ve beklenen son Benzin yarın 6 lira oluyor...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Peki yarın bir kişi bile aracına binmeyip toplu taşıma kullanarak protesto edecek mi? Hayır.

Ben de devlet olsam açıklarımı kapatmak için en kolay yolları seçerdim. Akaryakıt, alkol, sigara vs.

Kimse vazgeçmiyor, sen ben dahil.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Çarşamba zam gelir diyordum hızlı davranmişlar.Şimdi de üşeniyorum benzin almaya..
Daha petrol 80 dolar olacak çok şeyapmayın, bakalım 11 nisana kadar bir güncelleme mi iki güncellememi olacak,Şahsen 6,30 versiyonu beklemekteyim..Depo dolsa nolur dolmasa nolur dimi.

O değil de on lira çok be, gelin sekize bağlansin şu iş, hem zırt pırt zam olmaz hem daha karlı olur.Hem memleket kazanir!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
.....meye mahkum bir ülke.neden daha fazla olmasınki ben bile bu yaşımda anladım koyun sürmede kim ustaysa arpayı götüyor.bence pahalı değil eğer siz 150 160 bin tl verip golf araba alıyorsanız 6 tl benzin gayet makul bir rakam.araba fiyatlarıyla ev fiyatlarının eşitlenmesi enteresan gelmiyormu ??
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bir büyük düşünür der ki;
Bele veziyetin içine soxum.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
bi-bitmediniz.png
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benzine zam vatandaş tarafından çok dikkate alınmıyor. Arabası benzinli olupta benzinle kullanan çok az , hep lpg..İş yerinde benzin zammını kimse konuşmuyor , lpg ye zam gelirse yer yerinden oynuyo o gün 😁
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,544
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Mecburen küçüleceğiz artık. 250cc skuterimi satışa çıkardım. 150cc commuter bakıyorum. :(
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Peki yarın bir kişi bile aracına binmeyip toplu taşıma kullanarak protesto edecek mi? Hayır.

Ben de devlet olsam açıklarımı kapatmak için en kolay yolları seçerdim. Akaryakıt, alkol, sigara vs.

Kimse vazgeçmiyor, sen ben dahil.

peki toplu taşıma ne halde? ist'da insanlar üst üste yolculuk yapıyor diye biliyorum. son durum nedir?
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Benzine zam vatandaş tarafından çok dikkate alınmıyor. Arabası benzinli olupta benzinle kullanan çok az , hep lpg..İş yerinde benzin zammını kimse konuşmuyor , lpg ye zam gelirse yer yerinden oynuyo o gün

Lpg geçen sene şubatta olduğu fiyatta yazın daha ucuzdu.Benzinciden alıp , Lpg'li araç sahiplerine veriyor hükümet.

Bu arada ürünlerin ne kadarı vergi vb bilgileri burada.
http://www.epdk.org.tr/TR/Dokumanlar/Petrol/YayinlarRaporlar/Fiyatlandirma
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki yarın bir kişi bile aracına binmeyip toplu taşıma kullanarak protesto edecek mi? Hayır.

Ben de devlet olsam açıklarımı kapatmak için en kolay yolları seçerdim. Akaryakıt, alkol, sigara vs.

Kimse vazgeçmiyor, sen ben dahil.

Geçiyodur da başka şeylerden geçiyordur.
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
730
Benzinin 6 tl sınırına dayanmasına yarım saat kaldı....

Eğleniyormuyuz gençler :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------


İnazuma yı işyerinin otoparkına brandalayıp, bu gün aldığım hajoue 125 i kullandığım sürece, sanırın 2 yıl kadar daha bitmiycez üstadım :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
benzinliklerde kutlama yapılsın.
çalsın davullar, raks etsin nazendeler.
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
730
Körpe zamanımda hiç unutmam bir litre kola ile benzin aynı fiyata ulaşmıştı. Oha demiştim.

Hey gidi gençlik heeeeeey.... Ne güzel günlermiş yahu:mrgreen:

Haftada iki gün balık bile yiyorduk anasını satayım..... breh breh...

Alttaki fotoyu 3 ay kadar önce çekmiştim, durumdan vaziyet alınız :p

2dilitc.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

Benzin 6 TL oldumu? Olduuuuuu...


14kijk4.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst