1 depo benzinine yarışıcaz fizy vs agility

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Ocak 2018
Mesajlar
117
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaş 2. el benim motorun ayarında fizi almış. ne diyorsunuz katılsam mı :D
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Fizy iyi kaçar ama agility alir.

Not:Olurda bir gün yeni kasa bws125 ile kapişmaya kalkma aklini alir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ortada 1 depo benzin varsa bende geleyim 😁
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
allah aşkına söylesene depo kaç litre :mrgreen: gel benle yarış, depo 16 litre.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
heyt maşallah. bir depoile kaç km gidiyorsun ortalama?

genelde 500 kilometrede yedek depoya geçiyorum ve tekrar fullüyorum yada 50 liralık attırıyorum.

en fazla gittiğim yol 587 kilometreydi, yedek depodaydım ve benzinim aslında tam bitmemişti.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
genelde 500 kilometrede yedek depoya geçiyorum ve tekrar fullüyorum yada 50 liralık attırıyorum.

en fazla gittiğim yol 587 kilometreydi, yedek depodaydım ve benzinim aslında tam bitmemişti.

Dostum bu tvs´ler cidden az yakiyor,tantunici komşu esnafta apache var,abi ne kadar gazlasamda benzini bitiremiyorum diyordu.

motor 60bin uzerinde,sadece deb.balatasi icin blok açilmiş.katir gibi motor.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Özendiriyorsunuz bak. Ben pulsar'da 10lt ile 300km ya gidiyorum ya gitmiyorum. 100km de 2,725lt gerçekten az yakıyormuş. Göstergem garantiden değişti. Yeniden sıfırladım bakayım ne yakacak ortalama 10lt benzin ile. Benzin ışıklarının hepsi bitince 3,5 atıyorum yolda kalacağım die :D Eski tip yedek depo olsa ne kaldığını bilirdik depoda :p
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Dostum bu tvs´ler cidden az yakiyor,tantunici komşu esnafta apache var,abi ne kadar gazlasamda benzini bitiremiyorum diyordu.

motor 60bin uzerinde,sadece deb.balatasi icin blok açilmiş.katir gibi motor.

benim motor 65 bini geçti belkide, odo metreye bakmadım son 1 aydır nedense. açık konuşayım, 40.8xx km'de aldım motoru. motoru bana satan adam 40 binde motor yenilediğini söyledi.

"bin lira para bayıldım" dedi bana ve bende "nerede yaptırdın?" diye sordum ve adam "servis çok para istedi bende xxx yerde yaptırdım" dedi.

yani adamın sözlerinden zaten ben anladım bir dalavere olduğunu ama artık motorsuz kalmaktan sıkılmıştım ve aldım sonuç: 1000 kilometrede 1 litreden fazla yağ eksilttirmeyi başardım.

motor 49 bin kilometreye geldiğinde 180cc yapmak için ve yağ kaçağına son vermek için birde ben motoru açtırdım ustaya.

motor hem yağ yakıyordu hemde vites milinin dibinden oluk gibi yağ kaçırıyordu. yağ yakması belki çokta eksiltmeye sebep olmazdı ve sadece vites milinin dibindeki keçe değişse yeterli olurdu fakat işte şerefsiz tamirciler motordan anlamayanları söğüşlemekte de ustalaşmışlar.

şimdiki aklım olsa 180 lik blok taktırmazdım sadece keçe değişimi ile kurtarırdık işi.

65 binde ve şanzıman iyi çalışıyor. bakalım ne kadar gidecek. bu motorumu satmayacağım, zaten satamıyorum şu anda :) 18 gün sonra tam 2 senelik olacak. 2 senede 24 bin kilometreden fazla şehir için yol yapmış olacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst