Şimdi öyle ama, bir müzakere ortamında bir araya gelseler, bir etkileşim olur, fikir alışverişi olur. Bakarsın Mia'yla görüşünce Coni durumu iktidar partisi gözüyle değerlendirme firsatı elde eder, fikri değişir, devam demeye başlar. Belki Mia da bi noktadan sonra dayanamaz, fikir değiştirir, tamam demeye başlar filan. Öyle değil mi ama? Etkileşim önemli.
Keşke bizim siyasi liderlerimiz de bir müzakere ortamında biraz araya gelseler de dinlesek. Amerika'da her seçimden önce mutlaka olur. "presidential debate" diye geçer...