Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 9 Şub 2018
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biraderim neden sadece Türkiye ' de ki motosiklet kullanıcılarını uyandırıyorsundünyanın geri kalanında da Honda harici motorlar üretilmekte, oralarıda uyandırıver kapatsınlar fabrikaları, böyük sevap işlersin..
Vay nikky geldin demek
yanlış yerden vuruyosun,ilk linke tıkladıysan Honda'nın Kawasaki den 1000 USD daha pahalı oldugunu görebilirsin,diğer modellere de bir bak istersen.
Hal boyleyken Honda harici diğer modelleri tercih edenlere tek kelime edememm.
Şimdi de Türkiye deki fiyatları bi zahmet sen yaz.
Açıkçası yakın fiyatlar olsa ben Honda almazdım her ne kadar daha üstün olsa da
Bence siz süreye bakıp direk paylaşmış sınız yazıyı hiç okumamışsınız. Orada CBR1000RR'ı övme gibi bir durum yok. Orada en iyi motor R1'de gözüküyor ayrıca. Tork-devir eğrisi grafiği de gayet net gözüküyor.
Yuh artık YasinC,sana söylecek sözüm yok,hiçbişey okuyamıyosan 1. linkte tablo var Total puan vermişler yardımcı olurdu sana.
2. linkte zaten sıralamalı gitmişler,göz göre göre yapma bari...
Son düzenleme: