Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2018
Mesajlar
1
Geçmiş olsun kardeşim taş çarpması sonucu benim motorun bloğun alt kısmı kırıldı seyir halindeyken. Dolayısıyla yağsız kalınca biyel kolları ve pistonlar gitti 3 4 parça nakavt anlayacağın. parça parça hesapladık 8500 lira civarı tutuyordu 6500 liraya komple kapalı kutu motor aldım sağolsun bizim bayi ilgilendi şu an motorum 0 kilometre ve 1 yıl motor garantili rodajını yapmaya uğraşıyorum. İmkanın varsa ve bayi yardımcı olabilirse sıfır motor isteyip taktırsan daha iyi olur senin için
 
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
2
Arkadaşlar herkese merhabalar; herkese kazasız belasız zevkli bir sezon diliyorum. Bende sonunda TNT 250 li ailesine katıldım. Eşinin ısrarı ile binmeyi bırakan İzmirli bir arkadaşımdan 4500 km. de kırmızı 250 limi aldım. Tecrubeli bir motorcu sayılırım zaten bir scooterım var ve daha önce yıllarca Suzuki Vstrom 650 kullandım. Gerçekten TNT 250 çok güzelmiş. bir haftada 600 km. yi devirdim bile.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Arkadaşlar herkese merhabalar; herkese kazasız belasız zevkli bir sezon diliyorum. Bende sonunda TNT 250 li ailesine katıldım. Eşinin ısrarı ile binmeyi bırakan İzmirli bir arkadaşımdan 4500 km. de kırmızı 250 limi aldım. Tecrubeli bir motorcu sayılırım zaten bir scooterım var ve daha önce yıllarca Suzuki Vstrom 650 kullandım. Gerçekten TNT 250 çok güzelmiş. bir haftada 600 km. yi devirdim bile.

Tekerinize taş değmesin lastikler orjinal ise en kısa vakitte değiştirmenizi öneririm.
 
Katılım
3 May 2018
Mesajlar
9
Merhaba abilerim tnt250 ile 600rr gibi ses alinabilirmi istedigim ses tınısı şu https://youtu.be/Jvzc6O8bAoc
 
Katılım
3 May 2018
Mesajlar
9
Abi tnt250 kullandinmi sen yani motor genede ben burdayim dermi ses olarak r6yi falan bastiriyo diyolardi bana
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Abi tnt250 kullandinmi sen yani motor genede ben burdayim dermi ses olarak r6yi falan bastiriyo diyolardi bana

16 bin km oldu kullanıyorum. :) R6 daha tiz bir sesi ama yüksek çıkar. TNT250 biraz daha amerikan arabaları gibi tok bir sesi var. Şahsen yüksek devirde çevirdiği sesi ben daha çok seviyorum tnt250'nin.

Ankara'da isen görebilirsin motoru.
 
Katılım
3 May 2018
Mesajlar
9
Abi eyvallah saol napalim sicak dedigin gibi ama kisida guzel ilik geciyor tam motor havasi 😂 tnt 250 onerirmisin nasil motordur ybr 125 aldim kisa kadar tecrube edinip.ona gecmeyi planliyorum
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Abi eyvallah saol napalim sicak dedigin gibi ama kisida guzel ilik geciyor tam motor havasi tnt 250 onerirmisin nasil motordur ybr 125 aldim kisa kadar tecrube edinip.ona gecmeyi planliyorum

16 bin km'dir kullanıyorum memnunum. Işıktan ışığa kalkayım motoru değil biraz ağır kanlı :) Süspansiyonları, şasi geometrisi, fren performansı enfes. Virajlar da çok iyi çizgisini hiç bozmuyor. :)
 
Katılım
3 May 2018
Mesajlar
9
Kalkisda arabalari falan gecer heralde o kadarda degildir😂 birde 0i kalktimi bu motorun
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Kalkisda arabalari falan gecer heralde o kadarda degildir�� birde 0i kalktimi bu motorun

Kalkışta tabi ki arabalardan iyi hantallığı ağırlığından dolayı ve 7 bin devir üstünde cidid güç geliyor. 0-100 yine 7-8 saniye civarlarında Tek silindirli 250cc ler gibi 3-4 bin devirde güç beklenemez.
Sıfırı gelecekti euro normlarından gelemedi geçen sene bu sene temmuzdan sonra gelecek deniyor. Ama 300cc olarak gelmesi kuvvetle muhtemel. Artık orası dist. ve fabrikanın kararına bağlı.
 
Katılım
2 Mar 2018
Mesajlar
84
Fabrikaya sormuştum aylar önce , çift silindirin bu sene gelmeyeceğini söylemişlerdi. Belki seneye gelir
 
Katılım
3 May 2018
Mesajlar
9
Bugun canli olarak sesini dinledim kesinlikle 600cc sesi cikiyor mt09 getirdiler mt09 bastirdi sesi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst