Yorumlarinizi Bekliyorum Arkadaşlar /BAŞLANIÇ MOTOSİKLETİ

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hadsiz terbiyesiz insan müsvettesi ! Sen nesin ki senden tavsiye isteyim ben !!!
Yazdıklarından bi halt anlaşıldığı yokk ....
Senden adres sorularsa gidilecek yerde belli Kılavuzu karga olanla aynı yer ...
Senin yorumun sende kalsın
Benim hangi model alacağımda belli ne yapacağımda , Paran cebinde kalsın gel ben sana veririm !
Saçma sapan yorumların sende kalsın atma yorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------



Hocam başlangıçta ilk 2 satırda yazdığın gibiydi , Ancak ne olduğu belli olmayan vatandaşların kendini bilmezliği gelişi güzel yorumları sonucu buralara gelinildi .Kimse tavsiye almak için video çekmek heralde diye düşünüyorum .Ben yaklaşık 6-7 yıldır motosiklet kullanıyorum kendimce edindiğim bilgileri yeni başlayan insanlarla paylaşmak için ufak tefek bişiler yapma gayretıne girdim sadece video için yorum istedim aslında

Ey insandan bozma hanzo,burada konu açarak neyin tartişmasini yapiyorsun.madem ne alacagin belli,burada ne diye kuru kalabalik yapiyorsun..yallah motor bayisine..

Ayrica karga dedigin hayvani hafife alma.zira muhatap aldigim iki ayaklidan daha temizdir agzi.

Edebi,edepsizden ögrendim merak etme..hadi yoluna..
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Alıntı yapip alintilar forumda kalsın istemiyorum o yüzden alıntılamadim HamzaToruk
Bence hemen hemen herkes, 'anlaşilmadi' gibi yorumlardan sonra bilhassa espriye döküldüğünü sanmıştır mevzunun, kendi adıma ilk mesajda gayet net anladım.Kastettiginiz arkadaş motosiklet konusunda bilgili, keza teknik bilgisi de yüksek, yardımsever, esprili ve Türkçeye de yeterince hakim bir üyedir Fevri davranıp konuyu anlamaya çalışmadan üstelik de hakaret etmişsiniz en yukarilarda. Bence özür dilemeniz gerekiyor. Video şu aşamada önemli olmasa da, 'ne kadar motosiklet o kadar iyi video' olur kanaatindeyim..

Edit:Tam yazarken araya mesaj girdi, uplamiyacaktim fakat alıntı sebebiyle..
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Ey insandan bozma hanzo,burada konu açarak neyin tartişmasini yapiyorsun.madem ne alacagin belli,burada ne diye kuru kalabalik yapiyorsun..yallah motor bayisine..

Ayrica karga dedigin hayvani hafife alma.zira muhatap aldigim iki ayaklidan daha temizdir agzi.

Edebi,edepsizden ögrendim merak etme..hadi yoluna..

Sen daha bu konuyu neden açtığımı anlamamışşın bile ona rağmen yorum atıyorsun !
Daha fazla uzatmamak adına LÜTFEN YORUM ATMA .
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Şimdi ben başka bişey sormak istiyorum. Rahmetli Barkın Bayoğlu’nun yani Altın Elbiseli Adam’ın videosunu izleyip, anlatım ve görsellik açısından kaliteyi düşürüp, burada seni övmemizi mi bekliyorsun? Sonra dalga geçilince direk senden büyüklere hakaret edip ne yapmayı planlamaktasın? İrili ufaklı senin yaptığın tecrübelerini neye göre söylüyorsun? Kıstas ve kriterin nedir? Benim arkadaşım da ehliyet alırken MT-07 ile girdi sınava. Tecrübe etti senin dediğin gibi. Suzuki intruder 800 alacağım diyor şimdi. Kuba superlight 200’ü gitmiyormuş. 4 aydır motorun Sahibi ve toplasan 3 depo benzin aldı hepi topu. Bana göre seninki de aynı hesap.

Kaç tane sürüş sertifikasına sahipsin? Toplamda kaç km yol yaptın?
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Şimdi ben başka bişey sormak istiyorum. Rahmetli Barkın Bayoğlu’nun yani Altın Elbiseli Adam’ın videosunu izleyip, anlatım ve görsellik açısından kaliteyi düşürüp, burada seni övmemizi mi bekliyorsun? Sonra dalga geçilince direk senden büyüklere hakaret edip ne yapmayı planlamaktasın? İrili ufaklı senin yaptığın tecrübelerini neye göre söylüyorsun? Kıstas ve kriterin nedir? Benim arkadaşım da ehliyet alırken MT-07 ile girdi sınava. Tecrübe etti senin dediğin gibi. Suzuki intruder 800 alacağım diyor şimdi. Kuba superlight 200’ü gitmiyormuş. 4 aydır motorun Sahibi ve toplasan 3 depo benzin aldı hepi topu. Bana göre seninki de aynı hesap.

Kaç tane sürüş sertifikasına sahipsin? Toplamda kaç km yol yaptın?

Öncelikle kimse Barkın Abi gibi olamaz , Ben bu videoyu buraya attıysam eleştriye açık olduğum için attım ...
Kimseden övütü beklediğim vs yok seviyeli bir şekilde eleştrini yap bende bir dahaki sefere daha düzgün videolar oluşturayım ki emin olabilirsib Barkın Abi de bu işlerin devam etmesini isterdi ....
Eğer zatı muhterem benden buyukse , olgunluğuna dayanarak güzel bir yorum atmalı ki kötü sözlere maruz kalmasın.
Ben neye göre Kendimi tecrübeli sayıyorum Zannıcam Öğrencilik dönemimde part tıme olarak çalıştığım ve eskittiğim motorlar bu forumdaki birçok arkadaş o kilometrelere uzun yıllar çıkmaz diye tahmın edıyorum (Silahtar Şubesi Dominos ta bile günlük 200 km ye yakın yapıyordum uzun yolları saymaya gerek kalmıyor galıba ).
Kıstas Kriterım Km kullandığım motosıkletler , Hava Koşulları 4 mevsim sürdüm bu güne kadar , sadece şuan motorum yok sebebı ise yakın zamanda Askere gidişim .
Eğitim sertifikam YOK ancak sana ileri sürüş eğitimlerinin hepsinin PDF halini gönderebilirim .
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Kimse onun gibi olamaz diyip aynı cümleleri kullanıyorsun. Evet buradaki levend84 ve ben senden yaşça büyüğüz. Kuryelik işini bende öğrenciyken yaptım. Dominos gibi bir şubede senin hergün 200km yol İMKANSIZ. Tek kurye çalıştırmaz kurumsal firmalar. O kadar çok pakete çıkman içinde senin taraflarında o kadar şube olmaması lazım ve var. O ileri sürüş eğitimlerini bana postalayacağına direk buradan link olarak at. Dominos’un vermedikleri olursa sevinirim.

Günde 200km yol yapman demek kuryelikte, öğrencilik halin göz önüne alınınca komik oluyor. Part-time kurye Ankara’nın merkezinde o kadar km yapmaz.

Hayatın beni çok ilgilendirmiyor açıkçası lakin hakaret yağdırdığın insanlar çoğu senden hem mekanik hem deneyim hem de sürüş teknikleri açısından senden daha iyi olduklarını bilmek zor bişey değil. Azıcık forumu takip ediyorsan sende bunu görebilirsin.
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Kimse onun gibi olamaz diyip aynı cümleleri kullanıyorsun. Evet buradaki levend84 ve ben senden yaşça büyüğüz. Kuryelik işini bende öğrenciyken yaptım. Dominos gibi bir şubede senin hergün 200km yol İMKANSIZ. Tek kurye çalıştırmaz kurumsal firmalar. O kadar çok pakete çıkman içinde senin taraflarında o kadar şube olmaması lazım ve var. O ileri sürüş eğitimlerini bana postalayacağına direk buradan link olarak at. Dominos’un vermedikleri olursa sevinirim.

Günde 200km yol yapman demek kuryelikte, öğrencilik halin göz önüne alınınca komik oluyor. Part-time kurye Ankara’nın merkezinde o kadar km yapmaz.

Hayatın beni çok ilgilendirmiyor açıkçası lakin hakaret yağdırdığın insanlar çoğu senden hem mekanik hem deneyim hem de sürüş teknikleri açısından senden daha iyi olduklarını bilmek zor bişey değil. Azıcık forumu takip ediyorsan sende bunu görebilirsin.

İMKANSIZ öylem Hocam bak ben oraya Şube adını bile yazdım ! Evet tek kurye çalıştırmazlar da 4 kişide çalıştırmazlar ! Eğer gerçekten sizde benim gibi Silahtar gibi bir şubede çalışmış olsaydınız ne demek istediğimi gayet iyi anlardınız ....Burda insanı yalancı durumuna düşürmeye çalışmak hoş birşey değil , Silahtar şubesinin de sınırları yoktur TOBB üniversitesinin arkasından yani Mustafa Kemal Mah. den tutun İtfaiye nin oraya kadar geniş bir bölgede çalışıyorduk Bilmiyorum yeterli oldumu , I I bence olmamıştır Neden çünkü siz Şubelerdeki müdürlerin yönetimine göre bölgelere girdiğini bilmezsiniz ...

Tabiki atarım :bounce:

Komik oluyor değil mi , günde 6 saatte nefes almadan çalışınca komik oluyor Evet siz gerçekten benim gibi dominos, burger gibi yerlerde çalışmış olsaydınız bu dediklerimi doğrulardınız buda ayrı bu konu ...

Mekanık olarak hem de deneyim olarak ahahahah anca güleyim ben OTOMOTİV MÜHENDİSİYİM hocam sizin bildiklerinizi zannımca unuttum , bu forumda başkasının yorumlarından pay biçerek burada yazmak kolay tabi sizde istanbul daymışsınız hafta sonu oturalım Mekanık -Elektrık tartışalım ...
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Allah Allah konu nereden nereye gelmiş, sakin olun arkadaşlar, hepimiz 2 teker üstündeyiz..
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bende kurumsal firmalarda çalıştığım için sana izah ettim ama demekki Silahtar şubesi illegal dağıtım yapıyor demekki. Bu forumda daha senin bir sorunun çözümü için bir tavsiye verdiğini görmedim. Ben genele bakarım. Bende Fizikçiyim. Seninle istediğin herşeyi adab-ı muhaşeret sınırları içinde tartışırım. Tartışmak insanı geriye değil ileriye götürür. Lakin senin dediklerin ile benim tecrübe ettiklerim çok farklı. İzmir’de bizim olaylar değişikti demekki. Günde 200km yapmak için 30 küsür paket atıyorduk biz ve çalıştığımız yerde en az 6 kurye oluyordu. Dediğim gibi başkasının bölgesine giremezsin ve sistem izin vermiyordu. 15dk arayla gidip gelmeni göz önüne alırsam toplamda 24 paket götürüyor olman lazım. Yada sefer diyelim bu işe. Çay wc yada yemek molasını saymıyorum. En yoğun olan akşam 17.00-20.00 zamanından sonra gelen yatış zamanlarını da aktif saatler içine alıyorum. Gene de 200km olayına mantıken yaklaşamıyorum.

Dediğin kadar aktif çalışan bir kurye dominosta çalışmaz daha fazla paraya başka yerde çalışır. Bunu da eklemek istedim.
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Bende kurumsal firmalarda çalıştığım için sana izah ettim ama demekki Silahtar şubesi illegal dağıtım yapıyor demekki. Bu forumda daha senin bir sorunun çözümü için bir tavsiye verdiğini görmedim. Ben genele bakarım. Bende Fizikçiyim. Seninle istediğin herşeyi adab-ı muhaşeret sınırları içinde tartışırım. Tartışmak insanı geriye değil ileriye götürür. Lakin senin dediklerin ile benim tecrübe ettiklerim çok farklı. İzmir’de bizim olaylar değişikti demekki. Günde 200km yapmak için 30 küsür paket atıyorduk biz ve çalıştığımız yerde en az 6 kurye oluyordu. Dediğim gibi başkasının bölgesine giremezsin ve sistem izin vermiyordu. 15dk arayla gidip gelmeni göz önüne alırsam toplamda 24 paket götürüyor olman lazım. Yada sefer diyelim bu işe. Çay wc yada yemek molasını saymıyorum. En yoğun olan akşam 17.00-20.00 zamanından sonra gelen yatış zamanlarını da aktif saatler içine alıyorum. Gene de 200km olayına mantıken yaklaşamıyorum.

Dediğin kadar aktif çalışan bir kurye dominosta çalışmaz daha fazla paraya başka yerde çalışır. Bunu da eklemek istedim.

Ben yukarıda tüm detaylı bilgiyi sana sundum daha ne yapabilirim bilmiyorum , öğrenciysen başka yerde çalışmak vs gibi fazla bir alternatifin maalesef ki yok...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Anlaşıldı kardeşim. İkimizin öğrencilik dönemleri çok farklıymış. Çalıştığım ve deneyimlediğimiz şirketler de ilden ile daha farklı çalışıyorlarmış. 200000km tecrübesi olan biri olarak benden daha tecrübelisin onu anladım. Başarılarının devamını diliyorum.
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Anlaşıldı kardeşim. İkimizin öğrencilik dönemleri çok farklıymış. Çalıştığım ve deneyimlediğimiz şirketler de ilden ile daha farklı çalışıyorlarmış. 200000km tecrübesi olan biri olarak benden daha tecrübelisin onu anladım. Başarılarının devamını diliyorum.

Teşekkür ederim :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst