Bilkentten selamlar

Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
mete_han arkadaşımızı kıramayarak şöyle bir boy göstereyim, merhaba diyeyim dedim arkadaşlar. Ankara, Bilkentten olmakla birlikte bisiklet üzerinde noter belgeli 80 km hıza ulaşmış, eski iki teker sevdalılarındanım. İlk motor için 2007 model devir göstergeli CBF 150 ile Repsol arasında takılı kalmış durumdayım. Göstergesinde 160 yazan bir naked mi yoksa 130u zar zor da olduğu gördüğü söylenen havalı bir supersport mu gelgitlerindeyim. Neyse, şimdilik benden bu kadar, gelecek yaza doğru Ankaralı motorcularla buluşmak dileğiyle.
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Aramıza hoş geldin katılımının daim olması dileğiyle:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin değerli arkadaşım...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
oooo tama ozamn hadi kurduk bilkent mt yi.:mrgreen:

17.09.2006 malatya gezisi.14.00 bilkent shell kalkış:p
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşım aramıza ::hosgeldi :rendeer:
Forum Kurallarını buradan okuyabilirsin. ::gazete::
Kan grubu listesine yazılmak için ::stretche
Ehliyetle ilgili her türlü soru için :silent: ::eek:uestion
İleri sürüş teknikleri Hakkında bilgi almak için :bounce:
Bulunduğunuz il / ilçe "de ki motorcularla bağlantı kurmak için ::sefereee ::friends::bestmt: :thumleft: ::cheeeeer
uzun sürecek bir arkadaşlığın ilk adımları olması dileğiyle :rendeer: ::shake2::

::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy::
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han arkadaşımızı kıramayarak şöyle bir boy göstereyim, merhaba diyeyim dedim arkadaşlar. Ankara, Bilkentten olmakla birlikte bisiklet üzerinde noter belgeli 80 km hıza ulaşmış, eski iki teker sevdalılarındanım. İlk motor için 2007 model devir göstergeli CBF 150 ile Repsol arasında takılı kalmış durumdayım. Göstergesinde 160 yazan bir naked mi yoksa 130u zar zor da olduğu gördüğü söylenen havalı bir supersport mu gelgitlerindeyim. Neyse, şimdilik benden bu kadar, gelecek yaza doğru Ankaralı motorcularla buluşmak dileğiyle.


hadi hayırlı olsun...nihayet gördük boyunu posunu...hoş geldin...Bende Ankara Basınevler Meteoroloji doğumluyum...sevgiler...CBF 150 fena durmuyor...Başlangıc için ideal...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
hadi hayırlı olsun...nihayet gördük boyunu posunu...hoş geldin...Bende Ankara Basınevler Meteoroloji doğumluyum...sevgiler...CBF 150 fena durmuyor...Başlangıc için ideal...

hacı mete hocaya bakma sen abi al cbr 125 mümkünse repsol renkleri olsun ama şu repsol yazısını kazıtmak lazım ya neyse böyle de iyi, laf aramızda cbf 150 kuryeler için yapılmış bir motor
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
cıbırcılar Allahtan korkun be...alırken hiçmi üzerine binmezsiniz...kendinizi yakmışsınız bari başkalarının başını yakmayın...:mrgreen:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
hacı mete hocaya bakma sen abi al cbr 125 mümkünse repsol renkleri olsun ama şu repsol yazısını kazıtmak lazım ya neyse böyle de iyi, laf aramızda cbf 150 kuryeler için yapılmış bir motor

Sonradan görme zengin çocuğu değilim, kurye motoruna bindim diye oturup ağlamam merak etmeyin :) Tek derdim, uzunca bir süre kullanabileceğim, 120-130 civarı hızları ıkınmadan sıkılmadan boğulmadan gören, uzun mesafelerde malum bölgeleri ağrıtmayadan beni taşıyacak, kafam bozuldu mu üstüne atlayıp bi İstanbul'a kadar açılabileceğim, sorun çıkarmayacak, beni servis servis gezdirmeyecek bir motor. CBRnin güzelliği kalitesi malum da... Sanki 100den sonra bağırmaya başlayacak gibi (Tabi sadece forumlardan kalma gözlemim bu, üstüne binmişliğim bile yok:salut:). Sen ne dersin bu işe?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst