SKYTEAM (ST200TR, ST200SM)

Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
3
bende 200SM var bugün 500km bakımını yaptırdım zincirini değiştirdim
oringli zincir aldım 50 ytl ye bütün şkırtı şukurtu kesildi titreşim azaldı
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
10
arkadaslar adam gıbı bı sıte yokmu sole fıyatları,servıs olayını falan anlatan.ha bıde istanbulda durum nası yaygınlaştımı
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
integrally' Alıntı:
arkadaslar adam gıbı bı sıte yokmu sole fıyatları,servıs olayını falan anlatan.ha bıde istanbulda durum nası yaygınlaştımı
ben bırkac bayı ıle gorustum ama tam tersıne
bayılık sozlesmelerını bıtırdıklerını soyledıler
bende bu markadan vaz gectım...:pale:
 
Katılım
14 Kas 2004
Mesajlar
335
Harbiden adam gibi bir site lazım jinlun neden ilgilenmiyor artık ?..
 
Katılım
18 Mar 2006
Mesajlar
32
Arkadaslar bayiileri degil direk firmayi arayin.. emin olun sizinle ilgilenecekler ;) motorun 15 yil parcasi temin edilecek.. ki alinan skyteamler 2 yil parca garantili.. edilmeme gibi bir sansi yok zaten.. dusunen arkadaslara soyliyecegim ben bu motoru aldim kullaniyorumda... su an motoru buyutcegim icin satiyorum ama emin olun eger imkanlarim el verse hayatta satmam.. eger bu tarzda bir sey dusunuyorsaniz sakin baska bir marka dusunmeyin derim...
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
21
selam millet işlerimden dolayı internete giremiorum
asıl konu ben SKYTEAMİmi SATIYORUM ikinci el skyteam düşüneen arkadaşlar bana burdan yada msnden ulaşabilirler resimlerini ve durumunu anlatırım fiyat konusu ise konuşurken sölerim ama öle abuk bi rakam çıkmaz merak etmeyin
saygılar....
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
18
yu-cell' Alıntı:
Batuhan abi baya ilgilendi.. gittim dukkana baktık ettik ve o da jinlun satıyo ve dedi ki şu jinlunlar bitsin ben sadece skyteam satacam.. zaten o yarısıomus skytaem de.. bi sorum daha var ank bayisi batuhan abi bana 3 hafta sonra bunnarın yeni versiyonları gelecek dedi. Bole digital gosterge falan varmıs.. bakalım onu bekleyecez ve eger taxit imkanı uyarsa almaya niyetliyim..


1 - Hiç durma, al !

2 - Arkadaşlar bizim 200SM nin avans değerlerini bilen var mı?
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
2
Selam beyler ,

Benim bu internet forum işine pek aklım ermiyor doğrusu. Ama şu kadarını söyleyeyim

www.skyteamcross.com da ben firmayla ilgili bilgileri buldum

bayiler mayiler herşey var istanbul da 6 tane bayileri var ! ! ! !
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
29
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Return

milet bi dönem cok caba harcadım alabilmek için ama
bitakım sebeplerden dolayı olmadı
birde bayilier anlaşmaları kesmiş
şimdi yeni seri modeeler mi ne gelcekmiş öle duydum aslı nedir bunun..!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
29
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar nedir bu skyteam ın akıbeti

yav tekrar bayilikler falan verilcekmi yada nasıl satın alacağız
nerden bulucaz 0 makineler ..?
bilgisi olanlar lütfen belirtsin..!
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Tam da dağa bayıra vurulabilecek bir çinli bulmuştum ki onun da ithalatı durmuş.

Bu makinanın satıldığı zamanki fiyatını bilen var mı?

-------------------------Edit--------------

Birde bu motorların supermotard modeli varmış. Hani şu cadde tekeri takılı olanlar. Acaba aranızda bu motordan kullanan var mı?
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
walla süper motoyu kulllanmadım ama hoşumada gitmedi satılırken 2700 e almıştım şimdi 3500 oldu ithalatın durduğunu nerden öörendiniz ya sadece şuan ellerinde yok jinlun merkezin
 
Katılım
9 Haz 2004
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar, forumu baştan sona okudum bende supermoto olan yol motorundan almak istiyorum bundan önce merak ettiğim bir kaç soru var

1- Motora üzerinde bulunan lastiklerden daha kalın lastikler takmak mümkünmü. yani ön ve arka maşa araları genişmi, boşluk varmı?:silent:

2- Motorla uzun yol yapacağım için egzost gürültüsü insanı perişan ediyor. Yabancı bir forum sitesinde görmüştüm bu tarz 200 lük bir enduro ya bir egzost daha eklemişlerdi performans, titreşim, hararet ve yakıt tüketimi konusunda baya bir artı sağladıgı yazıyordu sizce bu mümkünmü ?(spor motorlar gibi çift taraftanda egzost yapmışlardı):pl:

3- Performans egzostlarını taktırdıgınızda boruyu uzatarak koltugun altından geçirmek mümkünmü (bazı turing ve endurolarda görmüştüm). Motoru arazide yatırdıgımızda egsozt bağlantı yerleri zarar görmemiş olur.:wiinkk:
 

Ozi

Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
21
Skyteam ile uzun yol:( denememekte fayda var

Arkadaşlar motoru alalı 6 ay ve 5000 km oldu çıkarmadığı sorun kalmadı. Deli gibi dün konyadan antalyaya geldim. Şu anda motor subabın ordaki contalardan yağ akıtıyo, arka fren komple iptal hidrolik basmıyo, bütün bakımları tam oldugu halde haftada 2 kere servise tamire gidiyorum. Hemde servise sorarsanız motoru temiz kullandığımı söylediler. O halde bu arızalar neden oluyor?!! Gözüm gibi baktığım arazide hiç kullanmadığım motor dağılıyor Bunları neden anlatıyorum derseniz, Skyteamden uzak durun demeye çalışıyorum. Ayrıca benzer çin malı "cross görüntülü" motorlardanda uzak durun. En iyisi dişinizi biraz sıkıp alabilirseniz daha güvenilir markaları tercih edin
Genelleme ne kadar doğrudur size bırakıyorum ancak Çin malı tavsiye etmem
 
Katılım
9 Haz 2004
Mesajlar
8
arkadaşlar şu sorularıma bir cevap verin lütfen. :pr:

sky team ciler gezmekten foruma giremiyorlar:pr: :p birazda bizim sorulara bakasanız:rendeer:??
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
30
walla skyteam 200 dağda bayırda müthiş benim aldığım motoru biraz revize ettik arkadaş rampadan 7-8 metre yükselip uçtu harika bi şasesi var tabiki çin malı diğer ekipmanları okadar kalite değil ama bu fiyatada bu motor bence en iyisi.. ankara zafer paylaşım için msn : [email protected]
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
30
Ya Aslinda GÜzel Alet St200 DaĞ Bayir Gİdİyo Rampalardan Felan Metre Atliyo BİŞİ Olmuyo Fakat Dedİnİz Gİbİ Bazi Sorunlari Var Mesela Toprak Pİstte İlk DÜŞtÜĞÜmde Gİdon EĞİldİ Fren Pedellari Felan Kirildi Plastİk Aksami Kirildi Aslinda Bİraz Metanetlİ YapilsaymiŞti İyİ MotormuŞtu Ama Şasesİ Çok SaĞlam O Tescİllendİ ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst