Avrasya tuneli gecis ucretine zammm!!

Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Avrasya tüneli kullanarak işe gidip gelmenin bir aylık bedeli ; 924 TL.. Fakat yakıt hariç, 500 'de yakıt = 1,424.00 TL.. Yani asgari ücretle çalışıp aracanızda var ise; Hobi olarak işe gidip gelebilirsiniz.

Tabi unutmayın 2. ayın 3. haftası siz yoksunuz, açlıktan öleceksiniz çünkü.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Şimdi devlet bildiğimiz gibi tünele geçiş garantisi verdi.
Geçen yıl 10milyon araç eksik geçti ve devlet işletmeciye 123 milyon ödeyecek.
Demek ki geçen yıl ortalama fiyat 12 lira 30 kuruş olmuş.
Eğer bu senede 10 milyon araç eksik geçerse ve başka zam gelmez 21 liralık fiyat sabit kalırsa devlet yine 123 milyon mu ödeyecek yoksa 210 milyon mu?
Kısaca bu zam sadece vatandaşa değil devlete de kazık olmuyor mu?

Bir diğer konu da hükümet yetkilileri enflasyonun %10 civarında olduğunu söylüyorlar. Hatta daha bile az olduğu konusunda ayak diretiyorlar. Oysa bu zam oranı son rakam olan 16 lira baz alınsa bile %30'dan fazla.
Kaldı ki geçen yılın ortalaması 12 lira 30 kuruş baz alınırsa yıllık artış neredeyse %90
Bunu dövizle de açıklamak mümkün değil.

Ülkemizde olan tüm kötü şeylerin sorumlusu olan Kılışdar ve cehaape zihniyeti hesap versin.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
422
Şimdi devlet bildiğimiz gibi tünele geçiş garantisi verdi.
Geçen yıl 10milyon araç eksik geçti ve devlet işletmeciye 123 milyon ödeyecek.
Demek ki geçen yıl ortalama fiyat 12 lira 30 kuruş olmuş.
Eğer bu senede 10 milyon araç eksik geçerse ve başka zam gelmez 21 liralık fiyat sabit kalırsa devlet yine 123 milyon mu ödeyecek yoksa 210 milyon mu?
Kısaca bu zam sadece vatandaşa değil devlete de kazık olmuyor mu?

Bir diğer konu da hükümet yetkilileri enflasyonun %10 civarında olduğunu söylüyorlar. Hatta daha bile az olduğu konusunda ayak diretiyorlar. Oysa bu zam oranı son rakam olan 16 lira baz alınsa bile %30'dan fazla.
Kaldı ki geçen yılın ortalaması 12 lira 30 kuruş baz alınırsa yıllık artış neredeyse %90
Bunu dövizle de açıklamak mümkün değil.

Ülkemizde olan tüm kötü şeylerin sorumlusu olan Kılışdar ve cehaape zihniyeti hesap versin.

12.30 TL Vergi hariç bedel olabilir.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Şimdi devlet bildiğimiz gibi tünele geçiş garantisi verdi.
Geçen yıl 10milyon araç eksik geçti ve devlet işletmeciye 123 milyon ödeyecek.
Demek ki geçen yıl ortalama fiyat 12 lira 30 kuruş olmuş.
Eğer bu senede 10 milyon araç eksik geçerse ve başka zam gelmez 21 liralık fiyat sabit kalırsa devlet yine 123 milyon mu ödeyecek yoksa 210 milyon mu?
Kısaca bu zam sadece vatandaşa değil devlete de kazık olmuyor mu?

Bir diğer konu da hükümet yetkilileri enflasyonun %10 civarında olduğunu söylüyorlar. Hatta daha bile az olduğu konusunda ayak diretiyorlar. Oysa bu zam oranı son rakam olan 16 lira baz alınsa bile %30'dan fazla.
Kaldı ki geçen yılın ortalaması 12 lira 30 kuruş baz alınırsa yıllık artış neredeyse %90
Bunu dövizle de açıklamak mümkün değil.

Ülkemizde olan tüm kötü şeylerin sorumlusu olan Kılışdar ve cehaape zihniyeti hesap versin.




Bir ülkenin enflasyon oranı, Alay edercesine, Dikiş iğnesi, Terzi mezurası, ve Saç tarağı gibi, abzürt şeyler ile belirleniyor ise, oran %10'un da altında çıkabilir. Öyle bir hal aldıki, resmen popoları ile yönetiyorlar.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Bir ülkenin enflasyon oranı, Alay edercesine, Dikiş iğnesi, Terzi mezurası, ve Saç tarağı gibi, abzürt şeyler ile belirleniyor ise, oran %10'un da altında çıkabilir. Öyle bir hal aldıki, resmen popoları ile yönetiyorlar.

Dinamit lokumu ve pinpon topu gibi herkesin hergün kullandığı kalemler de var kardeşim, carpitma konuyu.

Bir ara ankara sanayi odası başkanı da boyle mutfaktaki enflasyonu açıklıyordu, günlük mutfak kalemlerinin fiyat artışlarıyla. Nedense gerçek mutfak enflasyonu hep aciklananin 2 3 katı çıkıyordu. Işte bunlar hep peynir lobisi marifetiydi. Zaten sonradan ergenekondan tutuklanmisti.

Gerci o zaman ergenekonda da kandirilmislardi ama o kadar kusur kadı kızında da olur.

Bu millet bunları yemiyor artık eyyy hayinler! Yol yabdi ayrıca. Hulooo
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Olaya şöyle bakalım bugün Lunapark'a gitseniz korku tüneli 10 tl , bu tünel daha özellikli ve araca göre ücretlendiriliyor bu bakış açısı ile fiyat ucuz bile denebilir. :pl:

Bu arada dün yolda giderken bir konuşmaya şahit oldum , iki arkadaş yürüyordu ve birisi diğerine :
-Bu zamlardan şikayet edenler hep mercedes'e bmw'ye binenler görüyorsun dedi.

Halimize şükredelim.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
Avrasya Tüneli sayesinde İstanbul'un iki yakası arasında dışarıdaki iklim şartlarından etkilenmeden kesintisiz araç ulaşımı mümkün hale geldi. Bu eser için devletin kasasından tek kuruş çıkmamıştır. 'İş bilenin, kılıç kuşananındır'. Tünelin inşasını ve işletmesini üstlenen firmalar, bir bölümü öz kaynak bir bölümü kredi olarak projenin finansmanını kendileri sağlamıştır.

yukarıda avrasya tünelinin açılışında yapılan bir konuşmadan alıntı yer almaktadır.

konuşmayı yapan kişi kim olabilir ?

a - ziya
b - ziyaaa
c - ziyaaaaaaa
d - ziyaaaaaaaaaaaaaa
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Avrasya Tüneli sayesinde İstanbul'un iki yakası arasında dışarıdaki iklim şartlarından etkilenmeden kesintisiz araç ulaşımı mümkün hale geldi. Bu eser için devletin kasasından tek kuruş çıkmamıştır. 'İş bilenin, kılıç kuşananındır'. Tünelin inşasını ve işletmesini üstlenen firmalar, bir bölümü öz kaynak bir bölümü kredi olarak projenin finansmanını kendileri sağlamıştır.

yukarıda avrasya tünelinin açılışında yapılan bir konuşmadan alıntı yer almaktadır.

konuşmayı yapan kişi kim olabilir ?

a - ziya
b - ziyaaa
c - ziyaaaaaaa
d - ziyaaaaaaaaaaaaaa



Doğru söze ne denir, çıkmamıştır demiş, daha sonra çıkmayacağı anlamına gelmez ki :) Kandırıkçı bir sistemde sürüklendiğimizi baz alırsak her şey kelime oyunu :)
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
Bir ülkenin enflasyon oranı, Alay edercesine, Dikiş iğnesi, Terzi mezurası, ve Saç tarağı gibi, abzürt şeyler ile belirleniyor ise, oran %10'un da altında çıkabilir. Öyle bir hal aldıki, resmen popoları ile yönetiyorlar.

bir ülke düşünün ki, enflasyon oranları tişört fiyatları gibi çıkıyor hep: mesela son iki aylık enflasyon oranları 11.90, 12.98 olarak açıklandı...adeta psikolojik rakam, sanki bi üst rakamı göstermeme.. 12.1 gibi enflasyon rakamları eski türkiye'de kaldı. yok artık.

bir ülke düşünün ki, büyüme oranları ise, o meşhur psikolojik rakamın hemen üstünde: mesela, 11.1 ve 5.1 olmuş son iki çeyrek büyümeleri

ben masela daha hiç 10.9 büyüme rakamı görmedim. hep 5.1, 6.2 büyüdük elhamdülillah.




bu 'mikemmel' enflasyon ve büyüme hesaplamalarına(!) hala inanan varsa bilemem tabi.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
bir ülke düşünün ki, enflasyon oranları tişört fiyatları gibi çıkıyor hep: mesela son iki aylık enflasyon oranları 11.90, 12.98 olarak açıklandı...adeta psikolojik rakam, sanki bi üst rakamı göstermeme.. 12.1 gibi enflasyon rakamları eski türkiye'de kaldı. yok artık.

bir ülke düşünün ki, büyüme oranları ise, o meşhur psikolojik rakamın hemen üstünde: mesela, 11.1 ve 5.1 olmuş son iki çeyrek büyümeleri

ben masela daha hiç 10.9 büyüme rakamı görmedim. hep 5.1, 6.2 büyüdük elhamdülillah.




bu 'mikemmel' enflasyon ve büyüme hesaplamalarına(!) hala inanan varsa bilemem tabi.

Bence durmak yok, sence?
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Uzun uzun yazdıydım ama gerek yok. Bu günler hala iyi günlerimiz bence.

Yeni zamcıklarımız hayırlı uğurlu olsun.
 
Son düzenleme:

'-'

Katılım
16 Kas 2017
Mesajlar
804
Avrasya Tüneline indirim geldi. Tünel ücreti otomobiller için 21 TL'den 19.2 TL'ye çekildi.
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
biz bu oyunu mtv vergilerinde de gördük
seçime doğru daha çook görürürüz

önce bindir, tepki gelince indir
birileri(!) bindirir, tek adam duruma el koyar, indirir.

alamanlar kıskandı diyedir o indirim, dış mihrakların baskısına rağmendir,
yerli ve milli geçişleri teşvik içindir, vatan hainleri çatlasın diyedir
cehape zihniyeti görsün de feyz alsın diyedir,
bu indirim sayesinde dışta ve içte tüm düşmanlara ülkemizin gücünü göstermişizdir.
bıçak kemiğeee...dur ya bu başkaydı.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Millet olarak bize müstehak bu vergiler de, güncellemeler de, zamlar da, yöneticiler de, yönetmeyciler de, hava da, su da, kar da, yağmur da, güneş de.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Siz anlamazsınız devletin matematiğinden.
[yt]bZe1E-DOdu0[/yt]
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
En iyisi Bursa İl Merkez'inden köylere kaçmak. Alacan birer koyunla keçi , 5 de civciv . 3 ay sonra civcivler yumurtaya başlar , koyunla keçi de süt
vermeye. 10 ar tane de domates biber patlıcan hıyar fidesi. Ooohhh kendi uçağını kendin yap. Ele yalvaracağına burnunu kes ye. O galiba burun değil de başka bir şeydi. Her neyse doğrusunu sizler benden daha iyi bilirsiniz. Tamam tamam , ( kendi kendimi terbiyeye davet etmiştim de, onun onayı ).
Enflasyonun binde rakamlarıyla söylendiği bir Türkiye hayaliyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst