Hadsiz terbiyesiz insan müsvettesi ! Sen nesin ki senden tavsiye isteyim ben !!!
Yazdıklarından bi halt anlaşıldığı yokk ....
Senden adres sorularsa gidilecek yerde belli Kılavuzu karga olanla aynı yer ...
Senin yorumun sende kalsın
Benim hangi model alacağımda belli ne yapacağımda , Paran cebinde kalsın gel ben sana veririm !
Saçma sapan yorumların sende kalsın atma yorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------
Hocam başlangıçta ilk 2 satırda yazdığın gibiydi , Ancak ne olduğu belli olmayan vatandaşların kendini bilmezliği gelişi güzel yorumları sonucu buralara gelinildi .Kimse tavsiye almak için video çekmek heralde diye düşünüyorum .Ben yaklaşık 6-7 yıldır motosiklet kullanıyorum kendimce edindiğim bilgileri yeni başlayan insanlarla paylaşmak için ufak tefek bişiler yapma gayretıne girdim sadece video için yorum istedim aslında
Ey insandan bozma hanzo,burada konu açarak neyin tartişmasini yapiyorsun.madem ne alacagin belli,burada ne diye kuru kalabalik yapiyorsun..yallah motor bayisine..
Ayrica karga dedigin hayvani hafife alma.zira muhatap aldigim iki ayaklidan daha temizdir agzi.
Edebi,edepsizden ögrendim merak etme..hadi yoluna..