Hayatınızda Böyle Entersan Motor Gördünüz mü ?

Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
51
Bugun Eminönünde rastladım :)


NnT1Rc.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
24 Ağu 2017
Mesajlar
16
ahahahha vay be motosikleti tıra benzetmiş biraz daha yer olsa neler yapmazdı.
 
Katılım
20 Nis 2017
Mesajlar
79
40 yaş üstü göbekli çapırcı abilerin motorlarına yaptığı custom adı altında bir ton püskül takması gibi olmuş.Gereksiz kalabalık ne bulursa yapıştırmış, tabiri caizse çin kerhanesi gibi olmuş.Sen de keşke adamın plakasını kabak gibi çekmeseydin.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Arka topcase´ye usta solarsistem yapmis,enerji işinide halletmiş,helal olsun,zevk meselesi,belliki usta bu şekilde mutlu oluyor,özenerek birşeyler yapmiş,bize laf düşmez.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
649
bu kadar elektronikle yağmurda ne yapacak acaba... gerçi yazlık motorcu çok piyasada unutmuşum...
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Kafamız bizden hesap soramaz, çünkü onu hep güzel yaşattık.
Tam oturmuş sahibine bu söz. Güle güle kullansın kafasını inş
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
tesbih eksik diyicektim o da tamammış her şey olması gerektiği gibi, alet gergin
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
51
Arka topcase´ye usta solarsistem yapmis,enerji işinide halletmiş,helal olsun,zevk meselesi,belliki usta bu şekilde mutlu oluyor,özenerek birşeyler yapmiş,bize laf düşmez.

...........

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------

Plakayı bırakın telefonunu bile çekmiş. Arayıp tebrik edelim vatandaşı :)

Adam cep telefonunu bile motorun üzerine koymakta bir sakınca görmediyse plakadan rarahtsız olacağını sanmam
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Bu motosikleti birkaç defa gördüm eminönü beşiktaş arasında. Yaşlı bir amca kullanıyor. Üzerindeki aksesuarlar da sabit değil değişiyor sürekli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst