Bu balaklava kask ile kullanıma uygun mu arkadaşlar önemli??

Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
Aliexpreste bi balaklava buldum tarzı çok hoşuma gitti kask ile kullanabilir miyim bilmiyorum daha önce hiç balaklava kullanmadım özellikleri ne olmalı kask için özel balaklavakar var mı yoksa bu ürün veya benzerleri olur mu??

AliExpress'te ne buldum, inanamazsın
http://s.aliexpress.com/3AjYfqya

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------

Bir de uygun bir eldiven almak istiyorum 50-60 lirayı geçmeyecek önerisi olan var mı? Yaşadığım şehir hatay öyle buz gibi kışı olmuyor 4 mevsim bir eldiven iş görür diye düşünüyorum
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Kaska sığıyorsa kadın çorabıyla bile balaklava olur niye olmasın.Özel balaklavadan kastın bi windstopper olanlar var onlarda tuzlu.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Sadece boyunluk kullanıyorum yetiyor. İnce bir balaklavam da var ama onu giyince hem kask biraz sıkıyor hem de pek hoşuma gitmedi yani dikiş yerleri falan var. Buff marka olanlar çok iyi tavsiye ederim.
 
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
1,005
Sürekli balaklava - maske ıvır zıvır şeyler kullanıyorum.
Buff marka iyi, dikişisiz üretilmiş.
Benzerleri de var, daha uygun fiyatlılar.

Bu gönderdiğin ürün muhtemelen bu kadar güzel birşey gelmeyecek,
ama gelse bile dikiş yerleri konforsuz oluyor,
bende bir tane var tersten takıyorum, çok da sorun olmuyor.

Bunun haricinde maske çok kapalı olunca biraz sıkıcı oluyor
ve verdiğin nefes burnunun kenarlarından gözüne doğru çıkıyor ve varsa gözlüğünde, yoksa vizörde buğu yapıyor.
Gözlük kullanıyor isen onu dikkate alman gerekir, biraz geniz bir göz bölgesi iyi olur.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Sürekli balaklava - maske ıvır zıvır şeyler kullanıyorum.
Buff marka iyi, dikişisiz üretilmiş.
Benzerleri de var, daha uygun fiyatlılar.

Bu gönderdiğin ürün muhtemelen bu kadar güzel birşey gelmeyecek,
ama gelse bile dikiş yerleri konforsuz oluyor,
bende bir tane var tersten takıyorum, çok da sorun olmuyor.

Bunun haricinde maske çok kapalı olunca biraz sıkıcı oluyor
ve verdiğin nefes burnunun kenarlarından gözüne doğru çıkıyor ve varsa gözlüğünde, yoksa vizörde buğu yapıyor.
Gözlük kullanıyor isen onu dikkate alman gerekir, biraz geniz bir göz bölgesi iyi olur.

hocam bu linktekiler motosiklet için zaten uygun değil. Arkadaş yanlış sayfalarda dolaşmış.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
şifreleri yazıyorum:
yaz için - ipek balaklava
kış için - boyun için polar + kafaya buff

yukarıda bir arkadaş daha belirtmiş, linkini attığın gibi 3-5 liralık, dikişli, ne olduğu belli olmayan kumaştan balaklava kullanma.
 
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
256
genel bir tavsiye olarak her daim kafaya bir sey takmanin faydali oldugunu dusunuyorum,
arkadasimiz zaten yazlik ve kislik olarak ne takilmasi gerektigini belirtmis.
corap gibi dusunun arkadaslar, nasil her gun degistiriyorsaniz kafaniz da oyle,kaskin havalandirmalarindan toz giriyor, kafaniz terliyor, her ne kadar anti bakteriyel oldugu idda edilse de kaskin icindeki pedlerde bakteri uruyor, bir sure sonra kokudan kafaniza gecirmek istemezsiniz kaski,
ben 6-7 tane diktirdim, corap gibi her gun kirliye atiyorum kaskin ici piril piril kaliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst