selam arkadaşlar, yeni başlayan birine hangi modeli önerirsiniz?

Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Aynen olcaycim ilk geldigimde bana da kimse inanmamisti :)
Merhaba ruzgar kizi bende kadin motorcuyum öncelikle hoşgeldin:) yardimci olabilcegim bir konu var ise ayrica özelden de yazabilirsin,
Mt sitesinde bir cok bilgiyi bulabilirsin,
Iyi forumlar dilerim


AAA ben sana inanmistim aslında :) hatirla sevgili, o eski günleri :flower:
 
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
1
bende o yüzden sordum belirlediğim motoru canlı görüp binip bakabileceğim yer olarak. biliyorum ama maddi açıdan düşünmek sonraki iş benim için. sürüş eğitmeni için üye oldum aslında:) hem de biraz bilgi edinim diye
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
bende o yüzden sordum belirlediğim motoru canlı görüp binip bakabileceğim yer olarak. biliyorum ama maddi açıdan düşünmek sonraki iş benim için. sürüş eğitmeni için üye oldum aslında:) hem de biraz bilgi edinim diye

Belirlediğin model için bayisine gitmen gerekli, ya da ikinci el satan birine çok da zahmet vermeden gidip bakabilirsin.
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Msx bakabilirsiniz. Benim kız arkadaşım motor istese sanırım msx alırdım.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Kıymetli 2. Kübra Hanım Kızım diyordum ki vaz geçtim Sana Rüzgar Kızım diye hitap edeceğim. Aksi halde
Kübraların karışması söz konusu. Benim iki tane kız evladım var, biri 35 diğeri 32 yaşında . Bu yüzden
kızım dediğim için kızmayacağını ümid ediyorum . Şimdi ben senin yerinde olsam acele etmezdim . Bir ay
sonra { 22-23-24-25 şubat 2018 } tarihli motosiklet fuarına biletimi alır , orada yeni modelleri de görerek , aklıma azıcık bile olsa yatan motorun üzerine binerdim . O şekilde bütün motorları denedikten
sonra atıyorum 3 tanesini beğenir , sonra eleye eleye rakamı bire düşürürdüm, Hoşgeldin. Selamlar.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Bak bu fuar işini Ali abi hariç hiçbirimizin aklına gelmedi :)
 
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
1
şerif abi teşekkür ederim istatistiğin için, dün tanışma vardı keşke gelseydin bizzat tanışşaydık,sanırım bundan sonra formda hep beraberiz :)öpüyorum ellerinden abi

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------

ali abi teşekkür ederim. fuara gidemeyeceğim ama motorumu buldum :)
 
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
1
çok rica ederim sayfa sizin buyrun :) uyarı da bence mantıklı laylaylom yapma yeri değil burası :) azıcık hoşgörü yahu

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------

teşekkür ederim henüz almadım, duke 200cc almaya karar verdim
 
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
1
bayan olduğumu söylememin amacı önereceğiniz motoru ona gör göz önünde bulundurmanız için, bunu belirttiğim ve motor önerisi için başlık açtığım için troll özelliklerini sergiliyor olmam da ilginç doğrusu. öyle olduğumu düşünüyorsanız cevap vermezsiniz , fikirlerinizi moderatörlere özelden iletirsinız
 
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
1
haha. ataların bu sayade newtondan önce yerçekimini nasıl bulamamış şaşkınım doğrusu. Bilmiyoruz ve insan gibi soru soruyoruz aynı şekilde cevap veremeyeceksiniz başlığı meşgul etmeyin, ayrıca bir şeyler söylemeye kalkışmadan önce konuşmaların tamamını okursanız cümle kurma yetisine sahip olursunuz. dünkü tanışma toplantısında bizzat bulundum birader değilim ben bayanım biraz saygılı olun

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

teşekkür ederim. inşallah ::)
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
İlk olarak hoşgeldiniz rüzgar hanım. Duke serisini bende öneririm.

İkinci olarak o cg turgetson çıkmadımı çok mrk ettim şimdi :)
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
10.000 tl paran varsa bu devirde kimseye söyleme nazar değer :bounce:

cbf 150 al.

kurye motoru diyerek tipsiz diyerek küçümseme.

bi hanım kardeşimizi yalovada cbf 150 kullanırken gördüm.

en baba goldwing den gs den bile havalı duruyordu.

parçası ucuz kullanımı kolay.
 
Katılım
18 Ocak 2018
Mesajlar
1
Evet başlık fazlasıyla amacından saptı, iyi dilek ve güzel tavsiyelerinize teşekkür ediyor, konuşmanızı özelden yapmanızı rica ediyorum.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Konu dışı mesajlar silinmiştir, başlık sahibinin anlayışı için teşekkürler.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Motosiklet tavsiyesi istenen başlıkta dönen boş muhabbete bak. Tavsiye veren oldu mu arada merak ettim ?

Tavsiye konusuna gelirsek, kazık yemek istemiyorsan Japon alma, ikinci el alma. Ya CFMoto 150NK al ya da bekle TVS Apache RTR 200, Hero Hunk 200R'den birini al. Titreşimli iseler bunları da alma. Benelli BN125 de alınabilir. Kendime alacak olsam böyle alırdım.

Bu arada bütçe ne kadar ?
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
normalde fetö'den girip dış mihraklar'dan çıkmamız gerekirdi fakat; ortama bayan girince hepiniz "bu arada bora ben" moduna geçtiniz hergeleler sizi.
 
Katılım
22 Ağu 2017
Mesajlar
125
Merak ettıgım nıcın duke 200 almaya karar verdınız.Sonraki yenı motor alacak kisilerde bu konuyu ve mesajları elbet okuyacaktır.Bu yuzden tercıh etme sebebınızı,gordugunuz farkı da soylersenız dıger kısılere de yardımcı olursunuz bir yandan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst