Çanta Altlığı Arıyorum

Katılım
26 Ara 2017
Mesajlar
6
Arkadaşlar merhaba;
Resimde koyu olarak görünen çanta altlığını arıyorum. İlla aynısı olması gerekmiyor. üç beş santim derinliği olsa ve ortasında seleden sağa sola kaymaması için hafif bir bombesi olsa yeterli. Tercihen sert plastik. Fotoğrafta görülen çanta yaklaşık 1500 lira civarı. Bu altlığı motorsiklete sabitleyip sırt çantamı yada benzer bir çantayı koymak için kullanacağım. bir nevi arka selenin üzerine çanta taşıyıcı sehpa olarak kullanacağım. Saçmalamak serbest :)
m2qOVV.jpg
 
Katılım
26 Ara 2017
Mesajlar
6
Hocam valla bir plastik ve sırt çantasından hallice olan bir kuyruk çantasına 1500 liralar vermek zoruma gidiyor. Alternatif çözüm arıyoruz böylece
 
Katılım
26 Ara 2017
Mesajlar
6
Çantanın altına sert bir zemin koymak istiyorum. Sağa sola kaynaması için virajlarda. Çantanın sağından solundan ıvır zıvırlar sarkmaması için
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Çantanın altına sert bir zemin koymak istiyorum. Sağa sola kaynaması için virajlarda. Çantanın sağından solundan ıvır zıvırlar sarkmaması için

1500tl mi? Yuhhh demek istiyorum ama sizlere ayıp olur diye demiyorum. Bunun yerine müsadenizle "oha" demek istiyorum :)

Sorunun çözümüne gelirsek o şekilde hazır satılan ucuz birşey bulman biraz zor. Plastikten bulman daha zor çünkü o ebatta enjeksiyon kalıpla yapılması falan büyük masraf.

Büyük plastik malzemeden cncde işletsen oda çok masraflı olur ve kimse uğraşmak istemez. Ahşaptan imal ettirsen ağır olur, ince yaptırsan kırılır falan, yine zor.

Ancak fiber işiyle uğraşan birini bulursan senin motoruna ve koyacağın çanta ebatına göre kalıp alıp benzer bir şey yaptırabilirsin diye düşünüyorum. Baya da sağlam olur ama fiyat olarak ne tutar pek emin değilim, fiber malzeme imalatıyla uğraşan birilerini bulup sorman gerek.
 
Katılım
26 Ara 2017
Mesajlar
6
1500tl mi? Yuhhh demek istiyorum ama sizlere ayıp olur diye demiyorum. Bunun yerine müsadenizle "oha" demek istiyorum :)

Sorunun çözümüne gelirsek o şekilde hazır satılan ucuz birşey bulman biraz zor. Plastikten bulman daha zor çünkü o ebatta enjeksiyon kalıpla yapılması falan büyük masraf.

Büyük plastik malzemeden cncde işletsen oda çok masraflı olur ve kimse uğraşmak istemez. Ahşaptan imal ettirsen ağır olur, ince yaptırsan kırılır falan, yine zor.

Ancak fiber işiyle uğraşan birini bulursan senin motoruna ve koyacağın çanta ebatına göre kalıp alıp benzer bir şey yaptırabilirsin diye düşünüyorum. Baya da sağlam olur ama fiyat olarak ne tutar pek emin değilim, fiber malzeme imalatıyla uğraşan birilerini bulup sorman gerek.

aynen o çantanın fiyatı 1580 lira. en uygunu 1500 lira. aslında aklıma birşey geliyor ama altına bombeyi nasıl yaparım onu bulamadım. kedi köpek taşıma çantaları var onların altı aradığım şeye yakın ama onu seleye sabitleme işi nasıl olacak. arka selenin geldiği yer biraz içe bombeli olmalı ki virajlarda sağa sola kaymasın. aramaya devam :) bulursam ilk sizin haberiniz olacak. demirden çok rahat bir tasarım yaparım ama güvenli olmaz yan yatma düşme ya da çarpma anında problem çıkar.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
2011 yılında eski işyerimize dağıtımlarda kullanılmak üzere Honda psi 150 aldık. Aynı gün Çin malı 45 litrelik bir topcaseyi üstüne taktık. Çantanın
üzerinde - maximum weight 5 kg - diye yazmış çinli. Bizler her şeyi üreticisinden daha çok biliyoruz ya . 3 gün sonra 5 litrelik topcase e doldurdum 20 kilo yükü. Çıktım Gemlik yoluna . 15 kiloyu Gemlik'te teslim ettim . Çantada kaldı 5 kilo istikamet Kurşunlu. Kaldı Kurşunlu'ya 2-3 km bir kasisten geçerken topcase koptu gitti. Plastik alt tabla 20 kiloyu taşımadı. Tarlanın içinde buldum topcasei. Bağladım iple motorun üzerine , getirdim Bursa'ya .
Kırılan plastik alt tablanın benzerini 10 mm kontraplaktan yaptım . Bu gün aynı topcase i o benim yaptığım kontra plak tablayla kullanıyorlar. İnsan
yeter ki yapmak istesin , çare çok. Selamlar.
 
Katılım
26 Ara 2017
Mesajlar
6
2011 yılında eski işyerimize dağıtımlarda kullanılmak üzere Honda psi 150 aldık. Aynı gün Çin malı 45 litrelik bir topcaseyi üstüne taktık. Çantanın
üzerinde - maximum weight 5 kg - diye yazmış çinli. Bizler her şeyi üreticisinden daha çok biliyoruz ya . 3 gün sonra 5 litrelik topcase e doldurdum 20 kilo yükü. Çıktım Gemlik yoluna . 15 kiloyu Gemlik'te teslim ettim . Çantada kaldı 5 kilo istikamet Kurşunlu. Kaldı Kurşunlu'ya 2-3 km bir kasisten geçerken topcase koptu gitti. Plastik alt tabla 20 kiloyu taşımadı. Tarlanın içinde buldum topcasei. Bağladım iple motorun üzerine , getirdim Bursa'ya .
Kırılan plastik alt tablanın benzerini 10 mm kontraplaktan yaptım . Bu gün aynı topcase i o benim yaptığım kontra plak tablayla kullanıyorlar. İnsan
yeter ki yapmak istesin , çare çok. Selamlar.

aynen yapmak istedikten sonra olur. Tabi ki orjinali kullanmak ideali ama bunu insan kullanacak arkadaş, tamam motorumuz var ama bir çantaya da 1500 lira vermek oha diyesim geliyor. fiyat performans önemli. neyse acele yok elbet bir fikir bulacağız. elbet bir çözümü vardır :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst