Yamaha Fzs 1000 (2003) Cafe Racer Çalışmas

Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
90
Teşekkür ederiz.Boruları sarmayı düşündük fakat 140 hp lik makina için sağlıklı olmadığına karar verdik.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

Ellerinize sağlık ileride inşallah imkan olur da ben de yaparım imrendim :) bu farklılıkları ruhsata nasıl işliyoruz peki şasi oynanırsa alet kaçak mı dolanıyor?

İnşallah sizde yaparsınız.Ruhsata işleme ek kağıt çıkartarak oluyor Tüv den aldığınız
 
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
282
mükemmel bir proje olmuş.genel olarak dizayna bir kaç yorumum var.
-ön kafa grenajı mükemmel olmuş,
-yakıt tankının boyası harika duruyor,
-ön amortisörler belki r6 veya r1 ön takımıyla değiştirilebilirdi(çoğu yurt dışı proje motosikletlerinde bu 2 sini tercih ediyorlar.)
-ön amortisörün altın rengi siyah daha hoş olabilirdi,
-sele kısmı epoxy reçineden kalıp yapılarak yapılabilirdi daha keskin boşluksuz bir sonuç verirdi
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Hocam tebrik ediyorum çok güzel olmuş ,ne kadar sürede bitti bu proje ve ne kadar a maal ettiniz ortalama
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst