Yerli MOTOSİKLET Oyunumuz Çıkıyor

İşletim sisteminiz?


  • Kullanılan toplam oy
    73
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Coretex a9 açmadı oyun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam maaliyet konularına takıldım, bu oyun için 1 japon scooter maaliyeti mi oldu yani? Oyunu küçümsediğim için söylemiyorum fakat asset storedan en fazla(imkansız ama) 100 dolar harcanıp, 3 5 script ekledikten sonra bu tarz oyunlar yapılabilmekte. (Ya da 100dolara herhangi bir tasarımcı bu tasarımları yapabilir)


Eğer bu kadar fazla maaliyetiniz varsa, ben sizin için bu tür oyunları her hafta çinli scooter fiyatına yapabilirim :cat:


Ayrıca multiplayer hakkında da bilgim var, mesleğim zaten Yazılım mühendisliği. Şirkette de, üniversite yıllarında da, Unity ve Unreal oyun motorlarını kullandım.

Ayrıca yine, özel olarak istediğiniz mobil oyunlarda freelancer iş yapabilirim.

İyi çalışmalar.

Bu eski konu üste çıkmasın diye bu son mesajım olsun ve size özelden mesaj gönderiyorum.
 
Katılım
2 Nis 2017
Mesajlar
320
Motosikleti
Harley-Davidson CVO Road King / Honda Shadow VT 750 C4
Öncelikle tabii ki ellerinize sağlık, ancak Unity kullanarak 3 boyutlu daha güzel görsellere sahip bir versiyon yapsaydınız keşke, 2 boyutlu olunca biraz retro olmuş haliyle.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
LOr6VZ.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
165
299 gidip kendi canımızı geçtik, milletin canını tehlikeye atabiliyor muyuz ÖZEL OTOYOLDA :D

The bomb has been planted.
 
Katılım
17 Nis 2017
Mesajlar
52
Hocam oyun unity demiştiniz. Bu animate değil mi ?
Oyun hakkında yorum yapıcak olursam. Oyun az parametreli basit, güzel ve zevkli bir oyuna benziyor. Yalnız level sistemi yapsaydınız. Oyuna on küsür harita koysaydınız. Her haritada 50 puan yaptıktan sonra diğer levela atlasak daha güzel olurdu. Böyle biraz basit kaçmış gibi :p
Elinize sağlık ama başarılı oyun. 3 boyuta girecekseniz ekipte eksik var ise dahil olmak isterim. :)
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Yaklaşık 1 dakika içinde oyunu telefonuma yükledim, oynadım ve sildim. Tamam kaliteli bir şey yapmaya imkanınız yok ama en azından pisti büyük yapsaydınız yahu. Arabayla motosiklet fırıldak gibi dönüyorlar pistte. Takip etmeye çalışmanın hiçbir keyifli yanı yok. Aşağıda resmini koyduğum geçen yüzyıldan kalma atari oyunu sizin 2017 yılında yaptığınız oyundan yüz kat eğlencelidir.

excitebike_bfpizc.png
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
ben begendim..fikir olarak diger oyunlardan farklı.ama saatlerimi bu oyunda gecirebilirmiyim orasi soru isareti.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle tabii ki ellerinize sağlık, ancak Unity kullanarak 3 boyutlu daha güzel görsellere sahip bir versiyon yapsaydınız keşke, 2 boyutlu olunca biraz retro olmuş haliyle.

3 boyutlu oyunlar cidden maliyetli ve baya zaman istiyor. Şuan bir projeyi tamamlamaya çalışıyoruz muhtemelen 1 aya kadar bitmiş olacaktır %10 luk kısmı. O zaman yayına sokacağız ondan sonra 3 boyutlu oyun için başlangıç yapacağız. Çünkü bu işler tek başına olmuyor :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------

indirdim bakalım nasılmış

Basit olsa da çoğu kişi beğendi. Ben dahi yaptık diye söylemiyorum bir çok 3d oyundan daha çok oynanabilirliği var.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Yaklaşık 1 dakika içinde oyunu telefonuma yükledim, oynadım ve sildim. Tamam kaliteli bir şey yapmaya imkanınız yok ama en azından pisti büyük yapsaydınız yahu. Arabayla motosiklet fırıldak gibi dönüyorlar pistte. Takip etmeye çalışmanın hiçbir keyifli yanı yok. Aşağıda resmini koyduğum geçen yüzyıldan kalma atari oyunu sizin 2017 yılında yaptığınız oyundan yüz kat eğlencelidir.

http://res.cloudinary.com/nerd-appropriate/image/upload/v1434340004/excitebike_bfpizc.png

bu motor oyununu çok oynardım ben,

nekketsu soccer oynardım en çok

atari oyunları çok zevkliydi.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
3 boyutlu oyunlar cidden maliyetli ve baya zaman istiyor. Şuan bir projeyi tamamlamaya çalışıyoruz muhtemelen 1 aya kadar bitmiş olacaktır %10 luk kısmı. O zaman yayına sokacağız ondan sonra 3 boyutlu oyun için başlangıç yapacağız. Çünkü bu işler tek başına olmuyor :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------



Basit olsa da çoğu kişi beğendi. Ben dahi yaptık diye söylemiyorum bir çok 3d oyundan daha çok oynanabilirliği var.

Bir tasarimci olarak en azindan deneyip gerceklestirmis olmaniza cok sevindim. Buradaki geri donuslere kulak asmayin, yarin cok daha iyisini yaptiginizda bile yerin dibine sokacak bolca insan olacaktir.

Benim sahsi tavsiyem vaktiniz oldugunda arayuzu ve grafikleri gelistirip ingilizce olarak piyasaya surmeniz. Yerli ve turkce seyler ulkemizde saygi goren seyler degil. Tam tersi kimin yaptigi bilinmeyen, hatta bak avrupali yapmis galiba dedirten seyler ragbet goruyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam oyun unity demiştiniz. Bu animate değil mi ?
Oyun hakkında yorum yapıcak olursam. Oyun az parametreli basit, güzel ve zevkli bir oyuna benziyor. Yalnız level sistemi yapsaydınız. Oyuna on küsür harita koysaydınız. Her haritada 50 puan yaptıktan sonra diğer levela atlasak daha güzel olurdu. Böyle biraz basit kaçmış gibi :p
Elinize sağlık ama başarılı oyun. 3 boyuta girecekseniz ekipte eksik var ise dahil olmak isterim. :)

Yok oyun unity ile yapıldı. Harita vs gelecek güncellemelerle yapmayı düşünüyoruz ancak ilk önceliğim 3 boyutlu her türlü motosiklet kategorisi olan sadece multiplayer oynanan bir oyun yapmak. Racingci racing seçip otoban veya pistte gazlayacak, endurocular off-road, arazi sürüşleri yapacak gibi... Ama oda içinde bir çok insan olacak veya odayı açan kaç kişi girebilir diye sınırlandırıcak. Oynama süresine göre yeni motosiklet modelleri vs açılacak. Hızı, freni vs değişik olan. Bu tamamen yapılabilir bir proje ancak cidden para dökmek lazım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben begendim..fikir olarak diger oyunlardan farklı.ama saatlerimi bu oyunda gecirebilirmiyim orasi soru isareti.

Saatlerce oynatmaz tabi ki ancak öyle ayak üstü zevk verecek bir şey yapmaya çalıştık. İnanın para olsa çok güzel şeyler yapılabilir. Çünkü ekip lazım bu iş için.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaklaşık 1 dakika içinde oyunu telefonuma yükledim, oynadım ve sildim. Tamam kaliteli bir şey yapmaya imkanınız yok ama en azından pisti büyük yapsaydınız yahu. Arabayla motosiklet fırıldak gibi dönüyorlar pistte. Takip etmeye çalışmanın hiçbir keyifli yanı yok. Aşağıda resmini koyduğum geçen yüzyıldan kalma atari oyunu sizin 2017 yılında yaptığınız oyundan yüz kat eğlencelidir.

http://res.cloudinary.com/nerd-appropriate/image/upload/v1434340004/excitebike_bfpizc.png

Bu oyunu bende çok oynardım lakin bu oyunu yapanlar şuan ride gibi oyunu yapanlar oldu. Benim kapasitem bu oyunun üstünde ancak maliyet ve zaman olayı var. Şuan daha yararlı projeler peşindeyim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir tasarimci olarak en azindan deneyip gerceklestirmis olmaniza cok sevindim. Buradaki geri donuslere kulak asmayin, yarin cok daha iyisini yaptiginizda bile yerin dibine sokacak bolca insan olacaktir.

Benim sahsi tavsiyem vaktiniz oldugunda arayuzu ve grafikleri gelistirip ingilizce olarak piyasaya surmeniz. Yerli ve turkce seyler ulkemizde saygi goren seyler degil. Tam tersi kimin yaptigi bilinmeyen, hatta bak avrupali yapmis galiba dedirten seyler ragbet goruyor.

Maalesef ne yaparsan yap illa taşlanıyorsun :) Bunun nedenini hala anlamıyorum. Gelecek oyunları çift dil yapmayı düşünüyoruz. Kesinlikle internet sektöründe Türkçe dil sonları oynuyor.

Öncelikle tabii ki ellerinize sağlık, ancak Unity kullanarak 3 boyutlu daha güzel görsellere sahip bir versiyon yapsaydınız keşke, 2 boyutlu olunca biraz retro olmuş haliyle.
Maddi imkan olsa inan yapması çok zor değil ancak oyundan bizim ülkemizde maliyetini bile çıkarmak çok zor. Zevkine yapılırsa yapılıyor ingilizce olmadığı sürece TR tamamen hobi veya zevk diye geçer. Bakalım zaman ne gösterecek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst