Yorumlarinizi Bekliyorum Arkadaşlar /BAŞLANIÇ MOTOSİKLETİ

Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Dilimizin döndüğünce fazla detaya girmeden anlatmaya çalıştım umarım beğenirsiniz . Güzel eleştrilerinizi bekliyorum ....:)


https://www.youtube.com/watch?v=T0jbH_Vu_eA

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------

up up
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Benim dayıoğlu tecrubesi az olmasına rağmen 600RR'la başladı,yarım günde çözdü olayı,şimdi dumanını attırıyor asfaltın...:flower:

Bu iş biraz Tşk.meselesi gibi...kemiksiz ağırlığı önemli...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Benim dayıoğlu tecrubesi az olmasına rağmen 600RR'la başladı,yarım günde çözdü olayı,şimdi dumanını attırıyor asfaltın...:flower:

Bu iş biraz Tşk.meselesi gibi...kemiksiz ağırlığı önemli...

Bu nadide yorumun ve eşşiz yönlendirme için şükranlarımı sunarım :cherry:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bu nadide yorumun ve eşşiz yönlendirme için şükranlarımı sunarım :cherry:

Rica ederim,ufaktan faydamız dokunduysa ne mutlu..:cat:


Bu arada Cb125F alabilirsin,kullanan arkadaşım var cidden çok az yakıyor resmen kokluyor diyor,kısa bir tur attım gidişi güzeldi,frenleri güzel bir lastikle on numara olur.0 km motor hem içinde rahat olur.

Malum benzinin fiyatına ulaşılamıyor..:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Rica ederim,ufaktan faydamız dokunduysa ne mutlu..:cat:


Bu arada Cb125F alabilirsin,kullanan arkadaşım var cidden çok az yakıyor resmen kokluyor diyor,kısa bir tur attım gidişi güzeldi,frenleri güzel bir lastikle on numara olur.0 km motor hem içinde rahat olur.

Malum benzinin fiyatına ulaşılamıyor..:pr:

Gördüm çok güzele benziyor ama 2011 den beri irili ufaklı motora bindim ancak şuan artık 250 cc den aşağı düşünmem biraz zor gibi duruyor ...
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Şu sitede başlangıç motoru ile alakalaı binlerce yorum var ama şu çekilmiş video ya düzgün yönlendirici bir yorum gelmedi ...
 
Katılım
29 Eyl 2017
Mesajlar
9
PCX 125 kesiblikle. ikinci eli çok iyi , yeterli oldugunu düşündüğün an satabilirsin. Hem de scooterda trafiği rahat çözersin , sonrasında vitese geçersin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim dayıoğlu tecrubesi az olmasına rağmen 600RR'la başladı,yarım günde çözdü olayı,şimdi dumanını attırıyor asfaltın...:flower:

Bu iş biraz Tşk.meselesi gibi...kemiksiz ağırlığı önemli...

ben anlamadım teşekkür meselesi mi ne demek o ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dilimizin döndüğünce fazla detaya girmeden anlatmaya çalıştım umarım beğenirsiniz . Güzel eleştrilerinizi bekliyorum ....:)


https://www.youtube.com/watch?v=T0jbH_Vu_eA

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------

up up

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim dayıoğlu tecrubesi az olmasına rağmen 600RR'la başladı,yarım günde çözdü olayı,şimdi dumanını attırıyor asfaltın...:flower:

Bu iş biraz Tşk.meselesi gibi...kemiksiz ağırlığı önemli...

Yarım günde pamuklanan da var ? pardon pamuk eskide kaldı slikon artık :D
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Anlayan birileri mutlaka var..

Anlamayanlar için;

Hani derlerya ´´Benimle Tşk geçme´´deki tşk diyelim.

Yoksa anlamadim ayağina tşk mi geçiliyor şu an? :pr:

Sen kimsin ki seninle Taşk geçilsin hadsiz !!! Adam gibi yorum yaptında doğru düzgün cevap mı almadın ...
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Sen kimsin ki seninle Taşk geçilsin hadsiz !!! Adam gibi yorum yaptında doğru düzgün cevap mı almadın ...

Ulen değişik agzini topla asil sen kimsin ve zirvaliyorsun...anlamadim anlamadim diye sorup duran sensin...

Ama bak anlamissin mevzuyu??

Hangi köyün adresini soruyorsun??

Açtigin konuda ,daha ne alacaginin farkinda degilsin,ne yani parasini verip altina motoru forumca biz alalim..

Ama hata bende,yorum yapip oneride bulunuyorum.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Video yorumu denilmiş.
İzledim baktım ne deniliyor. .
Sandım once gençlere altın elbiseli misali başlangıç tavsiyesi..
Te neden sonra foruma yazılanlardan anladım ki ne göreyim.
Meğer istenilmiş motosiklet tavsiyesi..
Video demisken; 125'i suren rahatlıkla binarar kullanamaz.
Bir de isteniyorsa tavsiye, ikinci el cıbır 25 insanı paklar da artar
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Hadsiz terbiyesiz insan müsvettesi ! Sen nesin ki senden tavsiye isteyim ben !!!
Yazdıklarından bi halt anlaşıldığı yokk ....
Senden adres sorularsa gidilecek yerde belli Kılavuzu karga olanla aynı yer ...
Senin yorumun sende kalsın
Benim hangi model alacağımda belli ne yapacağımda , Paran cebinde kalsın gel ben sana veririm !
Saçma sapan yorumların sende kalsın atma yorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

Video yorumu denilmiş.
İzledim baktım ne deniliyor. .
Sandım once gençlere altın elbiseli misali başlangıç tavsiyesi..
Te neden sonra foruma yazılanlardan anladım ki ne göreyim.
Meğer istenilmiş motosiklet tavsiyesi..
Video demisken; 125'i suren rahatlıkla binarar kullanamaz.
Bir de isteniyorsa tavsiye, ikinci el cıbır 25 insanı paklar da artar

Hocam başlangıçta ilk 2 satırda yazdığın gibiydi , Ancak ne olduğu belli olmayan vatandaşların kendini bilmezliği gelişi güzel yorumları sonucu buralara gelinildi .Kimse tavsiye almak için video çekmek heralde diye düşünüyorum .Ben yaklaşık 6-7 yıldır motosiklet kullanıyorum kendimce edindiğim bilgileri yeni başlayan insanlarla paylaşmak için ufak tefek bişiler yapma gayretıne girdim sadece video için yorum istedim aslında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst