'laiklik elden gidiyeah' diyen dayı

Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Dayının söylediği çoğu şeyler doğru, mesajlarının çoğunu yanlı olarak yazıyorsun. Senin de eleştirdiğin insanlardan bir farkın olduğunu zannetmiyorum. Attığın iftiralar ise yalnızca seni bağlar, hayal gücünün yüksek olması insanları bağlamaz elle tutulur bir yanı yok.

Dayı dediğin herifin Atatürk ve silah arkadaşlarına hain dediğinin farkındasın değil mi? Bu düşüncesine karşı mısın?
Elbette karşısındır, ama diğer dediklerinin çoğu doğru sence.
Bu ülkenin kurucularına, kurtuluş savaşı kahramanlarına hain diyen körkütük bir cahilin dediklerinin çoğunun doğru oldunuğunu düşünmen senin değil, seni bu halde yetiştiren eğitim sisteminin, toplumsal yapının suçu.

İnsanlara iftira vb. suçlamalar yapmadan önce kime, neye ne yüzle destek çıktığını bir gözden geçir. sonra adamı ciddiye almazlar
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Dayı dediğin herifin Atatürk ve silah arkadaşlarına hain dediğinin farkındasın değil mi? Bu düşüncesine karşı mısın?
Elbette karşısındır, ama diğer dediklerinin çoğu doğru sence.
Bu ülkenin kurucularına, kurtuluş savaşı kahramanlarına hain diyen körkütük bir cahilin dediklerinin çoğunun doğru oldunuğunu düşünmen senin değil, seni bu halde yetiştiren eğitim sisteminin, toplumsal yapının suçu.

İnsanlara iftira vb. suçlamalar yapmadan önce kime, neye ne yüzle destek çıktığını bir gözden geçir. sonra adamı ciddiye almazlar

kanka, dayı kürtaj yaparken atatürk'e hakaret etmedi. bu nereden çıktı anlamadım? sadece basit şeyler konuşuyordu o kadar.

sonra teyze geldi, bombayı bıraktı gitti :)
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
kanka, dayı kürtaj yaparken atatürk'e hakaret etmedi. bu nereden çıktı anlamadım? sadece basit şeyler konuşuyordu o kadar.

sonra teyze geldi, bombayı bıraktı gitti :)

Osmanlı'dan sonra gelen "Hainler" yok takke yasağı yok eşarp yasağı... diye başlıyor.Atatürk'e ve Atatürk'ten sonra gelen yöneticilere açıkça hain diyor.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Hainlik, ülkemizin geri kalmış tarafları için hala popüler bir kavram. Herkes hain, herkes kahraman
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Osmanlı'dan sonra gelen "Hainler" yok takke yasağı yok eşarp yasağı... diye başlıyor.Atatürk'e ve Atatürk'ten sonra gelen yöneticilere açıkça hain diyor.

ha oraları duymamışım gülmekten yahu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------

Hainlik, ülkemizin geri kalmış tarafları için hala popüler bir kavram. Herkes hain, herkes kahraman

memleketimizde 1 dakika içinde kahraman olup tarihe geçebilir fakat 1 dakika içinde vatan haini ilan edilip linç de edilebilirsiniz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst