Telefon Hakında yardım Lazım

Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Geçenlerde bir arkadaşım bana bir adet
Note 8 verdi.Cihaz kaçak,parmak izi sensörü herkezinkini kabul ediyor,pili hızlı bitiyor.Ama 4gb ram,ekranı,depolama alanı ve kamerası güzel.Cihazın model no:SM--N9500 UD.
Samsungu aradım bu model numarası bilmediklerini ve başka ülkelerde satilan bir model olabilceğini söylediler.Telefoncu ise Dubai malı bu dedi işe yaramaz 500 verim bırak dedi.
Bu cihazın sahte mi ? Replika mı ? Yoksa Dubai mi ? Ne olduğunu nasıl anlayabilirim ?
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
394
Yüksek ihtimal replika. Dubaide bolca replika ürün satıldığı için "dubai malı" ndan kasıt ürünün replika olduğu zaten. Satmak ya da kullanmak sana kalmış.

Note 8 SM-N9500 VE N9508 Çinde satılan model numarası ama note 8 6 GB ram bulunduruyor. Pili de bir günü rahat çıkarıyor.
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Samsung'un internet üzerinden ürün kaydı yapılıyor. Mysamsung mu öyle bir şey.
Girip kaydoluyorsun buzdolabından camaşır mandalına ne kadar ürün varsa kod numaralarıyla listeleniyor.
Ordan bakabilirsin.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
SMS atamıyorum , teli resetledim , hard reset wipe yaptım , ne ettimse bana mesaj geliyor lakin ben atamıyorum ?

Vodafone , andrd 7.0 , konu hakkında yardım ederseniz sevinirim.

(izinler şunlar bunlar ile oynamıştım ondan sonra oldu , sinir bozucu durum , premium sms sekmesinde sadece acıklamavar herhangi bir onay vs sekmesi yok , engineer mode on , anlamadim gitti , vodafon sms servis nosu sie kaydettim , daha ne yapmam gerek , faturasiz tl hat , onceden faidelendigimiz kampanyalarmi engeloluyor? ne yapmali? )
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
replika ürün pararel ithalat bile 3300 civarı hem ram ayrımı yok aida 64 ile bak bide phone info yükle yazar ne varsa
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
SMS atamıyorum , teli resetledim , hard reset wipe yaptım , ne ettimse bana mesaj geliyor lakin ben atamıyorum ?

Vodafone , andrd 7.0 , konu hakkında yardım ederseniz sevinirim.

(izinler şunlar bunlar ile oynamıştım ondan sonra oldu , sinir bozucu durum , premium sms sekmesinde sadece acıklamavar herhangi bir onay vs sekmesi yok , engineer mode on , anlamadim gitti , vodafon sms servis nosu sie kaydettim , daha ne yapmam gerek , faturasiz tl hat , onceden faidelendigimiz kampanyalarmi engeloluyor? ne yapmali? )

Konu hakkında telefon kurdu forumdaşlardan yardım diliyorum.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Konu hakkında telefon kurdu forumdaşlardan yardım diliyorum.

Vodafon müşteri hizmetlerini arayıp sms ayarlarını otomatik yapan bir MMS(yoksa SMS miydi bilemedim) yollamalarını isteyin.

Mesela yeni bir telefona hattınızı takınca internet ve sms ayarlarınızı otomatik yapmak için mesaj yolluyor ya operatörler, hah ondan talep edin. Ücretsiz yollarlar, umarım sorunun düzelir.

Benim diyebileceğim ve bilgim bu kadar :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Vodafon müşteri hizmetlerini arayıp sms ayarlarını otomatik yapan bir MMS(yoksa SMS miydi bilemedim) yollamalarını isteyin.

Mesela yeni bir telefona hattınızı takınca internet ve sms ayarları için mesaj yolluyor ya operatörler, hah ondan talep edin.

Benim diyebileceğim bu kadar :)

Eskiden bu şekilde idi , sanırım tek sorun şirket bazlı , diğer hallerin tamamı yapıldı sanırım , teşekkürler.
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Öncelikle herkese teşekür ederim.



Dün samsung müşteri hizmetlerini aradım,bana bizim bu model hakında bilgimiz yok dediler.Samsungun sitesinde bakdım Honk Konk ve Çinde satılan modeliymiş.Bu gün orjinal romunu atıp birdaha bakıcam cihaza.Umarım replika çıkmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:37 ----------

Birde bununla bakdım farklı çıkıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Ram'in 4GB, ekran boyutunun 5 inç ve seri numarasının 0123456... olması replika olduğunu gösteriyor. Ederini bilmem ama orijinal Note 8 değil cihazınız.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
çip setler farklıysa note 8 romu atılmaz ki farklıdır exynos 8895 koyan bi babayiğit çakma üretmez bi dk n 9500 note 3 müydü 🤔
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bence bir an önce kurtul o telefondan.
2. Resimde abileri desteklediği yazıyor. Fetöcü olabilir.
Hatta asker abi kod adlı biri var desteklediği abiler arasında bu tsk imamı olabilir.
Açık açık yazmış bir de.
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
İşe yaramazmış da neden 500 veriyim bırak diyo telefoncu? 500 az para mı? Daha tanıdık bi telefoncu bulup sat gitsin uğraşmak istemiyosan
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
batarya kapasitesi 3300 mah. benim telefonun batarya da(lg g2) 3000 mah kapasiteli ve sabah saat 7 den bu saate %81'e düşmüş. cebimde paso müzik dinliyorum ve 2 şek dakikalık telefon görüşmesi yapıyorum ve asıl bomba şu ki çalıştığımız yerde telefonların çekmediği alan çok ve benim alet habire şebeke arama ile pil yiyor.

normalde sabah %100 şarj ile alırım ve akşam yine %100 olarak kalır ama gün içerisinde ışığını falan kullanıp bol bol müzik dinlemeyle bugün %81 kaldı an itibari ile.

adreno 330 grafik işlemci ve snapdragon 800 işlemciye sahip 2gb ddr3 ram var ve 32 gb hafızası var ama kullanılabilir 24 civarı sanıyorum. 1920x1080 ekran çözünürlüğüne sahip ips ekran.

telefon çok güzel, 5.2 inc ekranı olmasına rağmen ekran çitaları incecik olduğu için ele rahat sığıyor ve oldukça kullanışlı. 300 liraya almıştım telefonu.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Geçenlerde bir arkadaşım bana bir adet
Note 8 verdi.Cihaz kaçak,

Biz böyle bir arkadaş bulamadık. Hayırdır arkadaşın sana niye telefon veriyor?
Geçen eniştenin böbreğini satmaya çalışmalar bu gün kaçak ne idüğü belirsiz telefon
Yiğenim sen fazla zıplıyorsun gibi bu gidişle başına bir iş alacaksın benden sana abi nasihatı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst