13.000 tl bütçe Fikirleriniz Değerlidir???

Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
68
Herkese merhaba! :king:

Bajaj pulsar 200 ns 2018 sıfır
Mondial xtreme enduro 250 sıfır
Honda crf 250l ikinci el yüksek km

Siz hangisini tercih ederdiniz? :silent:

Uzun yıllar motor tecrübem var. İsteğim crossa geçmek. Fakat sıfır crf çok pahallı geldiğinden bajaj mı alsam diyorum. :silent:



 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Bajaj yerine suzuki inazuma düşünebilirsiniz.

Olmaz derseniz pulsar öneririm en azından sıfır yeni motorunuz olur.
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
292
Az önce 2014model crf fiyatlarına baktım. 11700tlye satılıyormuş. O zaman alan adamlar şimdi en az 13e satıyor şaka gibi. Sıfırı desen 2katı fiyatında satılıyor ve o zamanlar o fiyatlara çok pahalı diyorduk. Şu an ne deriz artık bilemiyorum. Sağolsun devletimizin mantıklı(!) vergileri, paramızın değersizliği sayesinde de müthiş ucuz fiyatlara motosiklet alıyoruz. ÇOK YAŞA YENİ TÜRKİYE!!
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
68
Fikir için teşekkürler. Isınamadığım iki sınıftan biridir ss chopper :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

Bajaj yerine suzuki inazuma düşünebilirsiniz.

Olmaz derseniz pulsar öneririm en azından sıfır yeni motorunuz olur.

Teşekkürler. inazumanın kafa :farao:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------

Az önce 2014model crf fiyatlarına baktım. 11700tlye satılıyormuş. O zaman alan adamlar şimdi en az 13e satıyor şaka gibi. Sıfırı desen 2katı fiyatında satılıyor ve o zamanlar o fiyatlara çok pahalı diyorduk. Şu an ne deriz artık bilemiyorum. Sağolsun devletimizin mantıklı(!) vergileri, paramızın değersizliği sayesinde de müthiş ucuz fiyatlara motosiklet alıyoruz. ÇOK YAŞA YENİ TÜRKİYE!!

Dediklerinize katılıyorum. Ekrem beyin de motobike 2018 fuarda çok güzel bir röportajı var zamlarla ilgili.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Mayıs´ta Tvs apache200 gelecek,az daha sabredebilirsin hem biraz daha birikimin olur.

Kaydirmali debriyaj.
Abs
21hp.
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
68
Evet isteğim crossa geçmek aslında ama dediğim gibi crf uçtu gitti. 6 yaşında 30000 km de ikinci ellerini de alasım gelmiyor. Piyasada da fazla seçenek yok cross için. o yüzden ne yapsam bilemedim. 13000 tl ile alacak motor bulamıyoruz. Ekonomi sağolsun.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Evet isteğim crossa geçmek aslında ama dediğim gibi crf uçtu gitti. 6 yaşında 30000 km de ikinci ellerini de alasım gelmiyor. Piyasada da fazla seçenek yok cross için. o yüzden ne yapsam bilemedim. 13000 tl ile alacak motor bulamıyoruz. Ekonomi sağolsun.

Ekonomi değil o, Enflasyon. Gidip de serpest piyasa ekonomisinde otomatik güncelleme(!) yaratırsan ne bekliyorsun ki!

OTA-2.png


İndire indire bitmedi. İndirdikçe indirilecek veri artıyor. Ekonomistler bile çözemedi çaresiz kaldı.

images
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Az daha ekle R25 al
Şimdilik ben alamadım bari sen al anı yaşa
Alışılmışa meydan oku
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst