YENİYİM ARADAKİ FARKI BİLMİYORUM ? Yardım lütfen

Katılım
31 Ocak 2018
Mesajlar
214
Merhaba arkadaşlar,KTM Rc 125 almak istiyorum ama 2017 model 20.500 tl iken 2016 model 16.000 tl. Aradaki farkı bilmiyorum, nereden öğrenebilirim? 4.500 tl değermi bu farka, yardımcı olun lütfen. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
gözüm büyük puntoları seçemeyip çift görme olayı başladığından mütevellit yazdıklarını okuyamadım bu sebepten cevap veremediğim için üzgünüm.
 
Katılım
31 Ocak 2018
Mesajlar
214
Düzenledim :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

Onu da düzelttim,ne zor işmiş bu forum dünyası yahu. o_O
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Euro 4 ve kasa farkı var sanırım , rc125 de tablette yok neden bu kadar fark var bende merak ettim şimdi 😁
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Şimdi oldu. Öncelikle iki ilana bakıp kıyaslama. Bazen millet malını özel üretim sanıp yüksek fiyat biçebiliyor, 1 yıl satamıyor ama kuruş inmiyor. Tersine bazen de insanlar acil satmak için fiyatı iyice düşüyorlar. Aynı modelin benzer senelerini kıyaslarsan kabaca bir fikrin olur.
 
Katılım
31 Ocak 2018
Mesajlar
214
Teşekkür ederim,değmez sanırım 4.5 kya.2017 alsaydım sonuçta 1 sene sonra 2018 gelicek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------

İlandan daha çok yetkili satıcıdan baktım.Ama ilanda da durum aynı
 
Katılım
7 Eki 2017
Mesajlar
171
16 bin lira etmez bence konuyu baltalayip amerikada 18 bine duke 1290 var deyip kaçıyorum :p
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Merhaba arkadaşlar,KTM Rc 125 almak istiyorum ama 2017 model 20.500 tl iken 2016 model 16.000 tl. Aradaki farkı bilmiyorum, nereden öğrenebilirim? 4.500 tl değermi bu farka, yardımcı olun lütfen. :)

Valla YBR'ciler nasıl görmemiş bu başlığı hayret.

Onlar demeden ben diyeyim "Az koy YBR al" :)

Şaka bir yana 16000-20000TL çok para. Ben olsam daha uzun süre kullanabileceğim, CBR250, Inazuma vb motorlara bakardım. Yok ille de şekli süper olsun deseydim de Cfmoto 150NK'ya bakardım. En azından 4000-6000TL arası, Kiska tasarımı (KTM'yi de kiska tasarlıyor)

https://www.youtube.com/watch?v=cprWKjWtWFc

https://www.youtube.com/watch?v=QGc5Bz0zns4

Nur içinde yat Barkın Abi.
 

'-'

Katılım
16 Kas 2017
Mesajlar
804
::hosgeldi

paran varsa değer
üçyüzküsür gündür kons yapan motosiklet ile kutusu yeni açılacak olan kıyaslanmaz(satıcılara biraz güvensizim)
fuar espirisini kaçırma!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birisi altın kaplama :cherry:
 
Katılım
31 Ocak 2018
Mesajlar
214
Evet çok ama çok heveslendim,ayrıca almışken kaliteli olsun,sıkıntı çıkarmasın istiyorum bir de tasarımı hoşuma gitti ondan.4 yıl kullanırım en az.İleride Üniversiteden sonra CBR500R almak istiyorum,uzun ömürlü motor.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yanlış anlama da 110km/sa le giden bir aracı hemde bursa gibi bir yerde 4 yıl kullanmazsın. izmir 3saat istanbul 3 saat çanakkale 3 saat. Kalkıp 125cc hemde race pozisyonunda gidemeyen bir alet ile 1,5yıldan fazla gitmezsin kanımca. Bence cbr125 al bir tane onunla hevesini geçir. Sonra zaten satmak istediğinde kolayca satarsın.
 
Katılım
13 Ocak 2018
Mesajlar
80
Evet çok ama çok heveslendim,ayrıca almışken kaliteli olsun,sıkıntı çıkarmasın istiyorum bir de tasarımı hoşuma gitti ondan.4 yıl kullanırım en az.İleride Üniversiteden sonra CBR500R almak istiyorum,uzun ömürlü motor.
Sen inaniyomusun bu dediğine 4 YIL :) birdaha düşün bu konuyu
Ayrıca bende Bursadayım alışverişde ve diğer konularda yardımci olacak birisi yoksa yanında olabilirim dostum profilimde instagram hesabım var.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2018
Mesajlar
214
İnanıyorum ya :D bu arada zam geldi 125 cc motora 23.500 istiyorlar artık :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------

Haklısın 2 gün önce 20.000 olan motor 23.500 oldu 125 cc için değmez
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilmiyorum hoşuna gidermi suzukinin yeni 125cclik abs li modeli çıktı 17 bn tl 16 mı ne ona bi göz at derim.oda olmadı r125 abs mt125 abs modellerinede bak.ktm 125 hiç satmayan bir model.hem fiyattan ötürü hemde 200lüğü varken kimse 125 almadı.bence pek bulaşma alıcısı bellidir onun biraz zor satarsın.
 
Katılım
31 Ocak 2018
Mesajlar
214
Şuan zam geldi 23.500, valla ses çıkarmıyoruz diye tepemize çıktılar.3 sene önce bakmıştım 2.el 600rr alıyordun 23.500'e :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------

Evet karar verdim ya suzuki 125 yada cbr 125 alıcam hangisi daha büyükse,boy 184 çok küçük durmasın :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst