Yerli MOTOSİKLET Oyunumuz Çıkıyor

İşletim sisteminiz?


  • Kullanılan toplam oy
    73
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba gençler

Bu haberi forumda paylaşmak istedim. Unity ile geliştirdiğimiz basit ancak çok zevkli bir oyun yaptık. Oyun tamamen el, göz koordinasyonunu geliştirecek şekilde tasarlandı. Oyunda skor listesi olacak ve her ayın ilk 3'üne kask, eldiven gibi ekipmanlar dağıtmayı planlıyoruz ancak bu plan aşamasında. Hayata geçer mi, geçmez mi bilemiyorum. Oyun ilk Google Play Store'de yer alacak.

IOS için de çıkarmayı düşünüyoruz ancak youtube anketlerindeki analizlerimize göre 19 kişiden ancak 1 kişi IOS kullanıcısı. IOS içinde çıkarmak oldukça maliyetli çünkü kendi programlarının ve kendi işletim sisteminin kullanılmasını şart koyuyor. Open hardware hiçbir cihazdan ürün çıkarttırmıyor. Konuya eklediğim anketten işletim sisteminiz ne ise ona göre oy kullanmanızı rica eder, güvenli sürüşler dilerim.

Açılış ekranından bir kare.
6yVRvl.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben dahil 5 kişi var. Ancak sırf bu proje için değil yakın zamanda çok ama çok işinize yarayacak proje hayata geçmiş olacak. Hatta intermedio seviyesinde İSPANYOLCA dil bilen bir kişi daha arıyoruz. Netleşince onunda konusunu açacağım.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
hayırlı olsun müdür , oyunun içinden dıvııt dıvııt teknolojık goruntu ve sesler koydun mu ? merak ettım :) kod yazan bu ıslerle ugrasan adamlara saygı duymusumdur hep .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun müdür , oyunun içinden dıvııt dıvııt teknolojık goruntu ve sesler koydun mu ? merak ettım :) kod yazan bu ıslerle ugrasan adamlara saygı duymusumdur hep .

Teşekkürler :) Seslendirme koydum ancak vıt vıt, cuv cuv değil :) Harikasın, oyunun kıralı, iyisin iyi gibi motive edici terimler var. Tabi effect ile oynama yaptık :) Bu biraz zevk amaçlı proje(yani insanlarda çok faydamız olmayacak, sonuçta oyun) asıl projeyi yaptık içerik giriyoruz(ekipmanlar hakkında) 1 aya yayında olur gibi :)
 
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
36
Ios cihaza test için Apk atmak bile zor. Bide yayınlamak için oraya para buraya para kimlik doğrulaması felan çok uzun iş haklısınız ama bende android cihaz yok ios var, pc var. En azından birde pc versiyonunu çıkarsanızda ios cihazı olanlarda pc den oynayabilse süper olurdu. Birde ios kullanıcılarını yabana atma oyunu oynama ve içinde para harcama konusunda en kaliteli kullanıcılardır.(Türkiye hariç, biz Türkler ben dahil oyun içi paranın aldatmaca olduğunu düşünüyoruz.)
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Ios cihaza test için Apk atmak bile zor. Bide yayınlamak için oraya para buraya para kimlik doğrulaması felan çok uzun iş haklısınız ama bende android cihaz yok ios var, pc var. En azından birde pc versiyonunu çıkarsanızda ios cihazı olanlarda pc den oynayabilse süper olurdu. Birde ios kullanıcılarını yabana atma oyunu oynama ve içinde para harcama konusunda en kaliteli kullanıcılardır.(Türkiye hariç, biz Türkler ben dahil oyun içi paranın aldatmaca olduğunu düşünüyoruz.)

Bluestacks indirin bilgisayarınıza. Ücretsiz Android emülatörüdür. PC'den bu şekilde pek çok android için tasarlanmış oyunu oynayabilirsiniz.
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Arabalara teğet geçip makas atarak puan toplanılan oyunlardan olmasın da!

Gerçek hayatta güvenli motosiklet sürmekle hiç bir alakası yok oysa...

Ama, ismini zikretmeyeyim şimdi, reklam olmasın, biri yapmış bir oyun, daha çok puan almak için daha "tehlikeli bir şekilde" arabalara teğet geçip, makas atıp ilerlemeniz gerekiyor...

Bu tür "yanlış yapılandırılmış" oyunların gerçek hayatta motosiklet sürüşüne bakışınızı da canınızı tehlikeye atacak şekilde etkileyebileceğini düşünüyorum.

Umarım sizin oyun tasarımınız da ne kadar yanlış kullanılırsa o kadar çok puan alırsınız mantığında değildir.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar oyunumuz çıkmış bulunmakta. Beta'da olsa yayınladık. En yakın zamanda grafik güncellemesi yapacağız.

Link: https://goo.gl/eYkp7P

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------

İngilizce yapsan daha iyi olurdu steam eklemeyi düşünüyormusunuz?

Çoklu dili eklediğimizde telefon diline göre uygulama o dile bürünecek ancak öncelik Türkçe. Şuanlık STEAM gibi eklentiler düşünmüyoruz ama yeni yapacağız oyunlarda photon servisini kullanacağız.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Arkadaşlar oyunumuz çıkmış bulunmakta. Beta'da olsa yayınladık. En yakın zamanda grafik güncellemesi yapacağız.

Link: https://goo.gl/eYkp7P

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------



Çoklu dili eklediğimizde telefon diline göre uygulama o dile bürünecek ancak öncelik Türkçe. Şuanlık STEAM gibi eklentiler düşünmüyoruz ama yeni yapacağız oyunlarda photon servisini kullanacağız.
270 giderken kol çıkartıyormu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eyl 2017
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ios cihaza test için Apk atmak bile zor. Bide yayınlamak için oraya para buraya para kimlik doğrulaması felan çok uzun iş haklısınız ama bende android cihaz yok ios var, pc var. En azından birde pc versiyonunu çıkarsanızda ios cihazı olanlarda pc den oynayabilse süper olurdu. Birde ios kullanıcılarını yabana atma oyunu oynama ve içinde para harcama konusunda en kaliteli kullanıcılardır.(Türkiye hariç, biz Türkler ben dahil oyun içi paranın aldatmaca olduğunu düşünüyoruz.)

Aynen öyle. Uygulama içinde satın alma gibi işlemler yok zaten para amaçlıda yapmadık. Alttan alttan girişim olsun market boş kalmasın diye ve can sıkıntısına birebir :) Uygulama işleri gerçekten çok ama çok maliyetli şeyler. Yazılımı ayrı, freelance ayrı, 3.parti yazılım destekleri ayrı...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------


Katılıyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------

Bluestacks indirin bilgisayarınıza. Ücretsiz Android emülatörüdür. PC'den bu şekilde pek çok android için tasarlanmış oyunu oynayabilirsiniz.

Arkadaş her şeyi açıklamış. Dediği gibi yaparsanız ANDROİD platformunun ne kadar açık olduğunu görmüş olursunuz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------

Hayırlı olsun, umarım istediğiniz gibi olur.

Çok teşekkürler. Bu konuda olmasa da yeni yapacağımız ekipman projesinde kesinlikle her şey istediğimiz gibi olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

aha ben en son bu oyunu satın aldım en son.

arkadaşa söyledim bu oyunu ve bana "niye apk indirmedin" diye sordu ve bende "aklıma gelmedi" dedim :) apk indirsem beleşe gelecek fakat ben 6 lira bayılmayı seçtim.

ama pişman değilim oyun güzel çünkü.

Bir arkadaşım apk indirmek gibi bir olay yaptı ancak içine yerleştirilen backdoor telefonun anasını ağlattı. CPU ve RAM'i tamamen kullanarak coin sistemlerine yardımcı hale getirilebiliyor. Gözlerimle canlı canlı gördüm bunu :) 6TL çok değil iyi yapmışsınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst