Kuzdere'de enduro çalışmaları...

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
17 Eylül 2006 Pazar
Antalya-Kemer
Kemer Enduro Kulüp çalışmaları sürüyor..
Bu çalışmalar çerçevesinde , önümüzdeki günlerde yapılacak mahalli yarışlar ve ileride yapmayı hedeflediğimiz resmi enduro yarışları için Kuzdere parkurunu büyütme ve düzenleme çalışmaları yapacağız bugün.
Hem bu çalışmalarda fikir paylaşımı hem de antreman için Antalya Motor Sporları Kulübünde lisanslı yarışçı Ahmet Tugayoğlu'da bize katıldı bugün.
Arabasının arkasındaki romörk ile getirdiği Honda CRF450R ı büyük bir özenle hazırlıyor..
HPIM1678.jpg


Biraz sonra Kemer Enduro'nun kurucu üyelerinden Dr İbrahim Erkal' da parkura geliyor.
HPIM1679.jpg


Parkurdaki düzenlenecek yerlerin tesbiti için hemen ilk turumuza çıktık.
HPIM1682.jpg


HPIM1681.jpg


HPIM1684.jpg


HPIM1685.jpg


Çardağa döndüğümüzde beklediğimiz diğer arkadaşların da geldiğini gördük..
HPIM1687.jpg


Murat'ın CRF si çok alımlı..
HPIM1688.jpg


HPIM1689.jpg


Cevdet Kaya
'nın oğlu Caner , Husaberg 501 i konuşturuyor..
HPIM1694.jpg


HPIM1714.jpg


Yan ayağı olmayan motora çözüm.
HPIM1690.jpg


Haftasonunu Olimpos'ta tatil ve bizlerle tanışmaya ayıran Yücel Özel , Fethiye'ye dönüş yoluna çıkmadan..
Nezih(harduro) , Yücel , Yücel(Silves) , Murat
HPIM1691.jpg


Dr İbrahim Erkal' ın BMW 1200GS i bana yakışmış (öyle dediler)..
HPIM1693.jpg


DrErkal' ın israrlarına dayanamayıp küçük bir test sürüşü yapıyorum.
HPIM1698.jpg


HPIM1701.jpg


HPIM1702.jpg


Yücel'le ikinci parkur turumuzdan sonra sulama havuzunun başında serinlemeye çalışıyoruz..
HPIM1704.jpg


Oturduğumuz yerden manzaramız...
HPIM1705.jpg


HPIM1707.jpg


Bizim gibi sıcaktan kavrulan bir ATV sürücüsü de serinlemek için burayı seçenlerden.
Sulama havuzuna dökülen kaynak suyu buzzz gibi..
HPIM1708.jpg


Ahmet ve ailesi Antalya'ya dönme hazırlığında..
HPIM1709.jpg


Çalışmalarımızı izlemeye gelen Motorize07 den dostlarımız da gezilerine kaldığı yerden devam ediyorlar..
Hedefleri Kemer Kanyonu..
HPIM1710.jpg


HPIM1711.jpg


HPIM1711b.jpg


Kuzdere'nin bayan sürücülerinden Ahu yeni motosikleti ile Motorize07 ye neşe katıyor..
HPIM1710b.jpg


ATV antremanları da sürüyor bu arada.
Havadayken yakalayamadım ama tam yere konduğu yer orası.
Gerisi sizin hayal gücünüze kalmış...
HPIM1712.jpg


Cevdet Kaya sorunları dinlerken...
HPIM1713.jpg


Orhan Özdemir , DRZ 400Sin SüperMoto lastiklerini enduroya çevirmiş.
HPIM1715.jpg


Akşamın geri kalan zamanında parkur hakkında yapılacaklar ve kulüp hakkında gerekenlerle ilgili son tartışmalar sürüyor.
HPIM1716.jpg


Son bir tepe keşfi ile bu tepenin parkura dahil edilmesine karar veriyoruz..
HPIM1717.jpg


HPIM1718.jpg


HPIM1719.jpg


HPIM1720.jpg


HPIM1721.jpg


Kuzdere'de çok güzel bir pazar günü yaşadık..
Haftaya yeniden buluşup parkurla ilgili çalışmalara devam edeceğiz..

Mutlu endurolar diliyorum..
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Size de mutlu endurolar.!:rendeer:
Yine güzel bir hafta sonu ve güzel paylaşımlar.:cat:
Sağlıcakla kalınız.:bounce:
İyi geceler.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
güzel resimler için teşekkürler. çalışmalarınızda başarılar dilerim.
bende de enduro ya ilgi hat safhada ama şu sondan ikinci resimdeki yokuşun dikliğini görünce içimi garip bir korku saldı...
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Yine güzel bir hafta sonu ve güzel paylaşımlar.
Gerçekten güzel bir haftasonu oldu.
Özellikle Dr İbrahim Erkal , Ahmet Tugayoğlu ve ailesi ile tanışmak çok keyifliydi.

bende de enduro ya ilgi hat safhada ama şu sondan ikinci resimdeki yokuşun dikliğini görünce içimi garip bir korku saldı...
Yokuş çıkmaktan korkma , gazı verdinmi çıkarsın.
Yokuş inmekten kork frene bastın mı durmayabilir...

En sonunda tasımı tarağımı toplayıp Antalya ya yerleşicem :)
Buyur kardeşim.. Ama gelirken enduronu da getirmeyi unutma..
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
bizde kendimize enduro motora bınen adam diyelım hala...
ben izninle Nezih abi bundan sonra kendime " Ta lı şişko uyuşuk adam " demek istiyorum kısaca:queen:
abi tekerinize sağlık....
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
20 kişi ile Cumartesi başlayan Olympos gezimizin pazar günü planına bu etkinliğimizi almamızı sağlayan ve oradaki ortamı tanımamıza yardımcı olan Ali usta (Ayaklığı olmayan motosikletin sahibi) ve eşi Ahu hanıma teşekkür ederiz.

Nezih Hocam sana gerçekten bmw yakıştı. Pistte biraz tur attım. Cross ve hafif motosikletler için şahane ama xt600 ile çok zorladığımı söyleyebilirim. Çalışmalarınızda başarılar diliyoruz.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
SAVAŞXXL' Alıntı:
ben izninle Nezih abi bundan sonra kendime " Ta lı şişko uyuşuk adam " demek istiyorum kısaca
abi bende bende

nezih abi ve arkadaşları resimlerini film seyreder gibi seyrediyorum zaten
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
bizde kendimize enduro motora bınen adam diyelım hala...
ben izninle Nezih abi bundan sonra kendime " Ta lı şişko uyuşuk adam " demek istiyorum kısaca:queen:
abi tekerinize sağlık....
İmzanı bile Ağır Adam diye atmışsın.
Bence TA ile en doğru motor seçimini yapmışsın..



20 kişi ile Cumartesi başlayan Olympos gezimizin pazar günü planına bu etkinliğimizi almamızı sağlayan ve oradaki ortamı tanımamıza yardımcı olan Ali usta (Ayaklığı olmayan motosikletin sahibi) ve eşi Ahu hanıma teşekkür ederiz.

Nezih Hocam sana gerçekten bmw yakıştı. Pistte biraz tur attım. Cross ve hafif motosikletler için şahane ama xt600 ile çok zorladığımı söyleyebilirim. Çalışmalarınızda başarılar diliyoruz.
İyi ki uğradınız , her ne kadar arkadaşlarla tanışamamış olsak da Motorize07 yi orada görmek çok güzeldi.
1200 GS tam bir uzun yol motoru.
Çok konforlu ve çok güçlü.
Ama (hele de üzerindeki lastiklerle) arazide çok ağır ve kontrolsüz.
Honda CRF 450 R yakışır bana.. :)

nezih abi ve arkadaşları resimlerini film seyreder gibi seyrediyorum zaten
Burada fotoğraflara bakarken ben de film seyreder gibi oluyorum..
Ama orada herşey rüya gibi geçip gidiyor.
Günün nasıl bittiğini anlıyamıyorsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst