Aynen ingilizlerden dogrudur.
Benim bu konuda duyduğum bikac tevatur var. O logarlar standarttır, standardı at arabası tekerine göredir, vakti zamanında taş yollarda onbin yapmadan lastik bitiyomus, gece yolda kalinca teker ustalari da kapali oldugundan idareten logar kapagi koyuyollarmis yerine, sanayi devriminden sonra tahta degil de metale dondurmusler..
Ikincisi atina soldan binen suvarilerin kilici ata sağdan agirlik yapiyor agirlik merkezine olumsuz etki ediyor ve sağa sola yalpalayan at kafa salliyor ve logara daliyor, iste boynu falan kirilmasin diye yuvarlak bu logarlar..
Ucuncusu, bunlar banyo falan yapmıyorlar ya pis gezmeyi seven millet tabii

duş ve iş olsun diye logarlardan girip cikiyorlarmis akşamları iş çıkışı falan, pratik olsun diye yuvarlak..
Daha var da hep ucu pisliğe çıkıyor.
Birde zincir yağlama takozunu bana verin, cidden durumu olmayan bi arkadaşa hediye edeceğim. .