CBR 250 - MT 07 GÖSTERGESİ TAKMA ? KAFAMDA DELİ SORULAR

Katılım
24 Mar 2018
Mesajlar
24
Merhaba,

Uzun zamandır düşünüyorum. Motosikletimin direksiyon açısından pek memnun değilim bu sebeple 28mm gidon aramaktayım mt07 gibi. Ama ön kafa grenajı yanları vs komple çıkartacağım aklımdan bir türlü çıkmayan birşey. MT 07 veya Bajaj Dominar Göstergesini cbr 250'ye takabilirmiyiz.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Cbr250´ye Mt07 Gostergesi takarsan belki 200-220km/h´lara çikabilirsin...

Şaka bir yana,Akı b.kunu geçer kardeşim hiç heveslenme.

Gidon olayina lafim yok..
 
Katılım
24 Mar 2018
Mesajlar
24
Cbr250´ye Mt07 Gostergesi takarsan belki 200-220km/h´lara çikabilirsin...

Şaka bir yana,Akı b.kunu geçer kardeşim hiç heveslenme.

Gidon olayina lafim yok..


Süpersin abi Allah senide güldürsün inşallah abim bayağı güldürdün :)

Çok teşekkür ederim yardımın için, ancak her zaman içimde böyle birşey kalmıştır hız umrumda değil sadece o gösterge olur mu acaba mt 07 örnekti sadece herhangi bir motorun göstergesi uygun olur mu ?
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Süpersin abi Allah senide güldürsün inşallah abim bayağı güldürdün :)

Çok teşekkür ederim yardımın için, ancak her zaman içimde böyle birşey kalmıştır hız umrumda değil sadece o gösterge olur mu acaba mt 07 örnekti sadece herhangi bir motorun göstergesi uygun olur mu ?

Rica ederim sevgili dostum...:cat:

Bu şekilde bir hevesin var madem,çin sitelerinde Universal gostergeler var.bir araştir derim..
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
Süpersin abi Allah senide güldürsün inşallah abim bayağı güldürdün :)

Çok teşekkür ederim yardımın için, ancak her zaman içimde böyle birşey kalmıştır hız umrumda değil sadece o gösterge olur mu acaba mt 07 örnekti sadece herhangi bir motorun göstergesi uygun olur mu ?

cbr 250 nin göstergesi bence çok güzel neden değiştirme gereği duyuyosun ki?
Ayrıca oraya sığacak mı oda var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst