Sen de keşke adamın plakasını kabak gibi çekmeseydin.
Türbeye çevirmiş motoru kuş kafalı..
Arka topcase´ye usta solarsistem yapmis,enerji işinide halletmiş,helal olsun,zevk meselesi,belliki usta bu şekilde mutlu oluyor,özenerek birşeyler yapmiş,bize laf düşmez.
Plakayı bırakın telefonunu bile çekmiş. Arayıp tebrik edelim vatandaşı![]()