En Az 150'lik Absli Sağlam Motosikletler

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ocak 2014
Mesajlar
464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En az 150'lik absli sağlam motosikletleri yazarmısınız pulsar hariç fiyat 10.000 tlyi geçmesin
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İkinci el Duke 200 ABS.
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Malum sitede 1 dakikada arama yapmak varken buraya konu açıp cevap beklemek neden?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ocak 2014
Mesajlar
464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
alınabilecek en iyi absli motosiklet pulsar 200 ns kronik sorunları varmış siz ne düşünüyorsunuz

2014 ve 2015 de gelen ABS'siz pulsar 200NS'lerde yazılımdan dolayı debriyaja basınca stop etme sorunu vardı. NS200 ile aynı motora sahip olan RS200'de ise bu sorun yoktu. Yeni ABS'li NS200'lerde ise şimdiye kadar kronik bir sorun çıktığını duymadım.

Benim kullandığım motosiklet 2016 model RS200. 20.000 kilometreyi geçtim şimdiye kadar bir sorun yaşamadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ocak 2014
Mesajlar
464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2014 ve 2015 de gelen ABS'siz pulsar 200NS'lerde yazılımdan dolayı debriyaja basınca stop etme sorunu vardı. NS200 ile aynı motora sahip olan RS200'de ise bu sorun yoktu. Yeni ABS'li NS200'lerde ise şimdiye kadar kronik bir sorun çıktığını duymadım.

Benim kullandığım motosiklet 2016 model RS200. 20.000 kilometreyi geçtim şimdiye kadar bir sorun yaşamadım.

2017 ns'de tek sorun marşa basınca saat sıfırlanıyormuş çözümü en az 10 amper akü takmak gerekiyormuş
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
2017 ns'de tek sorun marşa basınca saat sıfırlanıyormuş çözümü en az 10 amper akü takmak gerekiyormuş

Evet o sorun RS'lerde de görülüyor. Kış aylarında hava soğuduğunda ilk marş verirken gösterge geç geliyor ve saat sıfırlanıyor. Benimkinde de birkaç haftadır olmaya başladı fakat motosikletin saatinin yanlış göstermesini dert etmediğim için bu şekilde kullanıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst