu iş için yeterli ...burda amaç sıkışık trafikte ihtiyacı olana yardım götürmek...çekici bir kamyonet bu motordan daha ucuz değil ...yani burda yazık edilen bişey yok ...
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
91
çok güzel bir hizme t motorsikletin arabaya yardım edebilmesi bize gösterilecek saygıyı artıracaği kanısındayım türkiyedede boyle faliyet olsa keşke.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Abi , bu makina Turkiye'ye gelirse. Biz bunla Kamyon , Traktör ve benzeri taşıtlar çekmeye kalkarız.Daha sonra basın bunu haber yapar.
Milyarlık motosiklet çekici ; kamyonu çekemedi diye...:mrgreen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Güzel bir fikir aslında, çünkü kaza-arıza vs. sonrası sıkışan trafikte olay yerine ulaşmak normal bir çekici için çok zor ama bir motor için değil.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Aynı sistem çok rahatlıkla motor için uygulanabilir ...Arızalı motoru çeken motor..Özellikle İstanbul gibi sıkışık trafikli illerimizde yolda kalan motorculara hızlı servis götürmek çok işe yarar , uygulayana iyide para kazandırır...ama bizim mevzuat motora çekici iznine uygunmudur bunu araştırmak lazım öncelikle ...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Sanırım motorun tek handikapı fren sistemi. Trailerde de fren yok gibi görünüyor.

Arkasında 1500 kglık arabayla rampa aşağı durmaya çalışırken hayal ettimde.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Ona kapalı devre bir hidrolik fren sistemi konulabilir!
Ama tabi sürücü için 3. bir fren kolu demek oluyor bu da! ::gazete::
Arka fren pedalının yanına monte edilir.::eek:ku::

Ama adamlar mutlaka düşünmüştür!!!::belge::
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Daha önce sitede videosu da verilmişti.İsteyen videosunu aşağıdaki linkten seyredebilir;
http://www.youtube.com/watch?v=Irio8BLXiJM


Barış Abi yanlış anlama paylaşma bazında lafımız olmasın...ama bu motorla ilgili topik açıldı videosunu da izledim...bişeyler yazdım...Şimdi aynı topiği sen açmışsın...Bence bunu kendin kilitlersen daha adaletli olur...iyigeceler...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Barış Abi yanlış anlama paylaşma bazında lafımız olmasın...ama bu motorla ilgili topik açıldı videosunu da izledim...bişeyler yazdım...Şimdi aynı topiği sen açmışsın...Bence bunu kendin kilitlersen daha adaletli olur...iyigeceler...

mete-han abi sen mod olasana yaaa bu ne dikkat :queen: benimde dikkatimi çekit ama şimdi beni sallamazlar diye yazmadım sen ciddi adamsın seni dinlerler yaa
gereginin yapılmasını arzederim :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka mod olamayız çünkü muhalefet ve asilik hayat felsefemiz...mod olsam bana ters gelen şeyleri yazarsam veya diğer mod arkadaşlarla paylaşırsam antipatiyle karşılaşırım...yani mod olmak demek ortak fikir demek...birbirini her ne olursa olsun desteklemek ortak görüşler arzeden durumlar...illede bişeylere muhalefet etmem...muhalefet olmak adına karşı çıkan ahmaklardan olmam...ama burada Barış kaptan hata yapmış...başkalarına hata şansı tanımayan bu sistemde modun hata yapması beni rahatsız eder...kendisi bizzat kilitlemeli ki adalet yerini bulsun...Hata takip eden tiplerden de değilimdir Barış reis bilir...ama derin devlet diye bir kavram vardır...devlet kendini kontrol etmek için taşeron adam tutar...Site içindeki derin üye de benim...Site yönetimini uyarabilecek yetki ve kıdeme sahip görüyorum kendimi...


Bir Mod Var MT.Net'de BBRR den İçeri...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst