Abiler karar verememe sorunu yine hemde bu saat te

Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
CBF 150' yi tavsiye ederim. Yağ yakmasını dert etme, zaten 2.000 km' de bir değiştirmen gerekiyor ki o zamana kadar 100gr eksiltir/eksiltmez.

Bütçeyi yükseltebilirsen yeni bir alternatif ekle derim. CBR 250R, araştır pişman olmazsın :wiinkk::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pulsar 150 alma derim.sıkıntılı cihaz ns200 tamam ama 150 den uzak dur.160 lığı çıktı yenilendi ama onunda fiyatı saçma.cbf 150 al devam diyorum bende şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
[url]https://i.hizliresim.com/oOg587.jpg[/url]


Benim eski makine.

Devri az olduğundan 100km üzerine pek çıkmıyor yani çıkıyor ama da yakıt çok artıyor devir sonlara dayandığı için. O yüzden yavaş bi motosiklet diyebilirim. Enjeksiyonu yok ilk çalıştırmada 3-5 dk tekleme yapıyor. Jikleyi çeksemde tekleme yapıyordu. İlerleyen km lerde yağ yakıyor diye biliyorum.

Benim fikrim bu cbf ler sağlam ve çok rahat bi motosiklet. Bütçeyi az daha arttırıp enjeksiyonlu bi motosiklet aramanı tavsiye ederim.

Ortadaki pembe sıvıyla (galiba ispirto) nereyi temizliyorsun?
 
Katılım
8 Nis 2017
Mesajlar
174
CBF 150' yi tavsiye ederim. Yağ yakmasını dert etme, zaten 2.000 km' de bir değiştirmen gerekiyor ki o zamana kadar 100gr eksiltir/eksiltmez.

Bütçeyi yükseltebilirsen yeni bir alternatif ekle derim. CBR 250R, araştır pişman olmazsın :wiinkk::cat:

Evet 250r mükemmel bir motosiklet ama şu anda benim bütçem ona el vermez malesef

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

pulsar 150 alma derim.sıkıntılı cihaz ns200 tamam ama 150 den uzak dur.160 lığı çıktı yenilendi ama onunda fiyatı saçma.cbf 150 al devam diyorum bende şimdiden hayırlı olsun

Çok teşekkür ederim hocam ☺

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

Aynen temiz bir tane yapıştır gitsin. 2. elde de değer kaybetmez, elinde kalmaz, parçası nerdeyse marketlerde var ve ucuz. Büyük cc motorum olursa ilerde bir tane ben de almayı düşünüyorum sağa sola gitmeye.

Evet bende öyle düşünüyorum çok çok temiz var arkadaşın elinde alıp 10 15bin km tecrübe edinip o sırada para ayarlayıp yazın cc yükseltirim diyorum
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Evet 250r mükemmel bir motosiklet ama şu anda benim bütçem ona el vermez malesef

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-satilik-cbr250-521500502/detay
5500 TL
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ihtiyactan-ihtiyaci-olana-516843855/detay
7200 TL
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ilanin-kalkmasina-son-4-bidaha-satilmayacaktir-504366596/detay
6000 TL

İhtiyaçtan satıyorsa (ki benim CBR' ı o nedenle satmak zorunda kalmıştım, hiçbir sorunu yoktu), bu fiyatlara alabilirsiniz. İnceleyin, araştırın ve çok acele etmeyin derim :cat:

Tabi ki bir CBF 150' yi 2000 TL' den başlayan fiyatlarla da bulma imkanın var, orası da başka konu. Ne olursa olsun ekipman masrafını da düşünmeyi unutma :wiinkk:
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
498
CBF150 ile tam anlattığın şekilde takılıyorum.
Hafta içi hergün işe gidip geliyorum.
Hafta sonları artçılı ve eşyalı kamp atıyorum 150-200km uzaklıklara. (doğal olarak hafta sonları 350-400km yol yapıyorum.)
Sıfır aldım, uzun yolda 100'ü geçmiyorum. (yokuş vs durumlarda 115 e kadar çıkabiliyor ancak çıkmıyorum.)
Damla yağ eksiltmiyor, az yakıyor, memnunum ve öneririm.
 
Katılım
8 Nis 2017
Mesajlar
174
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-satilik-cbr250-521500502/detay
5500 TL
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ihtiyactan-ihtiyaci-olana-516843855/detay
7200 TL
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-son-4-bidaha-satilmayacaktir-504366596/detay
6000 TL

İhtiyaçtan satıyorsa (ki benim CBR' ı o nedenle satmak zorunda kalmıştım, hiçbir sorunu yoktu), bu fiyatlara alabilirsiniz. İnceleyin, araştırın ve çok acele etmeyin derim :cat:

Tabi ki bir CBF 150' yi 2000 TL' den başlayan fiyatlarla da bulma imkanın var, orası da başka konu. Ne olursa olsun ekipman masrafını da düşünmeyi unutma :wiinkk:

İşte ter temiz bi cbf var aklımı o çeliyor 250r dan sonra cbr125 lere baktım neredeyse aynı dedim ne oluyor o 5.500 diyen hırsızlıktır büyük ihtimalle aramadım bile 6bin olanın çok masrafı var 😅 buldukça bunuyorum sanırım 😂😂😂

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------

CBF150 ile tam anlattığın şekilde takılıyorum.
Hafta içi hergün işe gidip geliyorum.
Hafta sonları artçılı ve eşyalı kamp atıyorum 150-200km uzaklıklara. (doğal olarak hafta sonları 350-400km yol yapıyorum.)
Sıfır aldım, uzun yolda 100'ü geçmiyorum. (yokuş vs durumlarda 115 e kadar çıkabiliyor ancak çıkmıyorum.)
Damla yağ eksiltmiyor, az yakıyor, memnunum ve öneririm.

İşte aradığım kullanıcı şimdi şunu sorayım dağlara çıkarken artçılı ve yüklü torku yetip artçılı ve yüklü şekilde çekebiliyor mu? Artçılı ve yüklü şekilde düz yolda kaç km hızla gide biliyor ? Kaç km oldu motorunuz acaba?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bende cbf150:cat: alacaktım fakat istanbul'da bir koşturmaca, akşam mahmutbey gişelerden geçmek, arkanda çakarlı sirenli görevli olmayan bir sürü dürzü olunca mecburen pulsar 200'e karar kıldım. Ha şimdiki aklım olsa kesinlikle biraz daha borca girip yada daha büyük yaşı olan bir Honda alırdım.

NOT: Evet Honda fanıyım. Honda'nın ürünlerini daha güzel ve çekici buluyorum kendi şahsıma.:bounce: Lakin Honda güzel evlenilecek bir hatun ise Kawasaki; Peri ülkesinin nadide prensesi'dir.:rendeer: Hayaller Madrid, gerçekler Mardin :p
 
Katılım
8 Nis 2017
Mesajlar
174
Bende cbf150:cat: alacaktım fakat istanbul'da bir koşturmaca, akşam mahmutbey gişelerden geçmek, arkanda çakarlı sirenli görevli olmayan bir sürü dürzü olunca mecburen pulsar 200'e karar kıldım. Ha şimdiki aklım olsa kesinlikle biraz daha borca girip yada daha büyük yaşı olan bir Honda alırdım.

NOT: Evet Honda fanıyım. Honda'nın ürünlerini daha güzel ve çekici buluyorum kendi şahsıma.:bounce: Lakin Honda güzel evlenilecek bir hatun ise Kawasaki; Peri ülkesinin nadide prensesi'dir.:rendeer: Hayaller Madrid, gerçekler Mardin :p
Ya ben öyle böyle zar zor paramı biriktirdim, kredi kartlarına da 1000tl borç yapacağım. nakit avans çekerek ve 5000tl ye tamamlayacağım 5001tl dese alamam yani şu anda durumum o. çünkü daha sigortası olacak noter masrafı olacak olacakta olacak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst