Günlerden Enduro || Pazar Gazlaması || Antalya || Enduro Vlog 📹 #1

Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
:) Zaten giderken uncalıdan çakırlar 1 saat 10 dakika , dönüşte akşam 6 olmasına rağmen çakırlar - uncalı 50 dakika sürdü. O trafikte keyfi olan kimse yoktur heralde :)


Sizi gördüm, bi de üzerine videoyu izleyince ekranın üst kısmına bakarmısın :D Bende alacam bitane

 
Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
38
:) Zaten giderken uncalıdan çakırlar 1 saat 10 dakika , dönüşte akşam 6 olmasına rağmen çakırlar - uncalı 50 dakika sürdü. O trafikte keyfi olan kimse yoktur heralde :)


Sizi gördüm, bi de üzerine videoyu izleyince ekranın üst kısmına bakarmısın :D Bende alacam bitane

[url]https://i.hizliresim.com/kOL20J.jpg[/url]

Birkan almanı şiddetle tavsiye ederim :) fakat 450cc almanı önermem, 2 zamanlı 250 veya 300 cc daha uygun olacaktır.
Yol motosikletiyle 1 günde aldığın tadı bu motorla 5 dk da alacağını düşünüyorum. :)
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Birkan almanı şiddetle tavsiye ederim :) fakat 450cc almanı önermem, 2 zamanlı 250 veya 300 cc daha uygun olacaktır.
Yol motosikletiyle 1 günde aldığın tadı bu motorla 5 dk da alacağını düşünüyorum. :)

Gaza geldim xtrail videolarına falan gelmişim bi anda :) İlk başta bi düşünmüştüm cross almayı ama kullanan bi arkadaşım şehir içinde işe git gelde çok rahatsız olur dedi vazgeçmiştim ama alıcam r125ide satmadan alırım seçenek olarak bunada alışırız, evet gas gaslara bakıcam hepsini inceliyodum tesadüf onda kalmış ss alırken
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
çok iyisniz :cat::thumleft: çok eğlenceli iş enduro yapmak.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Gaza geldim xtrail videolarına falan gelmişim bi anda :) İlk başta bi düşünmüştüm cross almayı ama kullanan bi arkadaşım şehir içinde işe git gelde çok rahatsız olur dedi vazgeçmiştim ama alıcam r125ide satmadan alırım seçenek olarak bunada alışırız, evet gas gaslara bakıcam hepsini inceliyodum tesadüf onda kalmış ss alırken

Niye rahatsız olacakmış?
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
185
Yükseklik korkum yüzünden mi yoksa alışamadığımdan mı bilmiyorum fakat 6-7 kere dik rampaları çıkmaya çalışmamın sonucu hep hüsranla bitti. Her rapmaya girmeden önce içimde tedirginlik ve heyecan hissinden dolayı keyif alamadım. Hele rampadan aşağı motosikleti indirmek tam bir zulüm geldi bana. Engebeli yollarda sürmek zevkli fakat gözüm yüksek bir yerler gördüğü zaman anında stres oluyorum. Videoda göründüklerin çok çok daha dikler ve korkutucular maalesef :) Dışarıdan kolay gözüken çok zor bir spor. Yapana çok keyifli olduğu kesin fakat bendeki sevgi fobiye dönüştüğü için endurodan (enduro motorlardan değil enduro yapmaktan) baya bir süre uzun durmayı düşünüyorum :) Helal olsun hocam bütün tayfanın helali var hakkını veriyorsunuz.
Edit: Belki de bu korkumun sebebi direk olarak çok dik rapmadalardan başlamamdır veya eğitimini almamamdır. Tecrübeli olmadığım için bir şey söyleyemeyeceğim :)
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Niye rahatsız olacakmış?

Bak atacağım ss'de arkadaşımın yazdıklarıda var. Bu motor şehir içinde kullanılmayacak bi motor, frenler zayıf olur, sert kullanımı olur, koltuğu rahatsız olur gibi bi kaç sebep saydı benimde ilk alış amacım işe git gel olduğundan onu dinleyip almadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

 
Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
38
Bak atacağım ss'de arkadaşımın yazdıklarıda var. Bu motor şehir içinde kullanılmayacak bi motor, frenler zayıf olur, sert kullanımı olur, koltuğu rahatsız olur gibi bi kaç sebep saydı benimde ilk alış amacım işe git gel olduğundan onu dinleyip almadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

[url]https://i.hizliresim.com/z0rrmB.png[/url]


Arkadaşının dediklerine katılıyorum Birkan, bu makinalar şehir içinde günlük kullanıma uygun değil bunu ikinci bir motor olarak alıp hafta sonları arazide hobi amaçlı kullanmak için alabilirsin, bu tarz motorların özelikle 2 zamanlı olanların ortalama piston ömrü 200 saat bunu da yolda asfaltta harcamak istemeyiz.

Husaberg fe 400 benim 2008 - 2010 yıllarında kullandığım hırçın ve tork dolu bir makina, marş problemine çözüm malesef yok özellik le 400 cc de yok, yedek parçada mutlaka problem yaşarsın tamiratı da keza öyle, hem yolda gideyim hamde ara sıra patikaya gireyim diyorsan honda crf almanı tavsiye ederim.
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Arkadaşının dediklerine katılıyorum Birkan, bu makinalar şehir içinde günlük kullanıma uygun değil bunu ikinci bir motor olarak alıp hafta sonları arazide hobi amaçlı kullanmak için alabilirsin, bu tarz motorların özelikle 2 zamanlı olanların ortalama piston ömrü 200 saat bunu da yolda asfaltta harcamak istemeyiz.

Husaberg fe 400 benim 2008 - 2010 yıllarında kullandığım hırçın ve tork dolu bir makina, marş problemine çözüm malesef yok özellik le 400 cc de yok, yedek parçada mutlaka problem yaşarsın tamiratı da keza öyle, hem yolda gideyim hamde ara sıra patikaya gireyim diyorsan honda crf almanı tavsiye ederim.

Crf fazla modern geliyo gözüme. Ben biraz araştırıp mesaj yoluyla sana ulaşıp fikrini sorucam bilmeden almak istemiyorum.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
İzlemesini sevdiğim nadir videolardan biri. Özellike yol olmayan zor yerlerden geçişler.
 
Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
38
Geçe hafta yapılan kumluca Süper Enduro Yarışına hazırlık Görüntüleri..

Geçe hafta yapılan kumluca Süper Enduro Yarışına hazırlık Görüntüleri..

 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Sen bu yola baş koymuşsun arkadaş!
Enduro adına forumda paylaştığın herşey için seni canı gönülden tebrik ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst