Arkadaslar hakikaten cok imrendirici:cat: ...Elinize kolunuza motorunuza fotomakinanıza saglik...
Ben yeni uyelerden biriyim de...Bu tarz gezilerin turların vs. haberlesmesi nasil oluyor...Ben de katilmak isterim sizler icin de sakincasi yoksa tabii...:cherry: