Ülkemiz pwp server değil..!

Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
1 sene boyunce gece gündüz slottan çıkma rogue kas, item bas, gece gündüz boss kovala sinirden deliye dön...

sonra bi bakmışsın çarın çalınmış tüm emeklerin boşa gitmiş, tabi o anda bırakmıştım.

Ama kardeşim bırakmadı, tam tersine aynı pc den 4 çar açabiliyordu,

çok kısa sürede bir çok item ve bir kaç tane çar kastı 70+ , biri banlansa diğeri çar çok.

serverın a....k...muştu tek pc den 3 mage 1 prest sokuyordu hepsi full itemli

Hepsi otomatik her türlü hack var :queen:

Tümm bosslar buna çalışıyordu saatlerini not alıyordu kesemediği boss yoktu,

Cz ye adam çıkartmıyordu, Karşı ırktan kolu yanan adamlar bunu kesmek için parti topluyordu.

Ama sonuç hüsran full Np kasıyordu bunlardan :queen:

Kasıp banlattığı çarın haddi hesabı yoktu tüm bunlara rağmen elindekilerin hepsini sattı ve kardaydı :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------



Wot bende oynuyorum Nickim, KngLeoric

ferdinand açmışsın ama öncesinde jpanter yok, serbest deneyim ile mi açtın ferdinand'ı? birde jpz IV yerine nashroom almışsın, bence jpz IV daha iyi.

ben henüz 3200 savaş yaptım ve is7 ağacından yürüdüm. obj.257 deyim ve 90 bin deneyim daha lazım is7 için. aynı zamanda O-Nİ açık, jpanter, tiger 1 den önceki tank vk 36, hellcat'tan sonraki tank t25/2, cromwell. birde rus tier 5 kmt açık.

benim wn puanlarım düşük, nickim "fatih_bey__" wn8 baktığında tier 6 alman td si jpz IV ile iyi oynadığım görünüyor.

mermi dağılımı az ve nişan süresi iyi olan tanklarla sniper oynamayı seviyorum fakat premium bitti aşk bitti :)

şu an en iyi para kasan tank O-I bende. bir kaç yenildiğim maçta 8k civarı kredi bıraktı her seferinde. maç kazanınca iyi hasar verip bir kaç kill alınca 30k yakın kredi kazandırıyor.

aynı zamanda jpz IV iyi kredi veriyor. bu iki tank zaten özel. birinde zırh var hemen ölmüyor ve diğeri ise ölmeden önce genelde 1k yakın yada üzeri hasar verebiliyor. jpz IV dakika başı hasar yüksek baya tierine göre ve tier 6 en iyi delme vk 36 da var oda 157. yüksek seviye maçlara düşse bile sorun olmayabiliyor.

her acemiye is7 ağacını öneriyorlar fakat ben alman td ve ağır gitmek isterdim en başından.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
OOoo onlinecılar gelmiş :) Hey gidi günler hey,,,Biz de genç iken 7 sene bir fiil Silkroad oynamışlığımız var, 3 Charım vardı, paypal hesap ekstresi 7 yıl sonunda 1 araba parası idi, kafama tüküreyim ;)


Bir tbt birakayim ;) +9 Set sun set + King Buff ile oldukça zorlu bir karakterdim,, insan egosuna yönelik işler bunlar, :) tuzak tuzakk

76Q7gL.jpg


Hangi Sun silah'i bulursam, o gece bütün skilleri Resetlerdim, peh!

RnG11n.jpg


3Egvvp.jpg
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Sol alttaki yazışma çarptı ilk gözüme; konu hakkında fikir vermeye yetti :mrgreen:
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
beyler bendeniz atari ile oyun hayatına başlamış nesildenim. sonraları atari salonlarında epey bir mesai harcadık. en son internetin yaygınlaşması ile quake 3 ile oyun hayatımı sonlandırdım

dolayısıyla anlattıklarızdan hiçbir şey anlamıyorum.

saygılar.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Sanırım bu konuda en dengeli oyun world of warcraft.

Aylık bir ödeme sistemi var ama en azından diğer oyunlara göre daha adil bir geliştirme sistemine sahip.

Ha bir süre sonra raid lere tekrar girip drop almak için sürenin geçmesini beklemek sıkıcı oluyor
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
beyler bendeniz atari ile oyun hayatına başlamış nesildenim. sonraları atari salonlarında epey bir mesai harcadık. en son internetin yaygınlaşması ile quake 3 ile oyun hayatımı sonlandırdım

dolayısıyla anlattıklarızdan hiçbir şey anlamıyorum.

saygılar.


Biz de Atari ile başladık, Street Fighter'lar, Shadow Dancer'lar, Sun Set riderslar ... bla bla bla.. Bilgisayar da ise, Prince Of Persia ile başladım, Quake 3 Arena'dan öncesi vardı hatırladığım single mod. Sonra Half Life - Counter ve Knight , Silkroad , Metin2 diye gitti, bende Silkroad ile noktayı koymuştum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------

Sanırım bu konuda en dengeli oyun world of warcraft.

Aylık bir ödeme sistemi var ama en azından diğer oyunlara göre daha adil bir geliştirme sistemine sahip.

Ha bir süre sonra raid lere tekrar girip drop almak için sürenin geçmesini beklemek sıkıcı oluyor



WoW 'da oynadım, az sabahlamadık dungeonlarda. Sistem daha adaletliydi bu noktada haklısın, Silkroad'da paran varsa seni kimse yıkamazdı. Drop oranı çok düşüktü, server çok pahalıydı, 3-5 bin kişilik serverda, herhangi bir sun silah 3'ü 5 'i geçmezdi.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Peki bir karşılığı var mı bu yatırımın? Silah alma vs sadece kişisel tatmin için mi, yoksa ilk bilmemkaça girene ödül, bilmemhangi görevi tamamlayana ikramiye falan gibi bir sistem var mı?

WoW'ın hala bendeki tek imajı 1994'te bilgisayarda Orcs&Humans oynamaya çalışmak, o yaşta hiçbir şey ifade etmemesi ve ne sıkıcı oyunmuş bu, paintte bir şeyler karalamaya devam edeyim ben düşünceleri oluyor...

Bir de "Leeroy Jenkins" hadisesi tabii ki... :)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Peki bir karşılığı var mı bu yatırımın? Silah alma vs sadece kişisel tatmin için mi, yoksa ilk bilmemkaça girene ödül, bilmemhangi görevi tamamlayana ikramiye falan gibi bir sistem var mı?

WoW'ın hala bendeki tek imajı 1994'te bilgisayarda Orcs&Humans oynamaya çalışmak, o yaşta hiçbir şey ifade etmemesi ve ne sıkıcı oyunmuş bu, paintte bir şeyler karalamaya devam edeyim ben düşünceleri oluyor...

Bir de "Leeroy Jenkins" hadisesi tabii ki... :)


Aslında karşılığı yok, sistem tamamen kişisel egoya yönelik, fakat iyi paralar kazandığımız oluyordu, mesela, X şahısa Sun (Seal Of Sun) silah düştü (Özel silah), ama adama yaramıyor, ve sana atıyorum 500 TL satıyor, sen bu silahı alıp, işlersen, atıyorum % full nitelik ve +9 upgrade ile, silah oluyor 1.500 -2.000 TL, satarsan anında alırlar, satmazsan kullanırsın falan fistik ;)


Oyunun sistemi güzeldi, Amaç vardı;

iş kolları ;

1- Thief (Hırsız)
2- Trader (Kervancı - Ticaretçi)
3- hunter (Avcı - Kervan koruyan)

Amaç bir şehirden diğerine develer ile, mal taşıyıp ticaret yapmak, zaten oyunun adı Silk Road. Hunterlar kervan korurdu, Thieflerde kervan yıkar, mesela ben Thief'tim.. Kervan'ı yıkıp, malı çalmaya çalışırdık,


Oyun içerisinde Yabancılardan birisi bir Jobwar'da video çekmmiş, ve finalde benimle pvp yapıyor, bana da link göndermiş, seyret bak konuyu anlayacaksın ;)

3.45 'den itibaren. BlackJack34 benim.

 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Konuyu, işleyişi, rolleri biliyorum az çok da, bu tip online oyunlara delicesine sarıp, gecesini gündüzüne katıp, dünya kadar da para yatıran o kadar kişi olması kesin bir çıkarları var imajı oluşturuyordu bende hep. :) Onun çok geçerli bir argüman olmadığını anladım...

Science dinlemeyeli yüz yıllar olmuş, bir de onu farkettim. GerTox bir güncellemeye vesile oldu hiç olmazsa...
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Bi MMORPG The Secret World oynadım.O da çok dar bi kesime hitap ediyordu.İyi ki oyun F2P olmadan her görevi,dungeonı,raidi yapmıştım.Şimdiye kadar oynadığım çoğu oyundan daha iyi dünyası,hikayesi vardı.Görevlerindeki cutscenelar bile adamı mest ediyordu zaten.Combatı güzel olsaydı bence piyasada ki en iddaalı oyunlardan biri olurdu.

Bide bu bug vardı ki ne zaman görsem acayip komiğime giderdi.

9mbd29.jpg
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Eski knight olsun aynı ortam olsun direk başlarım.
Gblere verilen paralar,platiniumlara verilen paralar,geceleri uykusuz boss kovalamalar..
Olympia akar..
Ah ahhh.:)
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
İddialı eşit asas 1 vs 1 atılır. Usko çarı olmayanları Apex ko'da da ağırlarım eşit karakterlerle 1 vs 1 atarız iddiasız da olur :mrgreen:


0ErEPo.jpg
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
OOoo onlinecılar gelmiş :) Hey gidi günler hey,,,Biz de genç iken 7 sene bir fiil Silkroad oynamışlığımız var, 3 Charım vardı, paypal hesap ekstresi 7 yıl sonunda 1 araba parası idi, kafama tüküreyim ;)


Bir tbt birakayim ;) +9 Set sun set + King Buff ile oldukça zorlu bir karakterdim,, insan egosuna yönelik işler bunlar, :) tuzak tuzakk

https://i.hizliresim.com/76Q7gL.jpg

Hangi Sun silah'i bulursam, o gece bütün skilleri Resetlerdim, peh!

https://i.hizliresim.com/RnG11n.jpg

https://i.hizliresim.com/3Egvvp.jpg

AGEM PARTY PLS
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Uleee konu ne olmuş böyle. Adam ne niyetle açtı, konu nerelere geldi :)
Yaşıma çok denk geliyordu kngiht online, hiç sarmadı. Metin2 oynadım birazcık. O da sarmadı.
Fps deniyor galiba ben onların adamıydım. Max payne, hitman serilerini kaç sefer baştan açıp açıp bitirdim. Hele max payne 2 de derdiyle dertlenip az sigara yakmadık. Hala daha ruhuma işler soundtrack’ını duyunca. Ah o mona yengem.
Güzel günlerdi. Tekrar yaşamak isterdim. Hafızamdan silip tekrar oynamak.

Ülke olarak insane modunda oynuyoruz. Pwp herkese vurmuyor.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Madem bukadar tecrübeli ekip var, seçin bir oyun hep beraber başlayalım :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ungie keselim :p
Cleric ci lazım partiye Buff bassın :)

Hey gidi günler gecenin 3 ünden sonra oyuna girebiliyorum severler doluydu
GM ler sağolsun botlarla dolduruyordu serveri
Maksat oyun için para harcamak

Ömrümü yedi bu oyun ömrümü :p
OOoo onlinecılar gelmiş :) Hey gidi günler hey,,,Biz de genç iken 7 sene bir fiil Silkroad oynamışlığımız var, 3 Charım vardı, paypal hesap ekstresi 7 yıl sonunda 1 araba parası idi, kafama tüküreyim ;)


Bir tbt birakayim ;) +9 Set sun set + King Buff ile oldukça zorlu bir karakterdim,, insan egosuna yönelik işler bunlar, :) tuzak tuzakk

https://i.hizliresim.com/76Q7gL.jpg

Hangi Sun silah'i bulursam, o gece bütün skilleri Resetlerdim, peh!

https://i.hizliresim.com/RnG11n.jpg

https://i.hizliresim.com/3Egvvp.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst