Honda bu ay zam yapmadı, tebrik etmek gerek kendilerini :)

Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
114
2018 zamları yapıldı ( Suzuki,Yamaha,Bajaj v.b.) Honda'dan ses soluk yok inşallah çıkmaz şu saatten sonra :)

yalnız düştüğümüz duruma bakın zam yapmadılar diye şaşırır hale geldik artık motosiklet camiası olarak zam kelimesine o kadar alıştırıldık ki yeni bir ay başlangıcında zam gelmeyince vaay bu ay zam yok diyoruz ::facepalm::

Motosiklet piyasası öldü millette alım gücü kalmadı 250cc motosiklet olmuş 26 - 27 TL kim nasıl alacak ?

Herkes elindekinin kıymetini bilsin.
 
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
282
Yaz gelsin fiyatları görecez.


30 bin tl ye 250cc alıcaz.

2019(vatandaşımız 42 ay asgari ücretiyle kuba alabiliyor)
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Yapsın yapsın hondada yapsın. 2011 yılında bayiide 0 km fiyatı 1700 tl olan motoru 7 yaşında 10 bine satıcam yaz gelsin :p
 
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
2008-2009 senelerinde 18-25 bin'lere 600rr'lar vardı yani şimdi bakıyoruz 18-25 bin TL'ye alabileceğin en yüksek motor :D r25 :D
Gene o zamanların Kral alt sınıf motoru olan kuryelerin bir numarası yamaha ybrsıfırı o zmanlar 3000 TL civarıydı yanlış hatırlamıyorsam eğer biz 2007 YAMAHA YBR'mizi üzülerek satmıştık 2000 TL'ye şu andaysa sıfırı 10.000TL
Aynı şekilde PULSAR200NS belki bu kadar eski değil ama ilk çıktığı zamanki fiyatından çok bi zaman geçmemesine karşılık olarak çok büyük fark olduğu kesin neredeyse 2 katına ulaştı...

Paranın değerimi düşüyor ? birileri bizi düdüklüyormu ? bu iki soruyuda biliyoruz bilmemezlikten geliyoruz :)
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Yapar yahu :) Acele ettirmeyin, panik olup fazladan sıfır filan koymasınlar :) Sonra geri de çekemezler :)
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
114
Türk Lirasının alım gücü yok paramızın değeri kalmadı artık maalesef ki bu yüzden yabancı para birimleriyle ticareti yapılan her ürün bize pahalı geliyor. Bir ülke üretemiyorsa batmaya mahkümdur.
 
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
Motor fiyatlarının neredeyse yarısı vergi zaten yani o yüzden üretici firmalara pek birşey söylemek gelmiyor içimden aslında buraya yazıcak çok güzel bir söz var seneler önce KÖPRÜ filiminde VALİ'nin yaptığı bir konuşmada geçiyor ama ayıb olur :)
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
114
Ahaha :queen: gelsin gelsin onsuz olmaz tadı çıkmıyor arkadaşlarına ayak uydursun biraz ya ayıp oluyor elalemin çocukları zamlarını yaptı bizim ki yapmadı :queen:
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Özellikle 250 cc ve aşağısında vergi payı çok fazla diyemeyiz bence. Şu an bütün vergileri kaldırsak R25 yine 20 bin ₺ nin üzerinde olacak mesela. Parada değer kalmadı. Ben ay sonra Erasmus a gidiyorum. Ailenin yollayacağı 1 aylık masraf parasına bir hafta geçinebilecek miyim kara kara düşünüyorum.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
ben bu zam tepkilerinde adresin yanlış olduğunu düşünüyorum , konunun muhatabı markalar değil , türk lirasının değerini yitirmesine sebep olanlardır.
Honda tabiki zam yapacak ,

Gayet normal , lütfen döviz-türk lirası kurlarını takip edin , firmaların kabahati yok....
Hayallerin hayal olarak kalması haraç gibi vergi toplayan devletin suçudur ,
Almak istediğiniz motosikletlerin yurtdışı fiyatlarını mutlaka kontrol edin , o ülkelerdeki asgari ücretlerle olan oranını kıyaslayın belki o zaman anlarsınız ne kadar kötü durumda olduğumuzu ....
 
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
282
Özellikle 250 cc ve aşağısında vergi payı çok fazla diyemeyiz bence. Şu an bütün vergileri kaldırsak R25 yine 20 bin ₺ nin üzerinde olacak mesela. Parada değer kalmadı. Ben ay sonra Erasmus a gidiyorum. Ailenin yollayacağı 1 aylık masraf parasına bir hafta geçinebilecek miyim kara kara düşünüyorum.

Ben senin yerinde olsam orda partime iş bulurum aileni geçindirirsin ;)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
1460559532resim.jpg
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Ben senin yerinde olsam orda partime iş bulurum aileni geçindirirsin ;)

Zaten yazdığım durum olayın vahametini belirtme amaçlıydı. Yanlış bilmiyorsam part time çalışma iznim olacak. Umarım iş bulabilirim. Güzel bir set ekipman bile dizerim dönerken iş bulursam :)
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Acele etmeye gerek yok yapmıyorsa vardır bir bildiği bir seferde geçirmeyi planlıyorlar :) Türk Lirası değer kaybettikçe zamlar bizlere girecektir.
 
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
645
Yaz gelince dolar ve euro düşecek. Ne kadar düşer bilmiyorum fakat TL değeri artacak. Motosiklet firmaları iyi takip etsin sıfır fiyatları geri çekecek. Şimdi zam yapanların elinde patlayacak vaziyet alın.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Ya hala honda yamaha zam yaptı yapmadı kavgası birader senin yediğin ekmek bile zamlanmış dövizin fırlamış vergin arttırılmış yamaha kötü honda kaka..
 
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
645
Gecen yıl ekmek 75 kuruş du yıl sonu 90 kuruş oldu. R25 1375 gibi bişeydi geçen yıl baslagıcta, şimdi iki katına yaklaştı. Sadece r25 değil aynı katagorideki diğer japonlarda r25 i takip ediyor. Bugün piyasayı en çok yamaha yükseltmiştir. Tm dolar yükseldi eyvallah. Bu fiyatlar kabul edilemez.
.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birtek motosikletlere mi geliyor ? Yiyecek , içecek , kozmetik , otomobil ... Çoğu şeye zam geliyor fakat biz motosiklete ilgi ve alakamızdan dolayı bir tek motosiklete yapılan zammı görüyoruz :D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Zaten yazdığım durum olayın vahametini belirtme amaçlıydı. Yanlış bilmiyorsam part time çalışma iznim olacak. Umarım iş bulabilirim. Güzel bir set ekipman bile dizerim dönerken iş bulursam :)

İmkan bulursan bence hiç dönme.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst