Güzelliğin on par'etmez (aşık veysel şatıroğlu)

Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154


"bir küçücük dünyam" dediğinin içinde samanyolu galaksisi kum tanesi gibi kalır ...


bir vakittir mürşitlerimden sevgili Yusuf Hayaloğlu da aklıma düşer olmuştu,
3 martta göçmüş aramızdan,
geçti gitti önümden bahtiyar ...

karnı büyük obur dünya
doymadın ...

bilenlere selam olsun ...
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
başk'olmasa Güzel yüzün görülmezdi
Bu aşk bende dirilmezdi
Güle kıymet verilmezdi
Aşık ve maşuk olmasa Senden aldım bu feryadı
Bu imiş dünyanın tadı
Anılmazdı VEYSEL adı
O sana aşık olmasa.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Yıllarca aradım kendi kendimi
Hiçbir türlü bulamadım ben beni
Hayal mıyım ürüya mı bilinmez
Hiçbir türlü bulamadım ben beni

İnsan mıyım mahluk muyum ot muyum
Ekilir biçilir bir nebat mıyım
Yoksa görünüşte bir sıfat mıyım
Hiçbir türlü bulamadım ben beni

Leyla mıyım Mecnun muyum çöl müyüm
Arı mıyım çiçek miyim bal mıyım
Köle miyim bir güzele kul muyum
Hiçbir türlü bulamadım ben beni

Varlığım yokluğum bir Veysel adım
Gök kubbede kalacaktır ses kadim
Elli üç yıl kendi kendim aradım
Hiçbir türlü bulamadım ben beni
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Allah rahmet eylesin.

Aşık'ı rahmetle analım da, onu köylü kıyafetlerinden dolayı Ankara'ya sokmayan zihniyeti neyle analım acaba?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
170
Amin

Bu bir iftira tıpkı şapka takmadığı için asılan kişiler,
bazı şehirlerin dönemin askerleri tarafından bombalanması,
bazı kürt ve alevi vatandaşların çoluk çocuk katli,
ülkeden sürülen ermeni ve rumların mallarına o zihniyeti savunanların çökmesi,
O zihniyete ait çok iftira var hepsininde sözde kanıtları var ama konumuz bu değil,

konumuz Aşık Veysel.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
...
Melek miydi huri miydi peri mi
Bir güzele benziyordu durumu
Dedi Veysel faşeyleme sırrımı
Bilmem nere gitti noldu gizlendi

...

cengiz özkanın aşık veysel türküleri albümünü ısrarla tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
a.veysel_05.jpg
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2018
Mesajlar
823
Çok ilginç bir halk Türkiye vatandaşı.. Türkiye'de insanlar münakaşa edebilmek, dalaşmak, kavga edebilmek için her zaman sebep bulabiliyorlar :D Konunun ne olduğu hiç önemli değil..
 
Katılım
19 Ara 2017
Mesajlar
74
Aşık Veysel in Askere gidemediği için ne kadar yandığını, büyük bir vatan sevdalısı olduğunu "Olaydım Cephede Kahraman Asker" şiirini okuyunca anladım.
Mekanı cennet olsun.

...
İftihar ettiğim büyük muradım
Türkoğluyum temiz Türktür ecdadım
Şehit ismi yazılsaydı soyadım
Kanım ile mezarımın taşına

Ne yazık ki bana olmadı kısmet
Düşmanı denize dökerken millet
Felek kırdı kolum vermedi nöbet
Kılıç vurmak için düşman başına

Bugünler müyesser olsaydı bana
Minnet etmez idim bir kaşık kana
Mukadder harici gelmez meydana
Neler geldi bu Veysel'in başına
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Çok ilginç bir halk Türkiye vatandaşı.. Türkiye'de insanlar münakaşa edebilmek, dalaşmak, kavga edebilmek için her zaman sebep bulabiliyorlar :D Konunun ne olduğu hiç önemli değil..

çünkü biz yaşam enerjimizi 'münakaşa'dan alıyoruz.

herkes her şeyi çok iyi bildiği için, kimsenin kimseye saygısı yok.

kendisi ile barışık olmayan, kendine öz saygısı olmayan bireyleriz. birey bile değiliz. tek başımıza bir hiçiz sadece.

YURDUM İNSANINI MÜNAKAŞA OLMAYAN SAKİN VE HUZURLU BİR BÖLGEYE ATIN, YA SIKINTIDAN KURDEŞEN DÖKER; YA DA MÜNAKAŞA ÇIKARACAK BİR KONUYU MUHAKKAK KENDİSİ BULUR.
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Üstad Aşık Veysel ŞATIROĞLU'nun oğlu, kulağı çınladın Bahri ŞATIROĞLU babamın arkadaşı idi. Bahri amca, İnönü İlkokulunda müdür yardımcısıydı. Babamı kaybedince, eş dostta dağıldı tabii. Aradan taklaşık 15 - 20 sene sonra takriben 2008 de çalıştığım hastanede gördüm. O beni tanıyamadı, 10 yaşımda görmüştü 30 lu yaşımda gördüm. Emekli olmuş, yaşlanmış.. Ben Aşık Veysel'i kendisinden dinlerdim. Asil bir aileydiler. Selamet üzerlerine olsun. Tanışmak isteyen olursa yardımcı olmaya çalışırım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst