O PARALAR HELAL DEĞİL

Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Trafiği düzene sokmak, yolları tıkayan araçları çekip götürmek elbette ki doğrudur, iyidir… Fakat istismar etmemek, haksızlık yapmamak şartıyla tabii ki…
İstanbul Trafik Müdürlüğü'nün desteklediği İstanbul Trafik Vakfı'nın çekicilerinin “keyfi” araç çekimleri nedeniyle şikâyet eden edene…
“Ana caddeleri bırakıp ücra sokaklardan araç çeken Vakfın ve İstanbul Trafik Müdürü'nün adaleti bu mu?” diye soruyorlar.
Ana caddelerdeki trafik keşmekeşine göz yumup vatandaşın parasını kapmak için ara sokaklara dalarak en masum araçları bile çekip götüren çekicilere tepki yağıyor!
Yani ana damar dururken kılcal damarlarla uğraşıyorlar!
Bu da onların niyetini açıkça ortaya koyuyor!
Trafiği açmak ve düzene sokmak gibi bir dertleri yok. Maksatları para toplamak! Şikâyet sebebi bu!
* * *
Mesela en son şikâyetlerden biri… Bir hanım sürücü, iki gün önce (Salı günü) Akatlar Mahalle doktorundan reçete almak için aracını 10 dakikalığına Selçuklar Sokağı'na park ediyor. Sokakta en az 5 tane kocaman şirket arabası peş peşe sıralanmış. Daha geride okul araçları da var…
“Demek ki buraya park ediliyor” diye düşünüp o da o büyük araçların önündeki boşluğa minik arabasını park ediyor.
Aaa! Döndüğü vakit bir de bakıyor ki arabası yok! Trafik Vakfı'nın çekicisi almış götürmüş… Büyük şirket araçları ise aynen yerinde duruyor! Onlara yasak yok mu yaa?
Bu ülkede hep zayıflar mı ezilir?
* * *
Sayıları beşten fazla olan kocaman midibüsler yolu tıkamıyor da, küçücük bir otomobil mi tıkıyor? Aslında yolun tıkanacak tarafı da yok,
o ayrı mesele!
Bunların şirket arabalarına dokunmaya güçleri yetmiyor, işin kolayına kaçıp zayıfların canını yakıyorlar!
Amaç Trafik Vakfı'na para toplamak! Fakat o paralar ne yazık ki, helâl para değil!
Arabanın nereye çekildiğine dair hiçbir işaret de yok! Hanım sürücü uğraşıyor, didiniyor, taksi şoförlerine soruyor, bin bir güçlükle otomobilin Etiler Oto Parkı'na çekildiğini öğreniyor. Gidiyor, 90 lira çekme parası, 12 lira da park parası ödeyerek otomobilini alıyor.
Ayrıca, olmayan suça trafik cezası da gelecek!
Tabii uğradıkları haksızlık ve adaletsizlik karşısında canları yanan ve rızklarını Trafik Vakfı'na kaptıranların okuduğu lânetleri ve bedduaları yazmama gerek yok!
CESUR YÜREKLİ 9 MUHTAR

Beşiktaş İlçesi'nin 9 muhtarından bir mektup aldım.
Bunlar, birkaç ay önce “Cesur yürek” 9 muhtar diye haklarında köşe yazısı yazdığım muhtarlardı.
Bana en içten teşekkürlerini bildirerek şöyle diyorlar:
“Aşırı emlak vergileri nedeniyle binlerce vatandaş hakkını aramak için mahkeme kapılarına koştu.
Biz 9 mahallenin muhtarları olarak her türlü baskıya direnerek haksız emlak vergisine muhalefet şerhi koyduk. Pes etmedik, dik durduk, bize güvenen halkımızın haklarını koruduk.
Gelinen süreçte Meclis'te Torba Yasa ile amacımıza ulaştığımıza inanıyoruz.
9 muhtar hareketi, büyük bir halk hareketine dönüştü. Çığlık büyüdü, duyması gerekenler duymadı, kulaklarını tıkadı, lâkin hükümet Torba Yasa ile noktayı koydu.
Desteğinize teşekkür ediyoruz. Sevdikleriniz ve sevenlerinizle sağ olun, var olun.”
* * *
Mektubun altında cesur yürekli 9 muhtarın imzaları var. Hepsini kutluyorum…
Adnan Sosyal (Kuruçeşme Mahalle Muhtarı)
Aslı Akyüz (Konaklar Mahalle Muhtarı)
Cemal Şensöz (Mecidiye Mahalle Muhtarı)
H. Ayşe Şirinler (Nispetiye Mahalle Muhtarı)
Kadriye Gedik (Kuruçeşme Mahalle Muhtarı)
Murat Uygur (Levazım Mahalle Muhtarı)
M. Tayfun Kırmanlı (Akatlar Mahaller Muhtarı)
Nurcan Sızmaz (Dikilitaş Mahalle Muhtarı)
Reyhan Cinyusuf (Vişnezade Mahalle Muhtarı)
Tebessüm
TAVUK ÇİFTLİĞİ VE TİLKİ!

Laik Cumhuriyet yanlısı bir partinin kurulması AKP'lileri endişelendirmiş olacak ki “Laikliğin güvencesi biziz!” diyorlar. Nasıl güvence olurlar, anlamak mümkün değil tabii ki…
Bu, aklıma eski bir hikâyeyi getirdi.
Büyük bir tavuk çiftliğine müdür arıyorlarmış.
Tilki de müracaat etmiş. Çok beğenmişler.
“Ne ücret istersin?” diye sormuşlar.
Tilki:
“Ben gülmekten söyleyemeyeceğim, siz ne verirseniz demiş...
Kaynak;
Sözcü : RAHMİ TURAN

 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Yanlış park eden araçların çekilmesi tam bir terörizmdir. Tamam park yasağı varsa uyalım, uymadıysak cezamız kesilsin camımıza bırakılsın ödeyelim. Hatta şu an ki çekici/otopark/ceza ücretleri toplamı ne ise tamamını tek seferde ceza olarak ödeyelim suç işlediysek, fakat insanların arabalarını alıp götürmeyin lan.

Yıllar önce bir bakan bu konuda bir kelam etmişti "artık araçların çekilmemesi için gerekli talimatı verdik" gibi birşeyler demişti yanlış hatırlamıyorsam. Fakat bu terörü yenmeye bakanın gücü yetmemişti.

Neyse.

Yazıyı kopyalarken iki ayrı konuyu farkmeden aldın herhalde, fakat ikinci emlak vergisi konusu daha tuhaf.

Emlak vergisinden yakındıkları için muhalefet yapmışlar. Cümleler arasında "baskı, direnmek, muhalefet,şerh," gibi kelimeler serpiştirilmiş.

Can alıcı cümle ise şu ;

Çığlık büyüdü, duyması gerekenler duymadı, kulaklarını tıkadı, lâkin hükümet Torba Yasa ile noktayı koydu.

Bu cümleyi ilk okuduğumda "kimseye sesimizi duyuramadık, hükümet de torba yasaya koyduğu bir kanun ile bize engel oldu" gibi bir şey anladım.

Sonradan çark ettim ki hükümet muhtarlarımızız isteği doğrultusunda bir karar almış sanırım.

Yalnız emlak vergisinin belediye ile ilgili olduğunu, yüksekliğinden yakınılan verginin Beşiktaş Belediyesi ile ilgili olduğunu, Beşiktaş Belediyesinin ise CHP li olduğunu, muhtarların chp li belediyeye karşı bir uğraş verdiklerinden bahsedilmemesi de tesadüf sanırım, sözcü gazetesi ya hani :p
 
Katılım
8 Ocak 2017
Mesajlar
229
Aynı durum izmir'de de var. Pahalı arabalara dokunmazlar orta halli arabaları çekerler. Çekilmesi gereken araçları çekmezler sadece otoparka yakın araçları çekerler
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Otopark ve çekici işinden nemalanan binlerce kekocan varken bu soygun bitmez nokta
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Trafik vafkı benim arabamı 3 kere evimin önünden çekti . Ara sokak beylikdüzü kolan hastanesi arkası ... 3ün de de neden çektiklerinin savunmasını yapamadılar. Git şikayet et diyorlar..... KİME EDİLİR Kİ? 90TLx3=270TL sebepsiz paramı aldılar birde aracı gidip bulmak için verdiğim taksi paraları hariç.Birinde de Beşiktaşta ISPARK a arabamı bıraktım makbuz aldım 45 dk sonra geldiğimde arabayı çektiklerini söylediler. Gittim hem ceza ödedim hemde ispark fişini tahsil edemedim. İspark memuru da aracı çekerlerken ben görmedim dedi fişime baktı şikayet et dedi ama 7tl için uğraşacak ken 90tl den oldum ... Trafik Vakfı parasız kaldığında sebepsiz aracınızı götürebilir. Sonuçta Vakıf bu..
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Trafik vafkı benim arabamı 3 kere evimin önünden çekti . Ara sokak beylikdüzü kolan hastanesi arkası ... 3ün de de neden çektiklerinin savunmasını yapamadılar. Git şikayet et diyorlar..... KİME EDİLİR Kİ? 90TLx3=270TL sebepsiz paramı aldılar birde aracı gidip bulmak için verdiğim taksi paraları hariç.Birinde de Beşiktaşta ISPARK a arabamı bıraktım makbuz aldım 45 dk sonra geldiğimde arabayı çektiklerini söylediler. Gittim hem ceza ödedim hemde ispark fişini tahsil edemedim. İspark memuru da aracı çekerlerken ben görmedim dedi fişime baktı şikayet et dedi ama 7tl için uğraşacak ken 90tl den oldum ... Trafik Vakfı parasız kaldığında sebepsiz aracınızı götürebilir. Sonuçta Vakıf bu..

İnanılmaz ve dehşet verici anlattıklarınız. İnsanın evinin önünden araç mı çekilir. Bizim yenibosna da olsa bu ortalık birbirine girer.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Beylikdüzü'ne bir haller oldu. Yeni bir yediemin otoparkı açıldı(bizimkent) mübarek çekiciler hiç durmuyor.

İsmini vermeyeceğim şimdi, cafelerin önüde dekor olsun diye araçları dikey park edip trafiği kilitleyen mekan ve valelere sesi çıkmaz Beylikdüzü belediyesinin.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
İnanılmaz ve dehşet verici anlattıklarınız. İnsanın evinin önünden araç mı çekilir. Bizim yenibosna da olsa bu ortalık birbirine girer.

Ortalığı birbirine katmak ? 90TL için ? ben yapamıyorum abii... paşa paşa veriyoruz....Ayrıca bizim buralarda araç park yerleri çok müsait. Yani park soeunumuzda yok civarlarda...herkesin ceza yemeden bırakabileceği yerler var burda... Ama bu yıl 3 kere araçım çekildi...
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Yanlış park edilse de trafiği engellemediği sürece araçların çekilmemesi konusunda talimat var ama kim takar. Maltepe sahil yolu üç şerit idealtepe köprüaltı 4 şerit artı emniyet şeridi millet yürüyüşe geliyor oradan bile çekiyorlar. Üstelik hiç bir şekilde akan trafiğe engeli yok çekmesi kolay ya.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Aynini marasta yasadim.
Bir suru araba dizili ama tek 33 plaka benim ve 10 dk ligina gittim ve geldim ki araba yok!
Gunlerden cumartesi
Kiyaneti kopardim
Polis memuru 3 defa plakami seslendigini soyledi
E otekiler niye burada?
Yavasa yavas anons ediyorlarmis
Benimki ortada, bastan veya sondan baslasaydiniz?
Neyae kostur kostur otoparki igrenip raksiye bindim ve otoparka arac inmemis daha!
5-10 dk sonra geldi. Girme iceri indir al parani dedim..
Yok girecez
Yahu iceri girme manevra yeri yok yerler fena, camur!
Indir iste..
Indirmedi
30 saniyelik giris cikis icin 70 tl odedim!
Camuea vatti araba
Taksi parasi garic ( sehir disinda abuk subuk vir yer )
Aylarca askerlik yaptim, her saniyem hatta canim bu vatana helal olsun ama bu 70 tl olmasin!
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2016
Mesajlar
214
Bundan 2 sene önce avcılara yeni taşınıyorum doğalgazı üstüme almak için avcılar double tree e-5 üzeri otelin yan sokağı sanayi sokağına baktım catering firma araçları park etmiş 6-7 tane bende arabayı park ettim gittim doğalgazı üstüne aldım geldim araba yok tanımıyorum ozamanlar avcıları bi durak buldum taksiye bindim taksiciye sordum hocam şu sokaktan araba çekiyorlar mı diye verilen cevap otelin valeleri şikayet ediyormuş onlar park edemiyormuş o yüzden çekiyorlarmış sabır dedim geldim otoparka hır gür sonuç cezayı otopark parasını çekici parasını ödediğimle kaldım hala aklıma gelince sinirleniyorum
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Bundan 2 sene önce avcılara yeni taşınıyorum doğalgazı üstüme almak için avcılar double tree e-5 üzeri otelin yan sokağı sanayi sokağına baktım catering firma araçları park etmiş 6-7 tane bende arabayı park ettim gittim doğalgazı üstüne aldım geldim araba yok tanımıyorum ozamanlar avcıları bi durak buldum taksiye bindim taksiciye sordum hocam şu sokaktan araba çekiyorlar mı diye verilen cevap otelin valeleri şikayet ediyormuş onlar park edemiyormuş o yüzden çekiyorlarmış sabır dedim geldim otoparka hır gür sonuç cezayı otopark parasını çekici parasını ödediğimle kaldım hala aklıma gelince sinirleniyorum

Bu valelerde ayrı bir problem vatandaşın sırtında.... Beylik düzün de çok meşhur ve işlek bir cafenin önünde aracımı park ettim geldi benden 10TL istedi Sen kimsin dedim. VALE yiz diyor... Cafe sahibi geldi abi arabanı biz alalım oradan arkaya çekelim dedi ve ekledi biz bunlarla mahkemeliğiz kendi yerimizde bizim müşterilerimizden 10TL kesiyorlar dedi.
Bende dedim ki 2 tane tatlı yiyeceğiz 30TL hesap vereceğiz siz bunun 15TL sini kar etseniz, bu vale 10tl alacak hiç bir iş yapmadan sizden çok para kazanacak sizin kapınızın önünde vay be ne işlere gelmiş ticaret ve eski tokmakçılık durumları ...
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Bundan 2 sene önce avcılara yeni taşınıyorum doğalgazı üstüme almak için avcılar double tree e-5 üzeri otelin yan sokağı sanayi sokağına baktım catering firma araçları park etmiş 6-7 tane bende arabayı park ettim gittim doğalgazı üstüne aldım geldim araba yok tanımıyorum ozamanlar avcıları bi durak buldum taksiye bindim taksiciye sordum hocam şu sokaktan araba çekiyorlar mı diye verilen cevap otelin valeleri şikayet ediyormuş onlar park edemiyormuş o yüzden çekiyorlarmış sabır dedim geldim otoparka hır gür sonuç cezayı otopark parasını çekici parasını ödediğimle kaldım hala aklıma gelince sinirleniyorum

Tam orayı örnek yazacaktım fakat vazgeçtim :) canım sıkılınca gidiyorum oraya, söylediğiniz yere park eden araçları uyarıp park ettirmiyorum :) millet bankaya geliyor ve her gelen oraya park ediyor, çekicilerde 20 dakikaya bir gelip gidiyor, para basıyorlar valla :)
 
Katılım
23 Tem 2016
Mesajlar
214
Bu valelerde ayrı bir problem vatandaşın sırtında.... Beylik düzün de çok meşhur ve işlek bir cafenin önünde aracımı park ettim geldi benden 10TL istedi Sen kimsin dedim. VALE yiz diyor... Cafe sahibi geldi abi arabanı biz alalım oradan arkaya çekelim dedi ve ekledi biz bunlarla mahkemeliğiz kendi yerimizde bizim müşterilerimizden 10TL kesiyorlar dedi.
Bende dedim ki 2 tane tatlı yiyeceğiz 30TL hesap vereceğiz siz bunun 15TL sini kar etseniz, bu vale 10tl alacak hiç bir iş yapmadan sizden çok para kazanacak sizin kapınızın önünde vay be ne işlere gelmiş ticaret ve eski tokmakçılık durumları ...

Tam orayı örnek yazacaktım fakat vazgeçtim :) canım sıkılınca gidiyorum oraya, söylediğiniz yere park eden araçları uyarıp park ettirmiyorum :) millet bankaya geliyor ve her gelen oraya park ediyor, çekicilerde 20 dakikaya bir gelip gidiyor, para basıyorlar valla :)


Herkez yolunda hocam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst