Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
- Konu Yazar
- #1
Başına daha önce gelen vardır eminim, çünkü memlekette artık normalleşti böyle şeyler...
Vodafone net ile evime kadar gelen hiper süper hızlı internetimin 2 yıl olan taahhüt süresi bitmiş.
Ben müneccim olmadığımdan ve bana herhangi bir bilgi vermedikleri için 25. ay itibariyle 53 TL olan faturam 115 TL olarak yansıtılmış.
Müşteri hizmetlerinden itirazda bulundum, 2 gün sonra lütfedip sms ile faturamda herhangi bir olumsuzluk olmadığını belirttiler.
Bu ve benzeri bir durum yaşayıp izlediği yasal süreci anlatabilecek birileri var mıdır?
Vodafone net ile evime kadar gelen hiper süper hızlı internetimin 2 yıl olan taahhüt süresi bitmiş.
Ben müneccim olmadığımdan ve bana herhangi bir bilgi vermedikleri için 25. ay itibariyle 53 TL olan faturam 115 TL olarak yansıtılmış.
Müşteri hizmetlerinden itirazda bulundum, 2 gün sonra lütfedip sms ile faturamda herhangi bir olumsuzluk olmadığını belirttiler.
Bu ve benzeri bir durum yaşayıp izlediği yasal süreci anlatabilecek birileri var mıdır?