Yerli MOTOSİKLET Oyunumuz Çıkıyor

İşletim sisteminiz?


  • Kullanılan toplam oy
    73
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Müdür hayalet gibi şeyi alıp hizlandim 2 kere arabanın içinden geçti haberin olsun . Gerçi beta düzelir zamanla
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Müdür hayalet gibi şeyi alıp hizlandim 2 kere arabanın içinden geçti haberin olsun . Gerçi beta düzelir zamanla

Onun özelliği o :) Hayalet oluyorsun ve içlerinden geçiyorsun yoksa oyunda kimse yüksek skor yapamaz. 30 dan sonra 5 araç oluyor pistte
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Daha ps4 deki valentino rossi oyununu beceremiyorum. Neden hep sonuncu oluyorum. Çok mu beceriksizim :-(
 
Katılım
14 Eyl 2017
Mesajlar
30
Sürekli güncelleme gelir yeni yeni şeyler eklenirse dahada çok tutulacağını umuyorum
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
626
Riskli sürüşü özendiriyorsa bence hiç oynamayalım. Yanlış anlamayın ama bu hayatta oyunun gazına gelip(oyun yüzünden başına iş gelip) ölen çok kişi biliyorum. Güvenliği ön plana çıkaran bi oyun olsun derim. Motoru nasıl kullanıcam diyen gençlere en azından tecrübe kazandıracak tipte bişi olsun derim. Teşekkürler yinede emekleriniz ve Türk oyun dünyasına katkınız için.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sürekli güncelleme gelir yeni yeni şeyler eklenirse dahada çok tutulacağını umuyorum

Güncelleme şuan kısıtlı olsa da güzel fikirler olursa yapılabilir. Maddi imkan veya sponsor bulursak 3D oyunlar yapmak çok zor değil. İnanın şu basit gözüken oyunun maliyeti Japon Scooter aldırır. Ben motocross'u çok seviyorum ve bu tarz arazi sürüşü yapılabilen multiplayer oyun yapmayı planlıyorum. Tabi ekip ve yazılım maliyetlerini düşününce biraz zor gözükse de olacağına inanıyorum. Önceliğim bir ekipman projesi hakkında. Herkesin işine yarayacak bir projeyi 1 aya kadar duyurmuş olacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Riskli sürüşü özendiriyorsa bence hiç oynamayalım. Yanlış anlamayın ama bu hayatta oyunun gazına gelip(oyun yüzünden başına iş gelip) ölen çok kişi biliyorum. Güvenliği ön plana çıkaran bi oyun olsun derim. Motoru nasıl kullanıcam diyen gençlere en azından tecrübe kazandıracak tipte bişi olsun derim. Teşekkürler yinede emekleriniz ve Türk oyun dünyasına katkınız için.

Riskli sürüşe hiç özendirmemekte. Aksine diğer aracı takip edip son anda şerit değiştirdiğinde sizin de şerit değiştirmeniz gerekiyor. Makas atıp, puan alınan oyunlardan değil yani :) Çok teşekkürler.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
hayırlısı olsun fakat unity oyun motorunu hiç sevmem nerede optimizasyon özürlü oyun varsa arkasında unity çıkıyor 20 çekirdek gpu lu telefonum var ve çok saçma oyun kasıyor :) source motoru çok iyi bu konuda
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısı olsun fakat unity oyun motorunu hiç sevmem nerede optimizasyon özürlü oyun varsa arkasında unity çıkıyor 20 çekirdek gpu lu telefonum var ve çok saçma oyun kasıyor :) source motoru çok iyi bu konuda

Kullandığınız telefon nedir? Ayrıca bizim oyunumuz sizin telefonunuzda kasıyor mu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s8+ bu arada sizin oyunu kastetmedim diğer unity ile yapılan bazı oyunlar deli takılmalar mevcut :)

Bende de benzer seviyede bir telefon var dediğiniz hatalara katılıyorum. Anlam verilmeyecek basitlikteki oyunlar dahi kasabiliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------

fhghjoıkfjghoıfjghoıf beyler neler diyorsunuz ne kol çıkarması :D

Onuda ilerleyen zamanlarda güncelleme ile getireceğiz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

Yanan sağ bacak bilem var :D

Olan şeyler dışında bir şey mi yazmışız da önceki konuları açıyorsunuz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nasıl oynamıyor, hayalet ne işe yarar, amaç nedir, kısa bi "tutorial" kısmı olursa faydalı olabilir...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nasıl oynamıyor, hayalet ne işe yarar, amaç nedir, kısa bi "tutorial" kısmı olursa faydalı olabilir...

Yeni bir konu açmadım diğer konular yüzünden, alttaki videoda her şeyi açıklamaya çalıştım.

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yerli Mobil Oyunumuz "MOTO REFLEKS" Yayında

Merhaba arkadaşlar

Önceki konuda oyunumuz çıkacak gibi konu açmıştım ancak konu düzenlenemediği için ve oyunumuz çıktıktan sonra yeni konu açmak yerine yorumlardan dolayı yazdıklarım konu altlarında kaldı. Bu yüzden çok görülmemiş ve ne zaman çıkacak gibi mesajlar geldi. Bunun üzerine bu yeni konuyu açıyorum ve nasıl oynanır, nedir ne değildir gibi video anlatımı da ekliyorum.

Oyun linki: https://goo.gl/eYkp7P

Tanıtım Videosu

Maddi olarak sponsor bulunursa 15.000 TL civarı 3 boyutlu bir oyun yapılabilir. Motokrosu çok seviyorum ve kullandığım Special KX-250F'in 12:1 ölçeklisini 0 dan çizerek boş bir arazi haritasında serbest sürülebilir, yarış ve çevrimiçi oynanabilen bir oyun yapmak istiyorum. Umarım ilerleyen zamanlarda olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2016
Mesajlar
150
Hocam maaliyet konularına takıldım, bu oyun için 1 japon scooter maaliyeti mi oldu yani? Oyunu küçümsediğim için söylemiyorum fakat asset storedan en fazla(imkansız ama) 100 dolar harcanıp, 3 5 script ekledikten sonra bu tarz oyunlar yapılabilmekte. (Ya da 100dolara herhangi bir tasarımcı bu tasarımları yapabilir)


Eğer bu kadar fazla maaliyetiniz varsa, ben sizin için bu tür oyunları her hafta çinli scooter fiyatına yapabilirim :cat:


Ayrıca multiplayer hakkında da bilgim var, mesleğim zaten Yazılım mühendisliği. Şirkette de, üniversite yıllarında da, Unity ve Unreal oyun motorlarını kullandım.

Ayrıca yine, özel olarak istediğiniz mobil oyunlarda freelancer iş yapabilirim.

İyi çalışmalar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst