- Katılım
- 28 Nis 2009
- Mesajlar
- 454
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar;
Mütaahitimiz üstüne düşen vazifeyi yapmadı. Ve kayıplarda. Şimdi hal böyleyken kendimiz iskanımızı alalım istedik. Lakin bürokratik engellerle karşılaştık. Şimdi belediyenin istediği SGK ilişiksizlik (borcu yoktur) yazısı haricinde tüm evraklarımızı teslim ettik. Lakin SGK'dan alınması gereken binanın SGK borcu yoktur evrağı eksik. SGK bize biz hesabı kapattık, belediyeyi bilgilendirdik, borcu yok ama evrak vermiyoruz diyor. Belediye ise bize bilgilendirme yapılmadı, evrak olmadan işleme koyamam diyor. Tekrar SGK' ya gidiyoruz. Bu eski bir dosya sistemlerde yok, arşivdedir diyor ama iş uzadıkça uzuyor ve o evrağı bir türlü alamıyoruz.
Aranızda bize bu konuda yardımcı olabilecek, en azından yol gösterebilecek SGK çalışanı var mı? Lütfen varsa böyle bir arkadaş çok makbule geçer...
Mütaahitimiz üstüne düşen vazifeyi yapmadı. Ve kayıplarda. Şimdi hal böyleyken kendimiz iskanımızı alalım istedik. Lakin bürokratik engellerle karşılaştık. Şimdi belediyenin istediği SGK ilişiksizlik (borcu yoktur) yazısı haricinde tüm evraklarımızı teslim ettik. Lakin SGK'dan alınması gereken binanın SGK borcu yoktur evrağı eksik. SGK bize biz hesabı kapattık, belediyeyi bilgilendirdik, borcu yok ama evrak vermiyoruz diyor. Belediye ise bize bilgilendirme yapılmadı, evrak olmadan işleme koyamam diyor. Tekrar SGK' ya gidiyoruz. Bu eski bir dosya sistemlerde yok, arşivdedir diyor ama iş uzadıkça uzuyor ve o evrağı bir türlü alamıyoruz.
Aranızda bize bu konuda yardımcı olabilecek, en azından yol gösterebilecek SGK çalışanı var mı? Lütfen varsa böyle bir arkadaş çok makbule geçer...