Cub motosiklete Racing tekeri takmak

Katılım
17 Tem 2016
Mesajlar
20
Konunun başlığı amatörce ve biraz saçma oldu kusura bakmayın. Uzatmadan videoya geçeyim;

https://www.youtube.com/watch?v=5iIHqtp8WaU

Evet bu arkadaşlar Yamaha Y15 üstüne, kanımca çok hoş çalışmalar yapıyorlar. Bende yazın böyle bir proje yapmak istiyorum keyif için. Grenajlardaki artıları vs. kese biçe yapabilirim sanırsam ama bu lastik işi en çok hoşuma giden olay oldu birkaç araştırma yaptım anladığım kadarıyla ön maşa tamamen amortisörler ile takılıyor ama arka için bir çözüm yolum yok ve bu Y15'in maşasıyla ilgili olabilir mi ? Çünkü motosikletin(TR'de satışı yok) orijinali R25 ile aynı kuyruğa sahip. Ben bu projeyi Mondial Snappy veya 2. el Yamaha Crypton üstünde gerçekleştirebilir miyim ?. Tam kafama oturmadı sizce nasıl yapılabilir, cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
aklımda bunlar canlandı

praying-mantis-205165_1280.jpg
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Maşa genişletilip lastik takılır o kısmı basit. Ama motordaki zincir çıkışıyla oynaman lazım. Cup tekerinde zincirin geçtiği yerde racingin lastiği olacak. Tekeri sola takmak sorun olur. O yüzden ön dişliyle oynanan lazım. İyi bi tornacı ile dişliye ek yapıp uzatman lazım.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Gardaş,yunan gençleri bu istedigin modifikasyonlari yapiyor,nizipli,antepli ustalar kadar olmasada,ordada iyi ustalar var.

Gogel amcaya yaz,Greece cub custom sniper135
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2016
Mesajlar
20
[/COLOR]
Gardaş,yunan gençleri bu istedigin modifikasyonlari yapiyor,nizipli,antepli ustalar kadar olmasada,ordada iyi ustalar var.

Gogel amcaya yaz,Greece cub custom sniper135

Hocam anteplileri falan bilmiyorum :D ben bunların dış görünüşe hasta oldum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

Maşa genişletilip lastik takılır o kısmı basit. Ama motordaki zincir çıkışıyla oynaman lazım. Cup tekerinde zincirin geçtiği yerde racingin lastiği olacak. Tekeri sola takmak sorun olur. O yüzden ön dişliyle oynanan lazım. İyi bi tornacı ile dişliye ek yapıp uzatman lazım.

Yorumunuz için teşekkürler, maşa genişletme işini nasıl yapabilirim hazır olarak alıp tekerlekle kaynak işlemi mi yoksa yine tornacı mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------


Bence bu kadarda kötü değil yapmayın şimdi, biraz abartı ama zaten baştan da belirttim maksat iş olsun :D
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Ucuza bi çinli alıp üstünde denenebilir fakat iyi bi usta ve masraf çıkıcağı kesin.Ayrıca 100cc cub o arka lastikle nasıl gider,çeker,yakıtı ne olur soru işareti.Eliniz bu işlere yatkınsa çoğu işi kendiniz halledebilirseniz 1000lira civarına bi cub alıp eğlence amaçlı denenir ben olsam kafama koysaydım yapardım.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Kendi maşasını ortadan kesip kenarlara aç. Sonra kaynat ek parçalar koyup. Fazladan demirde koy sağlam olsun. Ama baya dikkatli yap bu işi. Gönye ile kaynatman lazım yamuk olmasın. Ben arka maşadan bahsediyorum. Tam adı aklıma gelmedi. Ön genişletilmesede olur. Sığacağı büyüklükte jant lastik takarsın.

Jant lastik baya masraflı olur. Daha bide diğer işler var. Değer değmez o senin bileceğin iş. Önce bi motoru parçala acelen yoksa gerisi gelir. Bu forumda yardımcı oluruz.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
o değilde bu videodaki motorlar kaç cc yahu ön teker de çift disk felan. Ne ayaksınız olm siz :mrgreen: arap yağı bol bulunca bir yerine sürer misali adamlar ne bulduysa takmış :mrgreen:
 
Katılım
17 Tem 2016
Mesajlar
20
Kendi maşasını ortadan kesip kenarlara aç. Sonra kaynat ek parçalar koyup. Fazladan demirde koy sağlam olsun. Ama baya dikkatli yap bu işi. Gönye ile kaynatman lazım yamuk olmasın. Ben arka maşadan bahsediyorum. Tam adı aklıma gelmedi. Ön genişletilmesede olur. Sığacağı büyüklükte jant lastik takarsın.

Jant lastik baya masraflı olur. Daha bide diğer işler var. Değer değmez o senin bileceğin iş. Önce bi motoru parçala acelen yoksa gerisi gelir. Bu forumda yardımcı oluruz.

Çok teşekkürler projeye başlayınca güncel yaparım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------

Ucuza bi çinli alıp üstünde denenebilir fakat iyi bi usta ve masraf çıkıcağı kesin.Ayrıca 100cc cub o arka lastikle nasıl gider,çeker,yakıtı ne olur soru işareti.Eliniz bu işlere yatkınsa çoğu işi kendiniz halledebilirseniz 1000lira civarına bi cub alıp eğlence amaçlı denenir ben olsam kafama koysaydım yapardım.

Hocam ben zaten yakıtını vs. hiç umursamıyorum sadece uğraş için deneyeceğim, yaparsam da sürekli binmem, yorumunuz için teşekkürler :):cat:
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
235
Buna harcıyacağım masrafla gider motor alırım.

767.gif
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst