MT-07 Kaza Sonrasi Mahkeme Sonucu Nebi IRMAK

Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
Arkadaşlar daha onceden Antalyadan MT-07 almıştım ve yolda tam 1 saat sonra kaza yapmıştım ve ekipmanlar sayesinde sıyrık almadan kurtuldum. kaza anı ve sonrasi 12 saatlik hafiza kaybı hariç ve bu gun mahkeme sonucu geldi ama ekipman parasi 6,000tl yi odemiyor sanırım. Sizinle paylaşmak istedim. okumak istemeyenler için kazaya sebebiyet veren kişi 4 ay ehliyetine el konuldu ve 3000 tl para cezasi ve 531 tl de yargılama giderleri parası odeyecek. Toplam zarari ehliyeti geri alma giderleri dahil 4,500 tl civari.

kX6XAr.jpg


pGnGjq.jpg
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Geçmiş olsun gerçekten eğlenerek izlediğim nadir vlogculardansın.

Adamın maddi durumu pek iyi değil sanırım çünkü günlük alt seviyeden(20tl) ceza verildiği yazıyor.

Suçlunun aleyhine neticelenmiş sonuç olarak görmek güzel daha kötüsü hiç bu süreçte olmayabilirdi. Bu arada kavşakta hızlı olduğun yazıyor :)

Tekrar geçmiş olsun gözünü seveyim trafikte tek teker yapma senin yerine benim aklım çıkıyor :) taşa maşa çaksan öyle Allah korusun
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
Evet bende Tali Kusurluyum Bilir kişi raporuna itiraz edilmiyor :) aksini iddaa edemeyecegim, Hatırlamadigim için..
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Evet bende Tali Kusurluyum Bilir kişi raporuna itiraz edilmiyor :) aksini iddaa edemeyecegim, Hatırlamadigim için..

İş geçip gitmiş ama aklında bulunsun bilirkişi raporuna itiraz edilip yeni bir bilirkişi istenilebilir. Gerçi bilirkişi raporuna göre zaten itiraz edecek bir durumun yoktu sanırım.
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
kamera kaydı olmadigi surece itiraz sonucu yine aynı şekilde sonuc cıkariyor
 
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
645
Bence ekipman parasını tahsil etmelisin. Çünkü kask olmadan muayene bile ettiremiyoruz motorumuzu. Buda şu demek üzerimizdeki her bir koruma ekimanı araç ile ilgilendirilebilir ve hak iddaa edebilirsin. Sadece avukat bunu yasalara uygun izah etmeli. 6 bin lira az değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

Yine sinirleniyorum
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
yine reklam yapmaya mı gelmiş bu? adını yazmış bi de konu başlığına. itici herif.
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
yine balta yapmayamı gelmiş :D sana itici gelebilriim zoruna gittigi icin :) anca buralarda boş laf yaparsın bordo klavye
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
Başlığa neden ismini yazdın?
Sebebi neydi ki?

Daha onceden açtıgım konulara bakarsan davanın sonucunu acıklayacagımı ve bunu takip edenlerin gormesini istedigimdendir yoksa eger reklam peşinde olsam her videomu begenin abone olun derdim :) reklama gerek duymuyorum duysa idim baştan yapardım şimdi degil. Yukardaki yorumdaki gibi Bir suru insan var kötü niyetli ben bilgilendirme yapmaya calişirken konuyu daha farklı yerelere getirmeye çalişan ama tabiki de bunu sadece buradan yapıyorlar.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Ben üçüncü bilirkişide haklı olduğumu ispat ettim. İlk ikisi bana suç verince kafası çalışan birisini gönderin dedim hatayı düzelttiler. Kamera kaydı da yoktu.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
yine balta yapmayamı gelmiş :D sana itici gelebilriim zoruna gittigi icin :) anca buralarda boş laf yaparsın bordo klavye

LAN OĞLUM HAHAHAHAHHA SENİN NEYİN BENİM ZORUMA GİTSİN? HUAHUAHUAHUAUHHUA

pert motoru olduğu yerde düştü diye satmaya çalışan terbiyesiz sen,
milletin kıçından çarpıp kazaya sebebiyet veren sen,
konuşmayı beceremeyen sen,
0-7 yaş arası takipçisi olan sen,
boş laf yapan ben he ?
GÜLERLER ASLANIM, GÜLERLER :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

Daha onceden açtıgım konulara bakarsan davanın sonucunu acıklayacagımı ve bunu takip edenlerin gormesini istedigimdendir yoksa eger reklam peşinde olsam her videomu begenin abone olun derdim :) reklama gerek duymuyorum duysa idim baştan yapardım şimdi degil. Yukardaki yorumdaki gibi Bir suru insan var kötü niyetli ben bilgilendirme yapmaya calişirken konuyu daha farklı yerelere getirmeye çalişan ama tabiki de bunu sadece buradan yapıyorlar.

sana yolda denk gelsem yüzüne de tükürürüm hiiiç merak etme.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar beğenmediğiniz , sevmediğiniz adamların konusuna neden yorum yapmak zorunda hissediyorsunuz.
 
Katılım
9 Şub 2005
Mesajlar
574
Geçmiş olsun gerçekten eğlenerek izlediğim nadir vlogculardansın.

Adamın maddi durumu pek iyi değil sanırım çünkü günlük alt seviyeden(20tl) ceza verildiği yazıyor.

Suçlunun aleyhine neticelenmiş sonuç olarak görmek güzel daha kötüsü hiç bu süreçte olmayabilirdi. Bu arada kavşakta hızlı olduğun yazıyor :)

Tekrar geçmiş olsun gözünü seveyim trafikte tek teker yapma senin yerine benim aklım çıkıyor :) taşa maşa çaksan öyle Allah korusun

Genellikle, olağanüstü bir durum oluşmadıkça hakimler adli para cezasını alt sınır (20TL) üzerinden hükmetmektedir.
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
LAN OĞLUM HAHAHAHAHHA SENİN NEYİN BENİM ZORUMA GİTSİN? HUAHUAHUAHUAUHHUA

pert motoru olduğu yerde düştü diye satmaya çalışan terbiyesiz sen,
milletin kıçından çarpıp kazaya sebebiyet veren sen,
konuşmayı beceremeyen sen,
0-7 yaş arası takipçisi olan sen,
boş laf yapan ben he ?
GÜLERLER ASLANIM, GÜLERLER :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------



sana yolda denk gelsem yüzüne de tükürürüm hiiiç merak etme.

Daha önce forumda bu tip hareketler edip sonra benimle yuzyuze bulusmaya çalişan biri dayak yedi bilgin olsun eger ciddi isen kocaeliye beklerim ;) Sırf attıgın iftira için seni hirpalarım, benim motorum ilanda ve kazali diye yazdım soldan ve sagdan diye onden kazasi yok ilanima mesaj atanlara kaza linkini izlettiriyorum denemesi bedava
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
Daha önce forumda bu tip hareketler edip sonra benimle yuzyuze bulusmaya çalişan biri dayak yedi bilgin olsun eger ciddi isen kocaeliye beklerim ;) Sırf attıgın iftira için seni hirpalarım, benim motorum ilanda ve kazali diye yazdım soldan ve sagdan diye onden kazasi yok ilanima mesaj atanlara kaza linkini izlettiriyorum denemesi bedava

şu mesajindan sonra, IQ’ nun ayakkabı numarandan küçük olduğunu düşünüyorum ciddi ciddi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst