Kaza Yaptım //Yan Sanayi Yedek Parça //Yardım Lütfen

Katılım
24 Kas 2017
Mesajlar
63
Arkadaşlar merhaba. Başlıkta belirttiğim gibi ufak bi kaza geçirdim ve bi kaç parça değişmesi gerekiyor. Göstergeyi de değiştireceğim ama internette çok farklı fiyatlar var. 106 liradan başlayıp 295 liraya kadar gidiyor. Muhtemelen orjinal olan 295 lira. Ama şu an için orjinal alabilecek durumum yok. Daha önce bu şekilde orjinal olmayan gösterge kullanıp da sorun yaşayan veya sorunsuz kullanan var mı acaba. Ürünlerin resimlerinde bir fark yok birebir aynı.Sizce ucuz olanlardan birini alsam sorun çıkarır mı?
Bilgi sahibi olup da paylaşan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

Bazı ürünlerin linkleri aşağıda. Bana nedense 134 lira olan daha yakın geldi ama mantıklı bi sebebi yok. Sadece o daha sorun çıkartmaz gibi geldi içgüdüsel olarak.

https://m.n11.com/mondial-125-mh-drift-orjinal-modifiyeli-ledli-km-P16444600#

https://m.n11.com/mondial-125-mh-drift-gosterge-kilometre-saati-komple-oem-P16482990

https://m.n11.com/mondial-125mh-drift-gosterge-paneli-komple-gd1201x01400-P191790890
 
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
Orjinal olmayan km göstergeleri yanlış gösteriyor diye biliyorum ama çokta önemli değil bence 100 tl olan olur
 
Katılım
18 Eyl 2017
Mesajlar
201
Bence orijinal almalısın diğerleri orijinal gibi durmuyor, üstünde deltaforce yazıyor gıcık gıcık
 
Katılım
24 Kas 2017
Mesajlar
63
Bence orijinal almalısın diğerleri orijinal gibi durmuyor, üstünde deltaforce yazıyor gıcık gıcık

Hocam orjinal gibi durması çok önemli değil hızı, devri, benzini, km'yi doğru göstersin yeter. Satacağım zaman zaten değişen neyi varsa söyleyeceğim. Belli olsa da sorun olmaz.
Benim kafama takılan diğer arkadaşın dediği km'yi yanlış gösterir mevzusu. Eğer böyle bir durum varsa zaten mevcut gösterge hızı yanlış gösteriyor ve bir süredir onu kullanıyorum. Kullanmaya devam ederim.
Bu konuda tecrübeli olan yok mu acaba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------

Kimse bilmiyor mu arkadaşlar. Ya da bilenler de nasıl olsa biri yazar diye yazmıyo mu
 
Katılım
28 Nis 2012
Mesajlar
650
Öncelikle geçmiş olsun dostum, benim tavsiyem soketi oluyorsa en ucuz olanı al orijinali de Çin malı da zaten aşağı yukarı hepsi aynı, ayrıca yan sanayi dediğin bozulsa bile o paraya diğerinden 3 tane alırsın bence 3 katı fiyata değecek kadar malzeme kalitesi farkı yoktur aralarında. Yanlış gösterme olayı çoğu motosiklet göstergesinde var diye biliyorum, 5-10 km fazla gösteriyor genelde motosiklet km saatleri.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
deltaforca mondialin yedek parça sağlayıcısı zaten fakat orjinal olan geçen sene 168 tl idi mondialyp den bakın ne ara 295 olmuş anlamadım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.dokuyucu.com.tr/
 
Katılım
24 Kas 2017
Mesajlar
63
http://www.dokuyucu.com.tr/





http://www.dokuyucu.com.tr/DRIFT-KM-SAATI,PR-10483.html

95 liraya böyle bi ürün daha buldum. Sanırım bunlardan birini alıcam gibi duruyo. Teşekkür ederim hocam.

deltaforca mondialin yedek parça sağlayıcısı zaten fakat orjinal olan geçen sene 168 tl idi mondialyp den bakın ne ara 295 olmuş anlamadım

Mondialyp'ye baktım 176 lira orada. Herhalde o da orjinaldir ama bireysel olarak alamıyoruz galiba bayiye sipariş verebiliyormuşuz.
Cevap verenlere tekrar teşekkür ederim.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Mondial'in kendisi de orjinal sayılmaz. O yüzden çok takılmaya gerek yok diye düşünüyorum. Eğer görüntü birebir aynı ise, aynı fabrikadan çıkmış olma ihtimali de %95 zaten. Fiyat dünyası böyle. Mondial'den alıp dağıtan pahalıya satıyordur. Çinden aynı ürünü birisi getirip ucuza dağıtıyordur. Olur böyle şeyler. Ben aynı görünüyorsa en ucuzunu alır geçerdim şahsen. Benim düşüncem bu.
 
Katılım
24 Kas 2017
Mesajlar
63
geçmiş olsun...
Teşekkür ederim



Mondial'in kendisi de orjinal sayılmaz. O yüzden çok takılmaya gerek yok diye düşünüyorum. Eğer görüntü birebir aynı ise, aynı fabrikadan çıkmış olma ihtimali de %95 zaten. Fiyat dünyası böyle. Mondial'den alıp dağıtan pahalıya satıyordur. Çinden aynı ürünü birisi getirip ucuza dağıtıyordur. Olur böyle şeyler. Ben aynı görünüyorsa en ucuzunu alır geçerdim şahsen. Benim düşüncem bu.

Teşekkürler sanırım ben de öyle yapacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst