Tekirdağ veya İstanbuldan kıbrısa motosiklet götürmek

Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
277
Ben Tekirdağ veya İstanbul'dan Kıbrıs'a motorumu götürmek istiyorum malum Kıbrıs'ta pahalı motosiklet fiyatları Tekirdağ'dan mersine otobüs bagajında taşırlar mı kiminle konuşmam gerekiyor ? Ortalama ne kadar ücret isterler.Şimdi 200ns ile bin kilometre yol çile gibi olur ve pahalıya patlar sanırsam kafam çok karışık bazıları trenle taşı diyorlar nasıl oluyor ücretler ne kadardır kiminle görüşmem gerekiyor ?
kafamda deli sorular nasıl olacak satıp orada da almak istemiyorum kendi sıfır motorum her şeyini biliyorum riske girmek istemiyorum
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Hocam benim açtığım önceki konuya bak. Bir de asla ama asla yazıhaneciyle konuşma. Direk otobüs şoförü ile konuş. Yazıhaneci kendi komisyonunu da dahil ediyor. Sen direk şoförü bul. Gayet uyguna götürüyolar. Ben bugün gittim yazıhaneyle konuştum. Adam motor 200 + 70 benim bilet 270 fiyat çekti. Şoförü buldum. 2 bilete hem ben hem motor gidecek. Firma ismi vermem uygun olmaz. Cuma gideceğim.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Kıbrısa mı taşınıyorsun? Öğrenci olarak gidiyorsan değmez yani yaptığın masrafa eziyete.
 
Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
448
Tekirdağ'dan İstanbul Otogarı'na gelip Mersin otobüsüne bineceksin. Motoru kabul eden bir şöför ya da firmanın otobüsüne sen de binersin.

Mersin'de inince Silifke, Taşucu'na gidip feribota bineceksin. Fiyat listesinde feribot araç taşıma 270tl artı vergi diyor. Motor daha ucuzdur muhtemelen. Ben şuradan baktım; http://www.feribotseferi.com/kibris-feribot-seferleri.html

Orada oturuyorsan gümrük işlemi esnasında oranın trafik sigortası gerekebilir. Bir de illa ki öne de plaka istiyorlar diye duymuştum, millet de sticker gibi uzunlamasına ön çamurluğa yapıştırıyordu.

Masraf da epeyce yüksek olur tahminimce. En az 1000 lira harcarsın.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Kibrista ogrenci misin? Allah yardimcin olsun berbat bir yer bu yaz yatay gecisle kabul edildim kayit icin gittim baktim 5dk duramadim okulda kayit yapmadan geri dondum.
Bu arada cevaplar verilmis zaten :/ birde unutmadan kibrisa gectikten sonra oranin sigortasinida yaptirmak zorundasin ve trafik sagdan aktigi icin problem yasayacaksin
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
277
öğrenciyim önemli olan ülke veya şehir değil berbatlığı vs tartışılır sigorta sirkettine gidip universal yaparan vs birşey duydum o yıl odemiyormusun sigortayı otobüsler ortalama kaç paraya taşır orda araçsız kalmk ıstemıyorum
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
188
Kibrista ogrenci misin? Allah yardimcin olsun berbat bir yer bu yaz yatay gecisle kabul edildim kayit icin gittim baktim 5dk duramadim okulda kayit yapmadan geri dondum.
Bu arada cevaplar verilmis zaten :/ birde unutmadan kibrisa gectikten sonra oranin sigortasinida yaptirmak zorundasin ve trafik sagdan aktigi icin problem yasayacaksin

Trafik soldan :)



öğrenciyim önemli olan ülke veya şehir değil berbatlığı vs tartışılır sigorta sirkettine gidip universal yaparan vs birşey duydum o yıl odemiyormusun sigortayı otobüsler ortalama kaç paraya taşır orda araçsız kalmk ıstemıyorum

İyi bir pazarlıkla 80-100 ye taşır
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Tekirdağ bandirma arası roro var araştırın derim sonra Bandırma'dan asagi doğru salın motoru hem gemide uyursunuz diger turlu cok zor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst