'laiklik elden gidiyeah' diyen dayı

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
'laiklik elden gidiyeah'
'irtica geliyeah'

evet, bir hafta önce bu sözlerle hayatımıza hızlı bir giriş yapan dayı, şu anda sosyal medyada tam bir ekol olmuş durumda. mezkûr sözler dillere pelesenk olmuş, çeşitli varyasyonları internette hızla çoğalıyor. bendenizin konu hakkında nacizane birkaç gözlemi oldu. hemen aktarayım.

1) dayı tam bir fanatik
2) dayı 'purtaj' yaparken araya girip 'önce dişlerini fırçala' diyen teyze ise dayıdan daha fanatik.
3) 'valla 155'i ararun' lafzı aslında dayının ne kadar nahif (naif değil doğrusu nahif) olduğunu gösteriyor. fiziksel şiddette bulunmadan direkt hukuk sistemine giriş yapıyor dayı.
4) son olarak, dayıya çemkiren teyze son 50 yılın özeti gibi. hor görüp küçümseyerek, dikkate ve kaale almayarak sorunu nasıl da çığ gibi büyüttüklerinin farkında bile değiller hala.

iyi geceler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3) 'valla 155'i ararun' lafzı aslında dayının ne kadar nahif (naif değil doğrusu nahif) olduğunu gösteriyor. fiziksel şiddette bulunmadan direkt hukuk sistemine giriş yapıyor dayı.

Evet, pek naif. İnsanları moralini bozdu diye vatan haini diye damgalatip içeri attırmakla tehdit et.

Hadi bu dayı neyse de, sizin bunu hukuk sisteminin bir parçası zannediyor olmanız kötü.

NASA'da çalışan Serkan Gölge de kendisini çekemeyen bir akrabası yüzünden delilsiz yere hâlâ hapiste. İki çocuğu var adamın. Yazık. Ayıp. Günah.

Bugün haklı olarak eleştirdiğiniz teyze, yarın bi gün devran değişince "laiklik düşmanı" diye bu dayıyı içeri attırmakla tehdit etse nasıl olur? Çok naif gelmiyor kulağa değil mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
194
Eskiden birine vatan haini demek için o kişinin abdullah öcalan ayarında biri olması lazımdı. Ve birinin afedersiniz he anasına avradına küfür etmişsin he vatan haini demişsin aynı ayardaydı. Şimdi kendi aptallıkları başkaları tarafından teşhir edilen bakteriler verecek cevap bulamayınca söyledikleri en hafif cümle vatan haini oluyor. Şu memleketi şu hale getirenlerin ve buna göz yumup sebep olanların artı bu çarktan da nemalanan herkesin Allah... Neyse bela okumayacağım şu mübarek sahur saatinde
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
1) dayı tam bir fanatik
Hem fanatik,hem cahil,hem kötü niyetli,hem de bunlara rağmen cehaletinin ve bilgisizliğin farkında olmadan bol keseden sallıyor.

2) dayı 'purtaj' yaparken araya girip 'önce dişlerini fırçala' diyen teyze ise dayıdan daha fanatik.
Teyzenin yaptığı hareket terbiyesizlik olabilir ama fanatiklik kesinlikle değil.Bu ülke kurucuları hakkında ileri geri konuşan yobaz bir cahile az bile demiş.

3) 'valla 155'i ararun' lafzı aslında dayının ne kadar nahif (naif değil doğrusu nahif) olduğunu gösteriyor. fiziksel şiddette bulunmadan direkt hukuk sistemine giriş yapıyor dayı.
Dayı naif falan değil.Cehaletten doğan kötülük,düşmanlık dayının oluk oluk paçalarından akıyor.Kameralar olmasaydı,bir de eli ayağı tutsaydı yada yanında bir kaç kişi daha olsaydı o kadını sağlam benzetirlerdi.Bu tipleri çok iyi tanırım genelde ilkel hayvan seviyesinde davranırlar.Güçlerinin yettiklerine saldırırlar,güçlerinin yetmediklerini bir şekilde tehdit ederler.Teyzenin yaptığı terbiyesizlik olabilir ama kesinlikle kanun dışı bir şey içermiyor.Bir de benim en çok tepemi attıran olay : her önüne geleni vatan haini ilan etmenin bu kadar normalleşmesi.İnternet ortamında bazı şerefsizler tarafından vatan haini ilan edilmiştim ama birisi bana yüzüme vatan haini dese sağ şekilde evine dönebilir mi bilemiyorum.Anneme küfür etse bu kadar sinirlenmem.

4) son olarak, dayıya çemkiren teyze son 50 yılın özeti gibi. hor görüp küçümseyerek, dikkate ve kaale almayarak sorunu nasıl da çığ gibi büyüttüklerinin farkında bile değiller hala.
Cahil olmana rağmen çok biliyormuş gibi saçma sapan konuşursan,bu ülkenin kurucularına,bu ülkeyi ayakta tutan sisteme düşman olursan,önüne geleni vatan haini ilan edersen,ülkeyi 16 yıldan beri ekonomik,hukuki açıdan batağa sağlayan özgürlük düşmanlarını ilahlaştırırsan kimse seni dikkate ve kaale almaz.Teyze insan yerine koyup laf atmış ben olsam hiç dönüp bakmam bile havlasın kendi kendine,çünkü laf anlatılacak,iletişim kurulacak,bilgi paylaşımı yapılacak bir insan değil.Ona doğruyu anlatmaya çalışırsın hoşuna gitmezse seni vatan haini ilan eder onun inandığı şeye inanmazsan ilk fırsatta gırtlağını keser.

Lütfen artık cehaleti,fanatizmi ve kötü niyeti naiflik olarak göstermeyin.Şu anda içinde bulunduğumuz bilgi ve özgürlük çağında bu dayının varlığı kabul edilemez ve hoş görülemez.Bu dayı ve zihniyeti,insanların özgürlükleri ve güvenlikleri için tehdittir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teyze mi kötü, dayı mı kötü? Dayı önde sanki değil mi? Ama az daha düzgün konuşabilen biri olarak teyzenin bağnazlığı da oldukça itici. Biri ilkel cahil, diğeri modern yobaz. İlle de birini tercih etmek zorunda mıyız? Şıklarda "hiçbiri" seçeneği yok mu?
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Teyze mi kötü, dayı mı kötü? Dayı önde sanki değil mi? Ama az daha düzgün konuşabilen biri olarak teyzenin bağnazlığı da oldukça itici. Biri ilkel cahil, diğeri modern yobaz. İlle de birini tercih etmek zorunda mıyız? Şıklarda "hiçbiri" seçeneği yok mu?

Teyze terbiye dışı hareket ediyor.Ama dayı kötü.Bu teyzelerin hiç bir yerde şiddet uyguladığını göremezsiniz.En fazla kafa ütüler.Ama dayı ve benzer zihniyettekiler oruç tutmuyor diye adam da döver,otel de yakar,İŞİD e katılıp kafa da keser,orduya sızıp tankla milletin üstün de geçer,adalete sızıp kendi ülkesinin ordusunun subaylarını Atatürkçü diye haksız yere hapislerde de süründürür,çocuklara da hallenir,hak ta yer,yalan da atar,iftira da atar,başkasının özgürlüğünü engellemeye de çalışır...Liste uzar gider.Son 16 yılda bu zihniyete imkan verilirse neler yapabileceklerini hepimiz gördük.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Hem fanatik,hem cahil,hem kötü niyetli,hem de bunlara rağmen cehaletinin ve bilgisizliğin farkında olmadan bol keseden sallıyor.


Teyzenin yaptığı hareket terbiyesizlik olabilir ama fanatiklik kesinlikle değil.Bu ülke kurucuları hakkında ileri geri konuşan yobaz bir cahile az bile demiş.


Dayı naif falan değil.Cehaletten doğan kötülük,düşmanlık dayının oluk oluk paçalarından akıyor.Kameralar olmasaydı,bir de eli ayağı tutsaydı yada yanında bir kaç kişi daha olsaydı o kadını sağlam benzetirlerdi.Bu tipleri çok iyi tanırım genelde ilkel hayvan seviyesinde davranırlar.Güçlerinin yettiklerine saldırırlar,güçlerinin yetmediklerini bir şekilde tehdit ederler.Teyzenin yaptığı terbiyesizlik olabilir ama kesinlikle kanun dışı bir şey içermiyor.Bir de benim en çok tepemi attıran olay : her önüne geleni vatan haini ilan etmenin bu kadar normalleşmesi.İnternet ortamında bazı şerefsizler tarafından vatan haini ilan edilmiştim ama birisi bana yüzüme vatan haini dese sağ şekilde evine dönebilir mi bilemiyorum.Anneme küfür etse bu kadar sinirlenmem.

4) son olarak, dayıya çemkiren teyze son 50 yılın özeti gibi. hor görüp küçümseyerek, dikkate ve kaale almayarak sorunu nasıl da çığ gibi büyüttüklerinin farkında bile değiller hala.
Cahil olmana rağmen çok biliyormuş gibi saçma sapan konuşursan,bu ülkenin kurucularına,bu ülkeyi ayakta tutan sisteme düşman olursan,önüne geleni vatan haini ilan edersen,ülkeyi 16 yıldan beri ekonomik,hukuki açıdan batağa sağlayan özgürlük düşmanlarını ilahlaştırırsan kimse seni dikkate ve kaale almaz.Teyze insan yerine koyup laf atmış ben olsam hiç dönüp bakmam bile havlasın kendi kendine,çünkü laf anlatılacak,iletişim kurulacak,bilgi paylaşımı yapılacak bir insan değil.Ona doğruyu anlatmaya çalışırsın hoşuna gitmezse seni vatan haini ilan eder onun inandığı şeye inanmazsan ilk fırsatta gırtlağını keser.

Lütfen artık cehaleti,fanatizmi ve kötü niyeti naiflik olarak göstermeyin.Şu anda içinde bulunduğumuz bilgi ve özgürlük çağında bu dayının varlığı kabul edilemez ve hoş görülemez.Bu dayı ve zihniyeti,insanların özgürlükleri ve güvenlikleri için tehdittir.

yazdıklarına göre dayıyı yok etmemiz lazim.

böyle bir şey mümkün değil.

ülkemizde bahsettiğimiz iki kesimde birbirine kesinlikle tahammül edemiyor.

daha önce yazmıştım, bir iki nesil sonra türkiye daha sağlıklı bir yapıya kavuşacaktır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teyze terbiye dışı hareket ediyor.Ama dayı kötü.Bu teyzelerin hiç bir yerde şiddet uyguladığını göremezsiniz.En fazla kafa ütüler.Ama dayı ve benzer zihniyettekiler oruç tutmuyor diye adam da döver,otel de yakar,İŞİD e katılıp kafa da keser,orduya sızıp tankla milletin üstün de geçer,adalete sızıp kendi ülkesinin ordusunun subaylarını Atatürkçü diye haksız yere hapislerde de süründürür,çocuklara da hallenir, hak ta yer,yalan da atar,iftira da atar, başkasının özgürlüğünü engellemeye de çalışır ...Liste uzar gider.Son 16 yılda bu zihniyete imkan verilirse neler yapabileceklerini hepimiz gördük.

Dayı zır cahil olduğu için kolay manipüle edilebilir yapıda...

Gel gelelim teyzenin de başkasının özgürlüğüne çok saygılı olduğunu düşünmüyorum şahsen.

Şu sıralar hak ve özgürlükler konusunda herkes pek hassas ama bu da zamanında Emine Ülker Tarhan'ın ağzından çıkanlar:

EÜT: Orada (HSYK'da) verimli olacak adama ihtiyacımız yok. Bize orada dik duracak adam lazım.
MA: Tabii canım, dik duracak.*
RÖ: Dik duracak
EÜT: YARSAV'ın haklarını koruyacak, yani YARSAV'ın militanı olacak adam lazım bize.
RÖ: Evet.
MA: Çok fazla kafa yormasına gerek yok yani.*
EÜT: Bana ne ya, rapor falan hazırlamasın...

Bu lafları ortaya çıktıktan sonra da utanmadan "Çok güzel söylemişim. Sözlerimin arkasındayım." diyebilen yüzsüzün teki de eğitimli Atatürkçü modern entelimiz bizim. Hadi dayı zır cahil. Peki bu kadın öyle mi?

Demek istediğim o ki bu yükü sadece dayının omuzları üzerine atmak haksızlık olur. Her kesimin kendine pay çıkarması lazım. Dayı haksız ama çoğu zaman olduğu gibi yüzde yüz de değil...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
Teyze terbiye dışı hareket ediyor.Ama dayı kötü.Bu teyzelerin hiç bir yerde şiddet uyguladığını göremezsiniz.En fazla kafa ütüler.Ama dayı ve benzer zihniyettekiler oruç tutmuyor diye adam da döver,otel de yakar,İŞİD e katılıp kafa da keser,orduya sızıp tankla milletin üstün de geçer,adalete sızıp kendi ülkesinin ordusunun subaylarını Atatürkçü diye haksız yere hapislerde de süründürür,çocuklara da hallenir,hak ta yer,yalan da atar,iftira da atar,başkasının özgürlüğünü engellemeye de çalışır...Liste uzar gider.Son 16 yılda bu zihniyete imkan verilirse neler yapabileceklerini hepimiz gördük.

Dayının söylediği çoğu şeyler doğru, mesajlarının çoğunu yanlı olarak yazıyorsun. Senin de eleştirdiğin insanlardan bir farkın olduğunu zannetmiyorum. Attığın iftiralar ise yalnızca seni bağlar, hayal gücünün yüksek olması insanları bağlamaz elle tutulur bir yanı yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Bu adam ve benzeri insanlarla kazara tartışıyor olsam yaşına başına bakmam saldırırım. Bunun genç modelleri zaten benden önce saldırıya geçecektir. O yüzden sağda solda siyaset(din) konuşmuyorum(babam dahil). Ülkeyi bu hale getirenler utansın desem, ne yaptıklarının farkında bile değiller. Medya bu şekilde devam ettikçe bu zırcahil kesim daha da özgüven kazanacak. Ama fos diye tabir ettiğimiz özgüven. Amerikaya kafa tutarlar, miting yapar, yas ilan ederler ama sadece 'söz'de olduğunun farkında değiller. Sahi dolar kaç TL oldu 4,5 mu? Babaları gemicikleriyle adacıklarıyla kefenin olmayan cebini doldurmaya devam eder. Varsa öteki dünyada reislerinin değil de bunların nasıl hesap vereceğini daha büyük zevkle izlerim.
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
64
Kimse kusura bakmasın ama bu site motosiklet forumundan çıkıp siyaset forumuna döndü. Her gün 2-3 tane bu tarz konular açılıyor. Yorumlarda da kimse başkasının düşüncesine saygılı olmuyor. Bu bence çok sıkıntılı bir durum. Siyasi tartışmalar yapılırken hepimizin insan olduğu unutuluyor. Bu gidişle ülkede en çok bozulan şey ekonomi, siyaset, adalet vs. değil insanlık olacak.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Bir de bu her çekemediği insana HAİN diyen insanlara bir şiir armağan etmek istiyorum:

https://youtu.be/xrY2RW30zMY?t=1m25s


VATAN HAİNİ

"Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ.
Amerikan emperyalizminin yarı sömürgesiyiz, dedi Hikmet.
Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ."
Bir Ankara gazetesinde çıktı bunlar, üç sütun üstüne, kapkara haykıran puntolarla,
bir Ankara gazetesinde, fotoğrafı yanında Amiral Vilyamson'un
66 santimetre karede gülüyor, ağzı kulaklarında, Amerikan amirali
Amerika, bütçemize 120 milyon lira hibe etti, 120 milyon lira.
"Amerikan emperyalizminin yarı sömürgesiyiz, dedi Hikmet
Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ."

Evet, vatan hainiyim, siz vatanperverseniz, siz yurtseverseniz, ben yurt hainiyim, ben vatan hainiyim.
Vatan çiftliklerinizse,
kasalarınızın ve çek defterlerinizin içindekilerse vatan,
vatan, şose boylarında gebermekse açlıktan,
vatan, soğukta it gibi titremek ve sıtmadan kıvranmaksa yazın,
fabrikalarınızda al kanımızı içmekse vatan,
vatan tırnaklarıysa ağalarınızın,
vatan, mızraklı ilmühalse, vatan, polis copuysa,
ödeneklerinizse, maaşlarınızsa vatan,
vatan, Amerikan üsleri, Amerikan bombası, Amerikan donanması topuysa,
vatan, kurtulmamaksa kokmuş karanlığımızdan,
ben vatan hainiyim.
Yazın üç sütun üstüne kapkara haykıran puntolarla :
Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Kimse kusura bakmasın ama bu site motosiklet forumundan çıkıp siyaset forumuna döndü. Her gün 2-3 tane bu tarz konular açılıyor. Yorumlarda da kimse başkasının düşüncesine saygılı olmuyor. Bu bence çok sıkıntılı bir durum. Siyasi tartışmalar yapılırken hepimizin insan olduğu unutuluyor. Bu gidişle ülkede en çok bozulan şey ekonomi, siyaset, adalet vs. değil insanlık olacak.

Konu dışı bölümü hacı bura
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hatta önce insanlık bozuldu. Ekonomi adalet sonra geldi. Zaten millet olarak doğru düzgün insanlar olsak bu günleri yaşamazdık.

Konuşmayınca da düzeliyor değil. Aynen devam ediyor. En azından insanların fikirlerini hissettiği gibi yazmaları güzel bir şey. İnsanlar farklı düşünceden insanlar niye farklı düşünüyorlar öğrenmiş oluyorlar birinci ağızdan. Makul gelir gelmez ayrı mesele. Ama en azından insaflı olanlar "aptal olduklarından", "vatan haini olduklarından" kolaycılığına girmezler...
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Yorumların hepsini okumadım. Ama şimdiye kadar dayı üstünden ülkediki insanların analizi yapılıp bol bol Sallanmıştır değil mi? :mrgreen:

Bir de Kenan komutanım var. Onun da analizini yapalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst