Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
benim arşivimde şu fotolar var,örnek olsun diye paylaşmak istedim.bu yükseltmeler hem yükseltiyor hemde biraz daha bize doğru yaklaştırıyorlar.










---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

bu aslında yaoı olarak oldukça uygun ama biraz pahalı.fakat bu parça öyle bozulacak ve asla değiştirilme ihtiyacı olmayacak bir parça.yani bir kere harcama yapılacak ve konfor elde edilecek.
https://tr.aliexpress.com/item/Benelli-TRK502-TRK-502-2016-2017-i-in-Motosiklet-Aksesuarlar-Gidon-Y-kseltici-CNC-Al-minyum/32846540830.html?spm=a2g10.search0104.3.160.574118cdkLZx91&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_2_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10618_10307_5711212_10313_10059_10534_100031_10103_10627_10626_10624_10623_10622_10621_10620_5722413_5711313%2Csearchweb201603_25%2CppcSwitch_2&algo_expid=062ba74b-c650-4ce5-a760-d7c5c0bed931-23&algo_pvid=062ba74b-c650-4ce5-a760-d7c5c0bed931&priceBeautifyAB=0
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Benim boyum 1.70 çok rahat sürüyorum TRK 502 yi. Çok konforcu, dik oturmacı olmayın. Bir süre sonra omurilik rahatsızlıklarına yol açar. Biraz öne eğilmek dert değil. Bir süre sonra dizlerinizle tutmayı bırakıyorsunuz moturu demek ki.

Dostum ben de çok rahat kullanıyorum ama günde 500-700 km. yaptığım oluyor. Bu durumlardan bahsediyorum. Dizler ile istense de u kadar uzun süre tutmak zor.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
arkadaşlar trk 502 motorumun koruma demirlerine Knmaster Volcano Motosiklet Led Sis Farı Cree LED 6 lı sis farını aldım yalnız bu ürünün koruma demirlerine montaj için ekstradan montaj aparatı lazım nasıl ve nerden bulabiliriz
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
arkadaşlar trk 502 motorumun koruma demirlerine Knmaster Volcano Motosiklet Led Sis Farı Cree LED 6 lı sis farını aldım yalnız bu ürünün koruma demirlerine montaj için ekstradan montaj aparatı lazım nasıl ve nerden bulabiliriz

Aynı sis farına sahibim. Koruma demirini deldim ve farın oturması için bir metali demiri saracak şekilde büktüm. Ekstra uzun vidalara ve büyük pullara da ihtiyacınız olacak. İçinden çıkan parçalar çok yetersiz. Şu anda üzerine otursa da henüz montajını yapmadım. Bayağıdır bu şekilde bekliyor. Hazır aparat bulabileceğinizi sanmıyorum. Eve gidince fotoğraf atmaya çalışırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
Aynı sis farına sahibim. Koruma demirini deldim ve farın oturması için bir metali demiri saracak şekilde büktüm. Ekstra uzun vidalara ve büyük pullara da ihtiyacınız olacak. İçinden çıkan parçalar çok yetersiz. Şu anda üzerine otursa da henüz montajını yapmadım. Bayağıdır bu şekilde bekliyor. Hazır aparat bulabileceğinizi sanmıyorum. Eve gidince fotoğraf atmaya çalışırım.

dostum sis farını aldığım yerle irtibata geçtim.....Aldığımız sis farı için özel üretim montaj ayağı olduğunu söyledi link attı baktım güzel duruyor kargo dahil çifti 95 tl.daha uygun bulabilirmiyim diye bakıyorum şuan.....
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
16
Gidon yükseltme için benim tercihim WAYTAKE (yerli) olacak...

Herkese selamlar, arkadaşlar benim sanırım bir gidon yükseltmeye ihtiyacım var. Boyum 172 dolayısı ile hafif öne eğik bir oturuş oluşuyor ve uzun yolda bir kaç yüz km'den itibaren bel ağrısı başlıyor. Fakat bu gidon yükseltmeler hakkında pek fikrim yok. Kimisi gidon çapına uygun ise hepsi olur diyor kimisi motora özel diyor. Bu konuda bilgisi olan var mıdır? Aliexpress'de 25 dolar civarı bizim motora özel olarak satılan var. Fakat burada universal olarak sastılanlar daha ucuza bulunuyor. Olacak ise ucuzundan almak daha mantıklıdır diye düşünüyorum.

Hocam ben de aynı ihtiyacı hissettiğim için, böyle bir arayışa girişerek malum yurt dışı sitesindeki örneklere de, Adanalı abimizin fotoğrafını paylaştığı örneğe de rastlamıştım. Ancak tercihimi yerli üretim olması nedeniyle waytake isimli üründen yana kullanmaya karar verdim. Arkadaşı arayarak bilgi aldığımda da gayet ilgili ve tam bir motorcu dostu gibi davrandı, ilk fırsatımda Sakarya'ya bu işi halletmeye gidicem nasipse.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Benim boyum 1.70 çok rahat sürüyorum TRK 502 yi. Çok konforcu, dik oturmacı olmayın. Bir süre sonra omurilik rahatsızlıklarına yol açar. Biraz öne eğilmek dert değil. Bir süre sonra dizlerinizle tutmayı bırakıyorsunuz moturu demek ki.

Kilo kaç hocam benim boy 174 motora binince sanki kayboluyorum hissi uyandırıyor bende
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
dostum motoru teslim aldınmı.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------

Sanırım aynı tarihler arasında ben de teslim alacağım.
Çantasız aldım ben. 3'lü çanta seti yerine sadece arka çanta taktırmayı düşünüyorum. Facebook grubunda da soyadı TIRIS olan bir arkadaş var.
3'lü seti 900,00 TL'ye yaptığını yazmış.
Çantaları da kaliteli duruyor.

kardeşim motoru teslim aldınmı.......
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Herkese selamlar,

Arkadaşlar binanın kedisi ile başım dertte. 2 yıldır motorumu evi olarak kullanıyor. Sıkıntı yok adam oturur tabi yumuşacık yer. Ben oturacakken çok ısrar etmem gerekse de kalkıyor neticede. :) Ama arkadaş sürekli bahçelerde gezdiğinden sağ olsun çamurlu ayaklarıyla basıyor. Hele yağmurlu havalarda durum fecaat. Her hafta seleyi Kosla deterjanla siliyorum yoksa imkansız o lekeler çıkmaz. Sele çitilemekten canım çıktı artık. Ben herkesin mutlu olması için sele örtüsü-brandası düşündüm ama baktığımda bunların hep belli modellere özel olduğunu görüyorum. Motora nasıl bir sele örtüsü uydurabiliriz bir fikri olan var mıdır?
 
Katılım
12 Ocak 2018
Mesajlar
199
Herkese selamlar,

Arkadaşlar binanın kedisi ile başım dertte. 2 yıldır motorumu evi olarak kullanıyor. Sıkıntı yok adam oturur tabi yumuşacık yer. Ben oturacakken çok ısrar etmem gerekse de kalkıyor neticede. :) Ama arkadaş sürekli bahçelerde gezdiğinden sağ olsun çamurlu ayaklarıyla basıyor. Hele yağmurlu havalarda durum fecaat. Her hafta seleyi Kosla deterjanla siliyorum yoksa imkansız o lekeler çıkmaz. Sele çitilemekten canım çıktı artık. Ben herkesin mutlu olması için sele örtüsü-brandası düşündüm ama baktığımda bunların hep belli modellere özel olduğunu görüyorum. Motora nasıl bir sele örtüsü uydurabiliriz bir fikri olan var mıdır?

eviniz de fazladan yastık kılıfı ufak çaplı pike battaniye eski bir tişört (belki küçük gelir) koyup deneyin derim
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
kardeş,yıllar önce motosikletimin garajı yokken bende kedilerden çok çektim.şimdi okuyunca anılarım tazelendi.:jocolor: o yıllarda araştırmıştım,kedileri nasıl uzaklaştırırım diye:
-kedi kovucu spreyler varmış,almadım kullanmadım,
-motora örttüğünüz brandanın,iç tarafına,koltuğa denk gelen bölüme,sheltox vb.sıkabilirsin,tarafımdan denendi,başarılı.
-küçük bir keseye,naftalin veya kuru türk kahvesi konabilirmiş,denemedim,etkili olduğu söyleniyor.
benim öğrendiğim bunlardı.sadece sheltox işini denedim,iyidi.kediler,aynı köpekler gibi bulundukları yeri,idrarlarıyla işaretliyorlar.bu da berbat bir kokudur.benim koltuğa da aynı şeyi yapınca,sheltox'la kurtuldum.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
Arkadaşlar motorsikletim için önerebileceğiniz çakar modülü ve lambası varmı çok pahalı olmayacak şekilde......
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
kardeş,bizim gurupta birkaç arkadaşımız bu siteden aldılar,memnunlar.bir kontrol ünitesi(modül),2 tane de sanırım 9'lu gurup kırmızı led aldılar.geçen yıl 60 tl.gibi bir fiyata aldıklarını hatırlıyorum.yine de tel.açılıp fikir alınabilir siteden.
https://www.msttech.net/index.asp
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
kardeş,bizim gurupta birkaç arkadaşımız bu siteden aldılar,memnunlar.bir kontrol ünitesi(modül),2 tane de sanırım 9'lu gurup kırmızı led aldılar.geçen yıl 60 tl.gibi bir fiyata aldıklarını hatırlıyorum.yine de tel.açılıp fikir alınabilir siteden.
https://www.msttech.net/index.asp

abi teşekkür ederim ilgine bu ürünler çok güzel ama pahalı geldi o paraya csr marka ürünleri çok rahat alınır.modül olmasada sadece işimi görecek çakar lamba bulursam şimdilik yeter diye düşünüyorum....
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Herkese selamlar,

Arkadaşlar binanın kedisi ile başım dertte. 2 yıldır motorumu evi olarak kullanıyor. Sıkıntı yok adam oturur tabi yumuşacık yer. Ben oturacakken çok ısrar etmem gerekse de kalkıyor neticede. :) Ama arkadaş sürekli bahçelerde gezdiğinden sağ olsun çamurlu ayaklarıyla basıyor. Hele yağmurlu havalarda durum fecaat. Her hafta seleyi Kosla deterjanla siliyorum yoksa imkansız o lekeler çıkmaz. Sele çitilemekten canım çıktı artık. Ben herkesin mutlu olması için sele örtüsü-brandası düşündüm ama baktığımda bunların hep belli modellere özel olduğunu görüyorum. Motora nasıl bir sele örtüsü uydurabiliriz bir fikri olan var mıdır?

Tülbent veya bayan çorabı (fileli olması yeterli) içerisinde naftalin koyup motosikletin bir tarafına bağlarsan kediler motosiklete yaklaşmazlar bnede forumda okumuştum işe yarıyor. Bazı spreyler zamanla seleye zarar verebilir ayrıca kimyasaldır sonuçta toto değerli :)
 
Katılım
22 Ocak 2010
Mesajlar
20
motosikleti teslim alan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:21 ----------

abi teşekkür ederim ilgine bu ürünler çok güzel ama pahalı geldi o paraya csr marka ürünleri çok rahat alınır.modül olmasada sadece işimi görecek çakar lamba bulursam şimdilik yeter diye düşünüyorum....

aliexpressten bir haftalık araştırma ile 15W lık olanlardan aldım. elime geçmedi geçince büyüklüğüne göre bilgi verebilirim. çakar olarakta onların 10$ lık çözümlerinden temin edeceğim. hatta bağlantı braketlerini bile sipariş verdim.
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
dostum motoru teslim aldınmı.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------



kardeşim motoru teslim aldınmı.......

Maalesef henüz teslim alamadım. Ben de yoktum bir kaç günlük iş seyahatinde olduğum için takip etmedim.
Bu ara teslimat ile bilgi alırsam paylaşacağım inşallah.
Seziden teslim alan da yok sanırım.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
Maalesef henüz teslim alamadım. Ben de yoktum bir kaç günlük iş seyahatinde olduğum için takip etmedim.
Bu ara teslimat ile bilgi alırsam paylaşacağım inşallah.
Seziden teslim alan da yok sanırım.

yok bende teslim almadım daha 1 hafta gecikecek dendi hayırlısı bakalım bekliyoruz....
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
BN 251'ler nisan ortalarında dağıtılacak deniyor büyük ihtimalle sizin TRK'larda o tarihlerde gelir 2 haftayı bulur.
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
Selamlar, Adana'da yaşıyorum. Bu motoru satın almaya karar verim bayi camgöz birkaç hafta içinde geleceğini söylüyor.

Renk konusuna kimse değinmemiş, beyaz renk harici diğer renkleri neden seçemiyoruz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------

Benelli müşteri hizmetlerini aradım sadece beyaz renk geliyormuş. Diğer renkler hakkında ne zaman geleceğinin hakkında bilgisi de yok. Bu ne saçmalıktır ya beyaz almak istemiyorum ben füme istiyorum. Sırf bu yüzden şuanda vazgeçtim ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst