- Katılım
- 8 Ara 2011
- Mesajlar
- 694
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar subat ayinda basıma gelen bir olayi anlatayım.
Motosikletimin plakası düşmüş. Ogün gectigim guzergaha bakıştırdım ama bulamadım. Neyse dedim gideyim yenisini çıkarayım. Ancak trafige gittigimde düşen kaybolan yada çalina adi artik herneyse ayni plakayi veremiyorlarmış. Sebebi de ohal oldugundan guvenlik gerekçesiyle. Dedim o zaman ücrestiz olarak ruhsatimi ve plakami yenileyin. Memur arkadaşlar mumkun degil. Bu tür durumlarda plakayı kaybenden sorumludur. Yapabilecegimiz birsey yok. 205 lira ruhsat bedeli 20 lira dosya masrafı ve 25 lira da plaka icin odemek zorunda kaldim. Kaybedilen zaman ise paha biçilemez.
Yani biri gelip plakanızı sökse cezasını siz çekiyorsunuz.
Siz siz olun plakanıza sahip çıkın. Lanet hükümet benim paramı gaspetti sizinde başıniza gelmesin. Simdi birde plakayı vidalamama işi çıktı arkasindan silikon vs uygulayın saglama alın.
Motosikletimin plakası düşmüş. Ogün gectigim guzergaha bakıştırdım ama bulamadım. Neyse dedim gideyim yenisini çıkarayım. Ancak trafige gittigimde düşen kaybolan yada çalina adi artik herneyse ayni plakayi veremiyorlarmış. Sebebi de ohal oldugundan guvenlik gerekçesiyle. Dedim o zaman ücrestiz olarak ruhsatimi ve plakami yenileyin. Memur arkadaşlar mumkun degil. Bu tür durumlarda plakayı kaybenden sorumludur. Yapabilecegimiz birsey yok. 205 lira ruhsat bedeli 20 lira dosya masrafı ve 25 lira da plaka icin odemek zorunda kaldim. Kaybedilen zaman ise paha biçilemez.
Yani biri gelip plakanızı sökse cezasını siz çekiyorsunuz.
Siz siz olun plakanıza sahip çıkın. Lanet hükümet benim paramı gaspetti sizinde başıniza gelmesin. Simdi birde plakayı vidalamama işi çıktı arkasindan silikon vs uygulayın saglama alın.